[O1] Mruga kontrolka silnika i szarpie
Zwiń
X
-
[O1] Mruga kontrolka silnika i szarpie
Cześć! Mam poważny problem . Wracając wczoraj nagle silnik zaczoł chodzic jakby na na 3 gary. Na luzie słychac nierówna prace silnika i świeci kontrolka silnika, a w czasie jazdy brak mocy szarpie do 2500obrotów (powyżej da sie jechać ale nie ma mocy) i mruga kontrolka silnika. Na postoju kontrolka świeci a podczas jazdy mruga.
I na gazie i na benzynie sa takie same objawy.
Cewki raczej nie odpinałem jedna bez róznicy i druga bez różnicy i nawet trzecią też tak samo...
Dzisiał wieczorem go zeskanuje....
Pomocy ...Czy to przepływomierz walnoł ale raczej nie, nie daje takich objawów.
Nie ma czym jechać porażka na maksa, i szarpie tak po byku.
-
-
też to przerabiałem u kolesia - padły dwie cewki :shock:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Dzisiaj zeskanowałem kopa i mam nowość dwie cewki (oprócz tej jedenj wymienionej) Trzy po kolei ?
Koleś ze sklepu powiedział że jeżeli świeca jest któraś walnieta to może cewkę spalić ...
Co Wy na to...w sumie to zamieniałenm cewki więc jeżeli któraś faktycznie była walnieta to mogła uwalać czy nie???
Komentarz
-
-
Wczoraj miałem identyczną sytuację, trzecia cewka padła.
Na VAG, na kanale 015 (Misfire recognition) licznik trzeciego cylindra leciał jak oszalały.
Jest na to akcja serwisowa 28F7.
Praktycznie od ręki została wymieniona w ASO w Gdyni (Sopot początkowo upierał się, że konieczna jest książka serwisowa - jak już Gdynia kończyła to zadzwonili, by jednak podjechać).W oczekiwaniu na 2.0 tsi w O3 scout...
Komentarz
-
-
Niekoniecznie wypadające zapłony oznaczają uszkodzoną cewkę lub świece.
Wadliwy wieszający się wtryskiwacz może powodować zubożenie mieszanki i wypadanie zapłonów.
Może tym tropem należy się kierować?DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Nie wiem co ma do tego łaska aso.
Akcja jest prosta, jedziesz do serwisu, sprawdzają Ci wszystkie cewki, jak się któraś nie łapie na listę poprawnych numerów to ją wymieniają. U mnie tylko jedna (akurat ta co była padnięta), u kumpla w audi wszystkie cztery. Każda wymieniona ma normalną gwarancję (lub niezgodność jak wolisz).
Oczywiście możesz sam za nie zapłacić, ale po co?W oczekiwaniu na 2.0 tsi w O3 scout...
Komentarz
-
-
O akcji dowiedziałem się zaraz po zakupie cewek. Nie całe 350 zł to nie był straszny pieniądz więc nie próbowałem nawet tego odkręcać akcją serwisową już po fakcie. To miałem na myśli.
Przy okazji awaria wystąpiła zaraz po samodzielnym umyciu silnika więc nie kombinowałem i wziąłem to na klatę.
Komentarz
-
-
Dzięki kolego dałem se rade... Gdybym nie dał to by mnie ciekawość rozerwała...
Przyczyna prosta i głupota z mojej strony...
Po 1 padnieta świeca spaliła cewke no i mamy, potem podmiana cewek kolejnościa i padła druga cewka...
Hm no i wynik 2 cewki nowe plus 4 świece...świece po 34 pln i cewki po 100pln bo nie chciałem chińskiej padliny za 65pln...Ale do ASO można podjechać jak wymienią to mam plus 2 cewki
Szarpanie podczas przyspieszania to wina świecy padającej albo też cewki...
Padnięte cewki są z 2002 roku tak więc szacuneczek za trwałość...
Komentarz
-
Komentarz