Jak sprawdzic czujnik polozenia walu O1 Tour 1.6 2007r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bersukow
    Classic
    • 2012
    • 19

    Jak sprawdzic czujnik polozenia walu O1 Tour 1.6 2007r

    kmink, BADYL czekamy :P
  • Merkucjo
    Drive
    • 2011
    • 41

    #2
    Jak sprawdzic czujnik polozenia walu O1 Tour 1.6 2007r

    Witam mam nowy problem bo zalozeniu gazu vtec skodzian zlapal nowy blad czujnik polozenia walu (blad chyba 335 lub 336) o ile dobrze pamietam.

    Pytanie czy jest mozliwosc sprawdzenia czy ten czujnik jest dobry czy nie a moze cos z gazem. Wczesniej wszystko bylo ok od zalozenia gazu cos sie dzieje. W Oplu corsie tez 2 razy wymienialem czujnik polozenia walu - ale auto nie odpalalo i nie jezdzilo. Tutaj odpala i jezdzi . Wczesniej na benzynie bylo ok nagle problem przy gazie jak sprawdzic ten czujnik moze miernikiem czy aby na pewno jest posuty 180 zl na bosha troche szkoda co kupic jaki zamiennik. ??

    Gdzie go szukac ??

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jakie masz dokładnie masz błedy .mozna sprawdzic obydwa czujniki wałka rorzadu i wału korbowego .czujnik wałka rorzadu sprawdzasz nie rozpinajac czujnika z wtyczka sa tam 3 przewody jeden jest masowy powinien miec napiecie 0v drugi jest pradowy powinien miec 5v lub 12v przy przekreconym zapłonie a trzeci jest sygnałowu i przy kreceniu rozrusznikiem powinien miec napiecie 0-5v w czasie krecenia rozrusznikiem.czujnik wału korbowego powinien miec opornosc 400-1200 omów
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • agrala
        Rider
        • 2011
        • 397

        #4
        Zamieszczone przez german81
        jakie masz dokładnie masz błedy .mozna sprawdzic obydwa czujniki wałka rorzadu i wału korbowego .czujnik wałka rorzadu sprawdzasz nie rozpinajac czujnika z wtyczka sa tam 3 przewody jeden jest masowy powinien miec napiecie 0v drugi jest pradowy powinien miec 5v lub 12v przy przekreconym zapłonie a trzeci jest sygnałowu i przy kreceniu rozrusznikiem powinien miec napiecie 0-5v w czasie krecenia rozrusznikiem.czujnik wału korbowego powinien miec opornosc 400-1200 omów
        Jaki pradowy? Prad a napiecie to nie to samo.
        Do czujnika dochodzi 5V.
        Rezystancje sprawdza sie na odlaczony czujniku.
        Jezeli blad pojawil sie zaraz po zamontowaniu LPG to jedz tam gdzie Ci montowali i niech to naprawia.
        Do sterownika LPG potrzebny jest sygnal predkosci silnika wiec pewnie zle sie podpieli i stad problem
        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
        Emulator czujnika poziomu oleju G266
        Napraw sterowników AIRBAG

        Komentarz

        Pracuję...