Po wizycie w ASO zostało wysłane zgłoszenie mojej usterki wraz z dokumentacją do SAP. W odpowiedzi dowiedziałem się dzisiaj, że na dniach przyjdą nowe sprężyny (o innej charakterystyce) i zostaną bezpłatnie wymienione...warto jednak poświęcić trochę czasu i "powalczyć" o swoje
Problem Skoda Octavia II RS
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
adas713
Problem Skoda Octavia II RS
Witam wszystkich. Od niedawna jestem użytkownikiem tego forum to też proszę o wyrozumiałość ale przejdźmy do rzeczy.
Posiadam Skode Octavie II RS Combi 2.0 tdi 170 manualna skrzynia model 2008 na filtrze cząstek stałych przebieg 127tyś.
Kilka dni temu wracałem autostradą do domu przez około 70km jechałem z prędkością 150-170 km/h w pewnej chwili na komputerze pokazała się kontrolka świec auto przeszło w tryb awaryjny max 3tyś obr więcej nie jechał , Zjechałem na parking autko postało około 10minut . Po tym czasie wszystko wróciło do normy . Na drugi dzień podjechałem do serwisu na komputer pokazał spadek ciśnienia doładowania , mechanik powiedział że był to chwilowy błąd i już go niema. Orientuje się ktoś co może być przyczyną takiego działania silnika ? w niedalekim czasie wybieram się w daleką podróż autem i nie chce wzywać assistance.
Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam !
-
adas713, mechanior w serwisie był blisko ale nie do końca :idea
wymień czujnik G-450 to ten od ciśnienia (cena ok 150zł) i będzie dobrze,
wiem bo miałem ten sam problem.
Z taką usterką to lepiej w daleką trasę się nie wybierać bo będziesz musiał w trybie awaryjnym poruszać się z zawrotną szybkością 40km/hwocek
Komentarz
-
-
adas713
Dzięki za odpowiedźi ,
ale mam jeszcze jedno pytanie w jakich sytuacjach pojawia się ta kontrolka związana z czujnikiem ,? aktualnie autem poruszam się od tygodnia po mieście i żadnego problemy nie było
Komentarz
-
adas713
jestem blady w tych skrótach , które są tam zastosowane , mógłbyś jakoś opisać co mniej więcej dowiem się z tamtego tematu ?
Komentarz
-
@adas713
OverBoost - Notlauf = przeładowanie / niedoładowanie turbiny
N75 - zaworek sterujący spalinami
zapieczona geometria = łopatki w BKD mają zmienną geometrie po prostu te łopatki sie zapiekają gdyż nie są przystosowane do "wolnej" jazdy
EGR = służy do recylkulacji spalin - gówno jakich mało...
Mam nadzieje ze wytłumaczyłem łopatologicznie jak coś przekręciłem to koledzy proszę o poprawienie.Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
Komentarz