urwany zawór wydechowy, kolizja z tłokiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SimonGSi
    Classic
    • 2012
    • 5

    urwany zawór wydechowy, kolizja z tłokiem

    siemanko ... czy mozecie podowiedziec namiary na dobrego fachowca od manualnych skrzyń biegow w autach grupy VAG (skrzynia FMH przy silniku ASZ) w Bialymstoku ? ... chodzi mi o mechaniora ktory ogarnia porzadnie temat a nie dopiero się uczy :szeroki_usmiech ... tnx z góry
  • paweltsa
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    urwany zawór wydechowy, kolizja z tłokiem

    Szukałem na forum podobnego przypadku ale jakoś nie trafiłem na niego. Po przejechaniu Octavia 270kkm ona postanowiła zastrajkować. Silnik 1.9 TDI AGR 90kM.Podczas spokojnej jazdy na 5 biegu z górki nagle cos zaczeło dudnic w silniku. Po demontażu głowicy we własnym zakresie stwierdziłem że przyczyną był urwany grzybek zaworu wydechowego 3 cylindra. Rozpylacz uległ zaklepaniu a na desce pojawiła sie kontrolka swiec zarowych (miga)
    Szukam teraz głowicy uzywki lub silnika. Okazuje sie ze nie ma tych głowic tak duzo na Allego. Poza tym stwierdzilem ze poprzedni własciciel tez zmieniał głowice w 2005 roku i turbine tez. To tyle. Napisze o efektach naprawy. Tłok tez do wymiany. nie wiem jeszcze co z korbowodem. Pozdrawiam

    Komentarz

    • Krzylu
      Rider
      • 2008
      • 256

      #3
      kup sam słupek silnika czyli blok z głowica,resztę przełożysz ze swojego.

      Komentarz

      • kiki
        Rider
        • 2010
        • 359

        #4


        tu masz podobny przypadek :roll:

        a tu plotki o wadliwych zaworach :


        ciekawe ile w tym prawdy....

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          paweltsa, sprawdź korbowody - nie znasz przyczyny poprzedniej wymiany głowicy. jeśli są o.k. , to remontuj swoją i jeździj ( chyba, że mocno narozrabiało). obejrzyj też tłoki i pierścienie - może trzeba wymienić co nieco. jakby co pisz pw
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • paweltsa
            Classic
            • 2010
            • 3

            #6
            Skoda juz bryka. Wymieniłem głowice, kupilem w Krasniku regenerowaną, kupiłem uzywany tłok i korbowód. Wymieniłem pierscienie na jednym tłoku, przełozyłem tulejke główki korbowodu i panewki korbowodowe, załozyłem uszczelke o dotychczasowej grubości. dokręciłem wszystko zgodnie z książką, odpaliłem, zadymiła i bryka. Jedna uwaga, nie spodziewałem się wydrapać z kolektora ssącego i obudowy zaworu recyrkulacji pół kilo syfu, Zmniejszał on przekrój przewodu o 30%. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

            Komentarz

            Pracuję...