[O1] Logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawlopawlo2
    Classic
    • 2012
    • 21

    [O1] Logi

    Sześć lat temu Jaro102 nie zdawał sobie sprawy jaki to kij wetknięty w mrowisko ten temat :diabelski_usmiech
  • parasite
    L&K
    • 2011
    • 1368

    #2
    [O1] Logi

    Witam,

    Dzisiaj bawiłem się Vag-Comem. Może ktoś spojrzeć na logi i ocenić je fachowym okiem:

    Log (0 - 001,003,004)
    Log (1 - 003,004,011)
    Log (2 - 008,010,011)
    Log (3 - 001,003,004)
    AGR 112KM, 232Nm
    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Przeczysc przeplywomierz, zloguj. Jak nie pomoze to wymiana przeplywki.
      od 3tys juz go muli.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • parasite
        L&K
        • 2011
        • 1368

        #4
        Jeśli to przepływomierz, to komputer nie powinien rzucić błędem?
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          W takiej sytuacji nie rzuci.
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • parasite
            L&K
            • 2011
            • 1368

            #6
            Kontynuję temat. Mam problem z paleniem auta na ciepłym silniku. Kręci z 2-3 sekundy nim odpali. Na zimny od strzała.
            Dzisiaj byłem sprawdzić akumulator i jest ok. Dwóch mistrzów się zebrało i tak jeden posłuchał i stwierdził, że to kąt wtrysku. Drugi podłączył kompa, grzebał i stwierdził, że wtryskiwacz leje, nie wiem skąd.

            Wróciłem do domu i jeszcze raz wszystko podpiąłem. Kąt wtrysku przy ciepłym wyłączonym silniku jest na środkowej lini w TDI-timing. Po odpaleniu skacze troszkę blisko górnej lini na jałowym.
            Ale co mnie zaczęło zastanawiać, to grupa 13, 4 cylinder ma dużo większe wartości od pozostałych. Logi tutaj:


            Czy tak ma być? Podczas jazdy na 4 cylindrze dochodzi do 1.21.

            Druga rzecz to przy odpaleniu zauważyłem, że komp podaje paliwo powyżej ok. 300 obrotów. Teraz pytanie czy tak ma być na ciepłym. Z tego co widziałem to przy 250 oborotach komp dalej nie dawał paliwa, więc to jednak chyba rozrusznik za słabo kręci bo po starcie miał 130 obrotów. Sam nie wiem co o tym mysleć.
            AGR 112KM, 232Nm
            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

            Komentarz

            Pracuję...