chłodnica klimatyzacji OI - wyjecie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl1985
    Classic
    • 2010
    • 30

    chłodnica klimatyzacji OI - wyjecie

    Zamieszczone przez krzysiek_90
    siłownik zamka nie dostaje wogóle prądu
    impulsem masy się steruje, spróbuj podać masę na chwilkę na biało-żółty (jak jest)
  • perzykt
    Drive
    • 2008
    • 75

    #2
    chłodnica klimatyzacji OI - wyjecie

    Jak w temacie możecie mi podpowiedzieć jak w najszybszy sposób wyjąc ta chłodnicę. Czeka mnie wymiana do original juz swoje wypracował.

    Z góry dzięki za wskazówki

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      Informacje masz w tym temacie
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • perzykt
        Drive
        • 2008
        • 75

        #4
        Zamieszczone przez Biszczu
        A coś podobnego do OI ktoś ma ?

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          przecież w tym masz też link do wymiany w O1. Wszystko tam masz opisane co i jak dokładnie. Przeczytaj dokładnie

          Ale wkleję Ci

          http://forum.skoda club.pl/viewtopic.php?f=37&t=4720

          "Musisz zdjąć zderzak, wzmocnienie itp. Od strony silnika sie nie da.
          Wymontowanie i zamontowanie chłodnicy

          Samochód podnieść na podnośniku warsztatowym → Rozdział.

          Wymontowanie
          – Zlać płyn chłodzący → Odnośnik.

          – Od włącznika termicznego -F18- odłączyć wtyk -1- i rozłączyć złącza -2- i -3- w uchwycie przy obudowie wentylatora (nacisnąć języczek blokujący).
          – Węże płynu chłodzącego odłączyć od króćców przyłączeniowych chłodnicy (odciągnąć klamrę).
          Samochody wyposażone w klimatyzację

          – Odkręcić 4 śruby mocujące -strzałki- skraplacz.
          UWAGA!
          Obiegu czynnika chłodniczego klimatyzacji nie wolno otwierać.

          WskazówkaAby uniknąć uszkodzeń skraplacza, przewodów i węży układu klimatyzacji, należy zwrócić uwagę, aby przewody te i węże nie były nadmiernie naprężone, załamane lub wygięte.

          – Wymontować uchwyt -strzałka- przewodu czynnika chłodniczego.
          Wszystkie samochody
          – Wymontować oba reflektory. → Układ elektryczny; Gr.napraw94.

          – Wykręcić 4 śruby uchwytów chłodnicy u góry -strzałki-.

          – Wykręcić 4 śruby uchwytów chłodnicy u dołu -strzałki-.
          Samochody wyposażone w klimatyzację
          – Nieco wyciągnąć chłodnicę wraz ze skraplaczem.

          – Wymontować uchwyt -strzałka- przewodu czynnika chłodniczego.
          Wszystkie samochody
          – Wymontować obudowę wentylatora (4 śruby).
          WskazówkaWyjmując oraz zakładając chłodnicę zwrócić uwagę, aby nie uszkodzić blaszek chłodnicy.
          – Chłodnicę ostrożnie wyjąć w dół.



          Zamontowanie
          Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, należy przy tym zwrócić uwagę na:

          – Termowyłącznik -1- dokręcić momentem 35 Nm.
          – Uchwyty -2- i -3- osadzić na chłodnicy w pokazany sposób.
          – Śruby mocujące osłonę wentylatora oraz uchwyty chłodnicy dokręcić momentem 10 Nm.
          – W samochodach z klimatyzacją śruby mocujące skraplacz i uchwyt przewodów czynnika chłodniczego dokręcić momentem 10 Nm.
          – Wymienić o-ringi w przyłączach węży płynu chłodzącego.
          – Wkręcić śrubę spustową płynu chłodzącego.
          – Wlać płyn chłodzący → Odnośnik.
          – Zamontować reflektor. → Układ elektryczny; Gr.napraw94.
          – Przyłącza elektryczne i ich ułożenie: → Schematy elektryczne i Położenie elementów."
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • Jelon
            Ambiente
            • 2009
            • 115

            #6
            W O1 chłodnica klimy o ile dobrze pamiętam jest mocowana do chłodnicy z przodu na 4 torxy plus 1 w prawym dolnym rogu (stojąc przodem do auta). Niestety przerabiałem temat z wyminą chłodnicy płynu chłodzącego, i żeby ją wyjąć najprostszym sposobem było zdjęcie pasa przedniego (za nic nie mogłem jej wyjąć bez odpięcia pasa). Przewody od klimy są na tyle sztywne że spokojnie utrzymają ciężar chłodnicy klimy ( jest leciutka).
            Ja pomagałem sobie tymi zdjęciami http://www.skodaoctavia.cz/clanek/vy...dniho-chladice i książką.
            Wszystko będzie podobnie, mimo iż w opisie jest wymiana tej drugiej chłodnicy.
            Może ci się przyda.
            Fojutowo 2011

            Komentarz

            • Biszczu
              RS
              • 2011
              • 5567

              #7
              nie ma za co - nie musisz dziękować :twisted:
              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

              Komentarz

              Pracuję...