Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] [1.6 BFQ + LPG] silnik szarpie na 'zimnym' [na Pb]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] [1.6 BFQ + LPG] silnik szarpie na 'zimnym' [na Pb]

    macherstudio, odkąd kupiłem na stacji grubo przeterminowane ptasie mleczko a jakiś czas potem - skwaśniałego "Kubusia", już wogóle nie kupuję spożywki na stacjach. Te wafelki i batony, które leżą na widoku przy kasach, nie kiedy zalegaja tam po parę miesięcy. Starsze kładzie się do góry, a na spód podkłada nowe i tym sposobem zawsze kupujesz nieświeżego batona - kij wie z czym tak jeszcze jest.

  • #2
    [O1] [1.6 BFQ + LPG] silnik szarpie na 'zimnym' [na Pb]

    Witam,

    mam mały problem w moją Czeszką: ok. 2 tyg. temu silnik zaczął nieco szarpać przy jeździe na Pb [najbardziej przy jeździe spokojnej, bez przyspieszania, przy obrotach ok. 2500 rpm]. Podjechałem do znajomego mechanika, który założył jakiś spadnięty przewód od 'odmy skrzyni korbowej' i autko zaczęło jeździć w miarę normalnie na Pb, na LPG chodziło bez zarzutu. Dziś rano odpaliłem normalnie auto na Pb i ruszyłem w drogę i silnik na jedynce [bez dodawania gazu] zaczął szarpać i jakby dławić się... dodałem gazu, wrzuciłem 2 bieg i jakoś się rozpędził. Potem jazda na LPG [60km] bez problemów, ale w między czasie przełączałem na Pb, żeby sprawdzić czy będzie szarpać i ... na Pb silnik trochę szarpie przy jeździe spokojnej [2500 rpm, V=90km/h]. Podczas przyspieszania na Pb szarpanie nie występuje, bądź występuje tak słabo, że tego nie czuję... Czy ktoś miał z takim przypadkiem do czynienia? Ponoć to typowy problem z przytkana przepustnicą...

    dzięki za pomoc i pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      może pompka paliwa? świecę lub kable zapłonowe
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
      Było: 110 KM 235NM
      potem: 129KM 267Nm
      Obecnie: 154KM 354NM

      Komentarz


      • #4
        a check się nie świeci?
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • #5
          Mam to samo , tzn podobnie. Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku auto chodzi nie równo , dusi sie , czasem gaśnie lub tez chodzi na 3 cylindry. Jednak jak go troche potrzymam na obtotach tak ok 5 s na 2 tys to zaczyna pracowac jak powinien. Słyszałem ze po wymianie swiec i przewodów i czyszczeniu przepustnicy problem powinien zniknąć.

          Komentarz


          • #6
            jeżeli walnięte byłyby przewody WN albo świece to na gazie tym bardziej powinny być jakieś objawy

            Komentarz


            • #7
              Ja miałem taki objaw, ale tylko na zimno i w czasie wilgotnych dni. I dodatkowo świecił się lub migał check. Sprawdź świece, przewody i cewkę. U mnie cewka była walnięta. Po wymianie spokój.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz


              • #8
                to nie wina kabli WN ani cewki, gazownik powiedział, że to problem z recylkulatorem spalin... Problem został rozwiązany przez jakieś 'magiczne' zabiegi ;-) W każdym razie teraz to już jest zupełnie inna jazda

                Komentarz


                • #9
                  EGR pewnie wyczyścił
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                  Było: 110 KM 235NM
                  potem: 129KM 267Nm
                  Obecnie: 154KM 354NM

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X