kytutr, tak ta koszulka
[O1] Problem z turbo, wysokie spalanie logi do sprawdzenia
Zwiń
X
-
[O1] Problem z turbo, wysokie spalanie logi do sprawdzenia
Witam,
od pewnego czasu mam problem ze swoim szkodnikiem. Najpierw pojawił się brak mocy, szczególnie po przekroczeniu 3tyś. na 4 i 5 biegu. 160 km/h to był maks. O dziwo spalanie wteyd: ok. 5l/100 trasa, 6,2l/100 miasto.
Podpiąłem VAGa:
17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania.
Kod usunąłem, zabrałem się za szukanie przyczyny. Sprawdziłem wężyki, przeczyściłem N75 i 18, rozruszałem sztangę z kierownicami ręcznie i przy użyciu dużej strzykawki, chodzą w pełnym zakresie. Przeczyściłem też przepływomierz a raczej próbowałem bo poległem na dwóch śrubkach żeby odkręcić już samą przepływkę (zardzewiały śruby w plastiku :lol2: na których połamałem dwa śrubokręty krzyżakowe :lol: ) dlatego skupiłem się tylko na wypsikaniu kontaktu i powietrza przez tą kratkę. Te wszystkie zabiegi pomogły.Nie ma żadnych błędów.
Auto odzyskało dynamikę, 190-200km/h już możliwe. Dynamika na 4 i 5 w miarę jest jak na auto 10 letenie z 217K km przebiegu. Niestety po tych zabiegach (może od czegoś innego) spalanie drastycznie wzrosło trasa 7,5l a miasto ok. 8.5l.
Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dzięki za pomoc! Druga sprawa czy aby na pewno rozwiązałem problem z turbo? Trzecia sprawa czy jak łapał notlaufa to czy nie powinny zostać błędy w VAGu? Wiem że notlauf się kasuje po uruchomieniu silnika ale patrzyłem również przed wyłączeniem i takowych nie było.
Załączam logi z sekcji 3,8 i 11 może ktoś będzie umiał coś powiedzieć o nich
z podpiętym ciśnieniem do sztangi:
z wypiętym ciśnieniem:
Dynamiczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49092.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49079.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49077.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49080.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49078.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49076.html
Statyczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49089.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49091.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49090.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49093.html
-
-
to tak po pierwsze twoja geometria w turbinie w dalszym ciagu sie przycina jedyne rozwiazanie to wyjecie turbiny porzadne czysczenie .druga rzecz jaka widze w tych logach to twoja przepływka od 3 tys nie osiaga wartosci zadanej co najprawdopodobniej kwalifikuje ja do wymiany .co do spalania to z tego co widze ze pompa ma przestawiony poczatek wtrysku ale dla pewnosci mozesz zrobic log grupy 0 w BS . widze ze jestes z wrocławia jesli chcesz to mozemy sie spotkac moze jescze znajde jakac nieprawidłowosc mój nr 602614253diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81to tak po pierwsze twoja geometria w turbinie w dalszym ciagu sie przycina jedyne rozwiazanie to wyjecie turbiny porzadne czysczenie .druga rzecz jaka widze w tych logach to twoja przepływka od 3 tys nie osiaga wartosci zadanej co najprawdopodobniej kwalifikuje ja do wymiany
Masa powietrza zmierzona od 3200 rpm jest ponizej 800 ale w dalszym ciagu nie ogranicza ona dawki paliwa ,takze auto ma moc taka jaka wymaga seryjny program.
Co do sprezarki to jest w niej syf [wysokie wysterowanie zaworka N75] i sama dynamiczna jazda moze nie pomoc , szczegolni moze dac sie to we znaki w zime ...
co do spalania to zrob blok 007 na rozgrzanym silniku ...www.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez spankyprzeplywomierz w tym aucie jest sprawny , a jego wymiana to wyrzucenie pieniedzy w błoto !!! , to ze mierzy nisko [masa powietrza] to prawdopdobnie przybrudzony filtr powietrza, badz sam przpelywomierz. [i od tego bym zaczal]Zamieszczone przez spankyCo do sprezarki to jest w niej syf [wysokie wysterowanie zaworka N75] i sama dynamiczna jazda moze nie pomoc , szczegolni moze dac sie to we znaki w zime ...
Zamieszczone przez spankyco do spalania to zrob blok 007 na rozgrzanym silniku ...
PS: gneralnie dzięki za pomoc i zainteresowanie!
Komentarz
-
-
zacznij od filtra powietrza, przeplywomierzan nie dotykaj ... ;-)
co do sprezarki to tak, pewnie skonczy sie na czyszczeniu ....www.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
logi, po wymianie filtra powietrza, czyszczeniu ponownym przepływomierza, przeciągnięciu go na trasie.
Spalanie się poprawiło!!!! znacznie!
Dynamiczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50000.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49999.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49996.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49998.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50001.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49995.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_49997.html
Statyczne:
BS:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50012.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50013.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50014.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50011.html
MS
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50015.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50021.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50020.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50016.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50018.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50019.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50022.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/milisu_50017.html
co sądzicie?
Komentarz
-
Komentarz