no musi to isc, filmik stary, ale czy dobrze kojarze ze to byl silnik Chevroleta, chyba z jakiejs starszej Corvette C5 albo raczej C4?
PS. znowu pomylka, z Corvette to mial, ale skrzynie :?
Witam, to znowu ja z moim ciaglym problemem. Nie wiem co robic, zmieniam mechanika i jade w sierpniu do niby poleconego. Ale mam pytanie, gdyz wymienilem juz sworzen, no i wczesniej sprezyny, koncowki 4 nowe opony (przekladanie tez bylo opon), gumy itp. a auto nadal sciaga. Wedlug opinii niby fachowcow nie bylo bite, ale nadal sciaga. Powstaje kolejne pytanie po ustawiniach zbieznosci auto mialo kierownice na wprost podczas jazdy na wprost. Ale to tylko w warsztatach nie jednym, ale kilku. Skoro tylko wyjezdzalem, a teraz widze to bardzo dobrze, aby jechac prosto musze kierownice skontrowac troche do lewej. Jesli ja puszcze auto gwaltownie skreca w prawo. Tylko przy bardzo wolnej jezdzie auto ma kierownice na wprost i jedzie prosto, ale odczuwam dziwnie jakby ciezsze skrecanie w lewo. Dwa jak stoje na wylaczonym silniku i mocneij skrece kierownica (gwaltownie) to slychac taki jednorazowy trzask gdzies z przosu (kolumna czy przekladnia nie znam fachowego nazewnictwa) slychac taki dziwny dzwiek jakby tlo dzwieku silnika. Odcuwam jakby kierownicaswoj poziom zero, do ktorego powinna wrocic po skrecie i przy ktorym powinna jechac prosta miala jakby kilka ladnych stopni w prawo (stad moje kontrowanie w lewo do jazdy na wprost). Czytalem gdzies, ze moze to byc maglownica, w ktorej moze gdzies niewidocznie za badrdzo wyciekac plyn i w tym momencie dla niej poziom zero moze byc delikatnie skrecony w prawo {stad moze ciezsze skrecanie kierownica w lewo choc to moze mi sie wydawac) i dlatego auto skrdca tak mocno w prawo. To nie jest sciaganie, ze niby nierowna droga, ale takie gwaltowne. Po 300 km boli reka od tego kontrowania. To tak po dlugiej krotce CZuje, ze mimo ustawien geometrii i zbieznosci kierownica ma swoj poziom zero skrecony o kilka stopni w prawo i moze dlatego sciaga????? Auto nie bite Dzieki za sugestie
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 12:33 ]
i przepraszam za literowki i moze nieco zagmatwany sposob przekazu
jak wyglada zbieznośc tyłu? stuki w maglu mogą swiadczyc o luzach, mozna je do pewnego stopnia kontrowac, ale mi np w O1 stukał mocno magiel przy szybkich krótkich ruchach kierownicą a luzów nie było ,natomiast niebardzo sobie wyobrażam jak może NIEWIDOCZNIE wyciekac płyn z magla........ :roll:...pozatym gdyby wyciekał ubywało by go w zbiorniczku, gdyby to było przyczyna po uzupełnieniu powinno byc dobrze......
EŁ, to niewidoczne to hehe oznacza, ze nie widze, zeby gdzies bylo mokro, ale ostatnio plyn dolewalem (to ten rozumiem z ukladu kierowniczego) i to nawet troche. Zbieznosci i katy przod tyl sprawdzane na 3 roznych stanowiskach, w tym jakies tam nie wiem 3D.
Maicroft, elementy gumowe byly wymieniane z przodu moj mechanik nie ma juz pomyslu co moze jeszcze byc. Z tylu wymienione nawet odbojniki od amorkow. A belka nie jestem pewien, ale mechanior nic nie mowil, a nie wiem czy na tej calej 3D gosc sie nie przylozyl i przy okazji tez nie sprawdzil
Po mojemu zostal jeszcze do sprawdzeniea element kolumny i ukladu kierowniczego z ta maglownica. Tylko wlasnie jak mowilem mojemu mechanikowi to on twierdzil, ze maglownica jest OK. Ale pytanie jaki z niego mechanik
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 16:45 ] Maicroft, a ta tylna belka to przy geometrii mogla byc sprawdzana, bo na rysunku wydruku mam tyyyyle elementow
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 16:45 ] Maicroft, a ta tylna belka to przy geometrii mogla byc sprawdzana, bo na rysunku wydruku mam tyyyyle elementow
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 16:47 ]
Ta cala maglownica mnie zastanawia, bo w necie ktos pisal, ze mu sie ustawienie kierownicy poziom "0", czyli do jazdy wprost przestawilo w prawo na jakis tam zabkach i jego punkt zero zamiast wypadac na wprost to skreca w prawo
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 16:47 ]
a ma moze ktos jakis schemat maglownicy, co bym byl blizej zrodla?
Sprawdzone hamulce przy wymianie klockow no i kolo po dluzszej jezdzie powinno byc cieplejsze
[ Dodano: Pią 15 Lip, 11 23:10 ]
a tak zupelnie przy okazji czy jak auto stalo caly dzien na sloncu i wieczorem je przestawilem to moze byc wyczuwalny zapach gazu pod maska jak sie podniesie maske
[ Dodano: Wto 26 Lip, 11 19:44 ]
Jedno pytanie czy te maglownice sprawdzi kazdy mechanik czy lepiej gdzies podjechac kto sie tym trudni?
Komentarz