Wydaje mi się, że w filtrze paliwa sporo jest parafiny :idea:
Turbodziura
Zwiń
X
-
Turbodziura
Witam, pewnie temat już się pojawiał, jednak chciałbym ponownie zapytać o problem.
Zauważyłem ostatnio, że turbodziura w mojej skodzinie się powiększyła, tzn. wydaje mi się, że zaczynał się zbierać już przy 1800 obr, a obecnie robi to dopiero przy 2200 obr. Nie wiem, czy mnie się coś ubzdurało, czy może tak ma być. Czy jest jakaś wartość obrotów od której skodzina powinna wstawać? Jaka to może być usterka, jeśli takowa jest.
Moja Octavia I jest z 2003 r, silnik ASZ, 230000km, nigdy nic nie robiłem przy silniku, turbinie i innym osprzęcie.
Chciałem jeszcze zapytać, jaki najlepiej mam kupić kabel ( tyle tego na allegro, że trudno się połapać ), aby diagnozować swoją Octavię, no i jaki do tego program?
Dzięki zainfo.
-
-
Bierz od tego użytkownika: http://forum.octaviaclub.pl/profile....rofile&u=26599
Ma super cenę, normalnie za taki kabel i program trzeba 1700zł dać...
Komentarz
-
-
Re: Turbodziura
Zamieszczone przez kruchy1978Witam, pewnie temat już się pojawiał, jednak chciałbym ponownie zapytać o problem.
Zauważyłem ostatnio, że turbodziura w mojej skodzinie się powiększyła, tzn. wydaje mi się, że zaczynał się zbierać już przy 1800 obr, a obecnie robi to dopiero przy 2200 obr. Nie wiem, czy mnie się coś ubzdurało, czy może tak ma być. Czy jest jakaś wartość obrotów od której skodzina powinna wstawać? Jaka to może być usterka, jeśli takowa jest.
Moja Octavia I jest z 2003 r, silnik ASZ, 230000km, nigdy nic nie robiłem przy silniku, turbinie i innym osprzęcie.
Chciałem jeszcze zapytać, jaki najlepiej mam kupić kabel ( tyle tego na allegro, że trudno się połapać ), aby diagnozować swoją Octavię, no i jaki do tego program?
Dzięki zainfo.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
popieram poprzednika, jak zrobiło się na parę dni chłodniej, to auto odzyskało wigor i "jedzie"na dłuższe przeloty po PL prawie zawsze wybieram się w nocy, bo jest te parę st.C mniej i jakoś tam daję radę TIR-om i świrom. może i czasem widać w światłach, że auto przykopci, ale spełnia Euro3, więc mam to gdzieś. jak komuś nie pasi, nie próbuje, może da radę mnie wyprzedzić...
jest na to lekarstwo -> większy IC i @
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tylko nie przesadzajcie z wielkoscia IC bo też bedzie turbodziura :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Karql, nie przeczę... ja mam turbo w serii jedynie program wrzucony inny... niebo a ziemia... łapie "prawie" zaznaczam "prawie" od samego dołu. Jak bedzie przypływ gotówki to i tym się zajmę na razie to bida z nędzą
na koncie się szczur powiesił
Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
Na seryjnym turbie tak, ale fizyki nie oszukasz, jak masz większe turbo to ma większe możliwości, ale potrzebuje większej ilości spalin i tak będzie większy moment na niskich obrotach niż przy seryjnej, ale będziesz czuł tą dziurę.
To tak jak z hamulcami wsadzisz lepsze klocki, które potrzebują większej temperatury do hamowania. Na zimno i tak hamują lepiej niż seria, ale wydaje Ci się, że nic nie hamują, bo wiesz jak to robią na ciepło
Komentarz
-
-
hehe rozumiemzdaje sobie z tego sprawę jeżeli chodzi o heble bo one akurat są wymienione, musiałem się przyzwyczaić... ale samochód staje dęba... Warto było. Co do mocy lekki ras tylko 173 KM. Ale po zmianie mapy powiem nie skromnie zbiera się lepiej niż benzyna.
Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jefryhehe rozumiemzdaje sobie z tego sprawę jeżeli chodzi o heble bo one akurat są wymienione, musiałem się przyzwyczaić... ale samochód staje dęba... Warto było. Co do mocy lekki ras tylko 173 KM. Ale po zmianie mapy powiem nie skromnie zbiera się lepiej niż benzyna.
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
turbo "wstaje" przy ok. 1500-1600rpm, przy 1800-200rpm suszarka zaczyna pompować w zauważalny sposób. przy ok. 2400-2600rpm masz max Nm, który utrzymuje się jakieś kilkaset rpm, potem lekko spada. popatrz na wykresy BKD z hamowni, to zobaczysz wszystko.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz