[O1] Szyba elek. od kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chokeee
    Classic
    • 2012
    • 11

    [O1] Szyba elek. od kierowcy

    Generalnie z polerowaniem poszedłem na łatwiznę bo nie chciało mi się robić tego ręcznie jak niektórzy to robią więc pomogłem sobie wiertarką.
    1.Felgi orginalnie były polkierowane więc papier ścierny na krążek z rzepem 125 i zeszlifowanie pierwszej warstwy.
    2.Ranty jest już ciężko zrobić wiertarką więc kupiłem środek do starych lakierów, można też całe tym wysmarować ale ja miałem bardzo porysowane więc musiłem zastosować szlifowanie.
    3.Potem papier na krążek granulacja 600 i dokładnie jeszcze raz przeszlifowałem.
    4.Filc również na krążek dobra pasta polerska(na początku zastosowałem AutoMax ale owiele lepsza jest pasta Autosol) i trochę ciężkiej pracy.
    5.Ranty nie były zniszczone więc kupiłem filc na wiertarkę w ksztłcie walca i polerowanie do skutku.
    6.Z tego co wiem trzeba je polakierować bezbarwnym bo się utleni i co tydzień trzeba czyścić a ja nie mam aż tyle czasu.
    Do moich felg dojdzie jeszcze malowanie czarnym matem ale to dopiro jak kontuzja minie zrobię jedną i zademonsytruję.
  • kapitan79
    Classic
    • 2011
    • 13

    #2
    [O1] Szyba elek. od kierowcy

    Jakis czas temu przestala mi sie otwierac szyba boczna od kierowcy. Caly czas w pozycji zamknietej. Gdy naciskalem przycisk otwierania to tylko slychac bylo "cyk" i nic sie nie dzialo. No to poczytalem forum, zdjalem boczek poogladalem plastiki, ta duza wtyczke czy styki nie zielone. Wszystko ok. W jednym temacie wyczytalem ze linka mogla sie zle nawinac na kolowrotek i dlatego jest problem z otwarciem. Wiec zabralem sie za wykercanie calego mechanizmu ale zeby to wszystko wyjac tez wyczytalem ze trzeba ciachnac linke. No to ciach. Wszystko wyszlo. Szybka sboie zjechala. Ale okazalo sie ze kolowrotek tez ok. Podlaczylem sam silniczek i znowu tylko cyk kolowrotek stoi. Teraz rozumiem ze musze kupic caly mechanizm ale czy silniczek tez? Czy ten silniczek powinien chodzic podlaczony bezz linek? Narazie szyba na kolku idalej nie wiem co mam robic. Chcialem sobie zaoszczedzic a widze ze z tym nie tak latwo.

    Komentarz

    • sylwekpe
      Drive
      • 2008
      • 43
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Moim zdaniem to coś się dzieje z silnikiem, bo silnik podpięty nawet bez wkładania w mechanizm powinien śmigać !
      Sylwek

      Komentarz

      • ROBAL_26
        RS
        • 2010
        • 2320
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        kapitan79, nie wiem gdzie się tego na czytałeś ale prawdopodobnie już się na ciągłeś na koszta,nie potrzebnie ciąłeś linkę wcale się nie zdziwię jak dziś albo już jutro pójdziesz do auta i sprawdzisz stan przewodów z osłonie gumowej między słupkiem a drzwiami i okaże się że są przewody popękana a w tym główne zasilające, kolega ahmed miał taki sam przypadek, także miłej pracy i nie wiem czy jest jakaś możliwość dokupienia samej linki aby zminimalizować koszty

        pozdro :szeroki_usmiech
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez ROBAL_26
          słonie gumowej między słupkiem a drzwiami i okaże się że są przewody popękana a w tym główne zasilające, kolega ahmed miał taki sam przypadek
          Dokładnie. Kup jakąś kostkę do łączenia przewodów, lub końcówki męska - żeńska, bo lutowanie nic nie daję z czasem i tak się przeciera. A kostka jakoś trzyma, przynajmniej u mnie.

          P.S. Jeśli dodatkowo nie działa ci sterowanie lewego lusterka to już na 90% masz przewody przetarte.
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • kapitan79
            Classic
            • 2011
            • 13

            #6
            Nie wytrzymalem i pobieglem do garazu. Gume zdjalem. Przewody wygladaja ok. Nie zauwazylem zadnych przetarc. Lusterka dzialaja, ryglowanie dziala, szyba prawa dzial. A jeszcze mam pytanie. Bo gdy wyjalem silniczek i probowalem nim recznie pokrecic(za ten czpien ktory wchodzi w kolowrotek) to ani drgnie. Tak powinno byc czy powinien sie krecic reka? A o przecieciu linek czytalem w tym temacia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...+szyby&start=0

            [ Dodano: Sro 20 Lip, 11 12:58 ]
            Zdjalem jeszcze raz ta gume pomiedzy drzwiami i slupkiem. Kazdy kabelek zaczalem dokladnie ogladac. No i z jednego posypal sie zielony pylek. dokladnie to byl czerwony gruby kabelek. Pociagnalem i pekl. Zaraz polaczylem go kostka i silniczek zaczal chodzic. Takze po cieciu linek musze kupic nowy mechanizm i wszystko bedzie smigac. Dziekuje Wam wszystkim za podpowiedzi a szczegolnie ROBALOWI_26.

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              kapitan79, spoko luz :szeroki_usmiech ważne że pomogło 8)

              ps. przewody pękają nie tyle w osłonie gumowej co na samym kancie drzwi, profilaktycznie obejrzyj stan wiązek we wszystkich drzwiach, a ten przewód czerwony to główne zasilenie silniczka.
              pozdro
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              Pracuję...