[O1] Mechanizm wycieraczek przód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • a
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O1] Mechanizm wycieraczek przód

    warto zwrócić uwage na dwie rzeczy:
    - wentylator kab. bez elektrycznej nagrzewnicy bardzo skutecznie ochłodzi silnik
    - czy wszyscy macie osłony silnika? (dolne i górną)

    A mój ASV też jak jest mniej niż -15 ma problemy z utrzymaniem temp. Jak tylko przechodze na PSJ to odrazu wskazówka się kładzie (przy ogrzewaniu na full).
  • b4rt
    Classic
    • 2011
    • 5

    #2
    [O1] Mechanizm wycieraczek przód

    Witam. W związku z tym ,że "nieodwracalnie" padł mi sie mechanizm wycieraczek przednich stanąłem przed potrzebą zakupu.
    Znalazłem coś takiego:
    LINK
    o numerze katalogowym 1U1955603C.
    Czy bedzie pasował do mojej O1 2002r?
    Jesli nie to jaki jest numer kat?
    pozdrawiam
    także tego...

    Komentarz

    • Acio
      Drive
      • 2011
      • 64

      #3
      Montowałem taki jakiś rok temu pasuje.
      Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

      Komentarz

      • sebwiecz
        Rider
        • 2008
        • 328
        • Yeti (5L)

        #4
        b4rt, Przed montażem nasmaruj sobie trzpienie od mocowania wycieraczki. Bedziez miał spokój na lata, bo fabrycznie tam jest tyle co kot napłakał.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2217#
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • b4rt
            Classic
            • 2011
            • 5

            #6
            Dziekuję serdecznie wszystkim.
            także tego...

            Komentarz

            • b707
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1272

              #7
              Ja kupiłem u nich:P I z produktem VIKA jest problem o którym wie nawet sprzedawca.

              Ja znalazłem trzy wady:

              - blaszka która mocuje się do silnika w moim przypadku miała zbyt szeroki otwór przez co bez podkładki nie można było dokręcić nakrętki. Polecam zastąpić ten element oryginalnym.
              - nie wiem dlaczego ale u mnie mechanizm tak się okładał iż ocierał o ścianę grodziową. Pomogło odgięcie środkowego mocowania.

              No i teraz to co najgorsze i co po przewertowaniu neta oraz wg opinii sprzedającego trapi większość modeli.

              Spartaczone jest połączenie trzpienia z blaszką. Nitowanie jest za słabe i powstają luzy. U mnie objawia się to tym iż prawa wycieraczka po dojściu do skrajnego położenia zostaje tam na chwile i dopiero po zauważalnej sekundzie wraca do dolnego położenia... Ale na tym nie koniec... z czasem tzn. w 20km w deszczu luz był już tak duży iż wycieraczka końcówka wpadała na maskę.
              Sprzedawca zna temat i trapi to wszystkie egzemplarze [opinie potwierdzają].
              Ma patent w postaci młotka i szpikulca którym "nituje trzpień z blaszką]... "ponoć" pomaga... Mi nie pomogło. Mechanizm podziałał kilka sekund i puściło. Może inni podobnie jak ja maja dość tego szmelcu i nie wracają. Jutro sprawdzę czy da rade to po prostu zaspawać. Jak nie to chyba skusze się na funkiel nówkę oryginał.
              pzdr
              Adam

              Komentarz

              • Acio
                Drive
                • 2011
                • 64

                #8
                Ten mechanizm co montowałem działa, kosztował 37 pln, widocznie przyśpieszyli produkcję i teraz jest mocno expresowa,
                Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

                Komentarz

                Pracuję...