I co?Zgłoszą i będą się bujać po sądach kilka długich lat a on i tak im w sądzie powie,że nie dostał żadnych pieniędzy,oni,że wpłacili i tak w koło macieju,a później złodziej założy sprawę tym którzy jego zgłosili.Niestety takie mamy sądy złodziej ma większe prawa niż poszkodowany.
Deszcz - silnik tracił na mocy i zgasł...
Zwiń
X
-
Deszcz - silnik tracił na mocy i zgasł...
Witam,
dzisiaj po wjechaniu do kałuży silnik zaczął tracić na mocy i zgasnął, po czym nie dało się go odpalić.
Dzisiaj to był już drugi taki raz. Ostatnio po wjechaniu do kałuży też mi zgasnął, ale po kilkunastu minutach udało się go odpalić.
Dzisiaj niestety nie udało mi się go odpalić.
Moje auto to Skoda Octavia O1 z 2001 roku z silnikiem AEE.
Pod silnikiem mam płytę do połowy silnika.
Ponadto cały czas się świeci kontrolka akumulatora, ale rozrusznik kręci się bez problemowo.
Co jest przyczyną tego? Zalany alternator? Jakieś porady, aby uniknąć tego w przyszłości?
-
-
Zamieszczone przez marvin7Jakieś porady, aby uniknąć tego w przyszłości?
Możliwe, że woda dostała się do alternatora i zrobiła się zwara. Jak obeschnie i kontrolka się będzie nadal świeciła, to zostaje elektryk
Komentarz
-
-
AEE, silnik 1,6 w benzynie, sprawdź przewody wysokiego napięcia, kiedy były one ostatni raz wymieniane? Sprawdź palec i kopułke, czy nie są nadpalone styki. Ja tak miałem w polo 1,4 silnik podobny, zawsze po myciu lub wjechaniu w większą kałuże słabnął, nie palił na wszystkie gary, po wymianie kopułki i palca problem ustał.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
na pewno wiesz jak wygląda kopułka, przewody wysokiego napięcia to przewody od kopułki do świec i od świecy do cewki zapłonowej. Wyjmij, wyczyść, sprawdź również palec zapłonowy, to element pod kopułką, na nim najczęściej nadpalają się miedziane styki. Daj info co i jak.
[quote="Walt"]Zamieszczone przez marvin7Tutaj diesel ma ogromną przewagę nad benzyną.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kroolik100co do diesla to się zgodzą, nie idzie utopić
Komentarz
-
-
Jak pisali koledzy..
Kopułka, kable, cewka.
Jak to sprawdzić?
Kopułka - należy zdemontować i obejrzeć palec oraz styki, jak będzie w kopułce syf a na stykach czarne ślady to dostaje się tam woda i należało by wymienić.
Kable - tutaj dobrze mieć znajomego i spryskiwacz do kwiatów. Znajomy kręci silnik a Ty pryskasz "mgiełkę" na kable. Jak będą przebicia to je zobaczysz... oczywiście musi byc ciemno:P
Cewka - odkręcasz i szukasz uszkodzeń.
Ja miałem podobne objawy i najpierw wymieniłem kable i kopułkę z palcem, a po roku cewkę.
Można to bez trudu zrobić samemu. najdroższą zabawa to cewka ale dobra można za ludzkie pieniądze kupić nówkę sztukę z gwarą na aledrogo.
Adam
Komentarz
-
-
Mechanik stwierdził zalanie, ale czego to nie wiem.
Auto już normalnie działa
Posprawdzam przewody wysokiego napięcia, palec i kopułke.
Jeszcze jedno.
Czy istnieje większa osłona pod silnik niż ta: http://www.tirmaniek.com.pl/oslona-s...awe-p-146.html ?
Jakich firm unikać, a na jakie patrzeć przy kupnie kabli wysokiego napięcia?
Komentarz
-
-
Większej osłony nie ma sensu kupować bo silnik może się przegrzewać.
Ja mam zwykłą i nie ma problemów. To co było zalane musiało być po prostu nieszczelne [kopułka lub cewka]. A wtedy nawet nie trzeba wyjechać w kałuże. Wystarczy trochę więcej wilgoci w powietrzu.
Pozostała elektronika to w zasadzie bezpieczniki na akumulatorze [niedostępne dla wody spod kół] i komputer który jest zlokalizowany pod podszybiem i też nie do zalania.
Ja bym kupił kable BERU:PAdam
Komentarz
-
-
Dzisiaj kolejna kałuża i znowu trup
Po jakimś czasie odpaliłem, ale silnik nie działa tak jak powinien.
Film: http://www.youtube.com/watch?v=jGgjxHn9DEM
Pod koniec najlepiej widać, po daniu gazu łapie muła i dopiero obroty rosną.
Licze na waszą pomoc i ewentualne rady co sprawdzić
Komentarz
-
-
marvin7 "sprawdź czujnik położenia wału" często jest montowany na dole silnika koło paska rozrządu i jego zalanie powoduje gaśnięcie silnika. Możliwe, że wystarczy jak dobrze zaizolujesz przewody.
Daj znać czy pomogło.
P.S. Jeśli nie wiesz co to jest czujnik położenia wału idź z tym do mechanika tylko dobrego. Powinien go znaleźć i przeczyścić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lampionmarvin7 "sprawdź czujnik położenia wału" często jest montowany na dole silnika koło paska rozrządu i jego zalanie powoduje gaśnięcie silnika. Możliwe, że wystarczy jak dobrze zaizolujesz przewody.
Daj znać czy pomogło.
P.S. Jeśli nie wiesz co to jest czujnik położenia wału idź z tym do mechanika tylko dobrego. Powinien go znaleźć i przeczyścić.
Komentarz
-
-
hmmm momentami wygląda jakby tracił na którejś z cewek prąd i palił na 3 gary...
Miałem tak i mi wytłukło poduszki silnika. Przeczyściłem u siebie moduł zapłonowy i jak ręką odjął. W tym, że nie wiem jak to jest w silnikach 1,6 , tam chyba jest kopułka. Sprawdź świece na samym początku, czy są ok. Potem, ja bym szukał gdzieś usterki w instalacji wys. napięcia.Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziutsanehmmm momentami wygląda jakby tracił na którejś z cewek prąd i palił na 3 gary...
Miałem tak i mi wytłukło poduszki silnika. Przeczyściłem u siebie moduł zapłonowy i jak ręką odjął. W tym, że nie wiem jak to jest w silnikach 1,6 , tam chyba jest kopułka. Sprawdź świece na samym początku, czy są ok. Potem, ja bym szukał gdzieś usterki w instalacji wys. napięcia.
Komentarz
-
Komentarz