Momentalna utrata mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • _AS_
    Classic
    • 2013
    • 8

    Momentalna utrata mocy

    Zamieszczone przez LUKI
    Langusta, hak na zakupy

    a co obok?
    Miejsce montażu.
  • toro102
    Drive
    • 2011
    • 72

    #2
    Momentalna utrata mocy

    Witam jak w temacie w mojej niedawno zakupionej skodzie Octavi 2007r 1,9 tdi 170kkm zauważyłem następujący objaw - zapaliła mi się kontrolka od czujnika spalin i jak jadę to czasami dochodzi do utraty mocy ale to 100% utraty - samochód nie reaguje na wciskanie pedału gazu, chwilowe spalanie spada na 0,0, objaw ustępuje po wciśnięciu sprzęgła - jest juz reakcja na gaz. Na komputerze wyskoczyły błędy : P2453 i P0471. Czy ktoś z kolegów coś podpowie. Dodam że filtr cząstek stałych wykorzystany w 15 % - odczyt z kompa a i tak go wypalałem. Podpowiedzcie koledzy co się dzieje bo jeszcze się skodą nie nacieszyłem a tu już problem. Dodam że autem zrobiłem od 12.07 około 2 tyś km a zaczęło mi się to dziać zaraz po przyjechaniu z Niemiec po około 1200km trasie. Wcześniej auto sprawdzałem i błędów nie było. Pomocy co robić
    Grunge is not death

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      toro102,
      tylko musisz sobie przetłumaczyć w google
      beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto's

      beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto's


      masz info o ewentualnych problemach i jak je można rozwiązać.
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • toro102
        Drive
        • 2011
        • 72

        #4
        luru dzięki za interpretacje kodów - w sobotę będę sprawdzał przyczyny z kumplem elektronikiem. Ale może ktoś miał podobne dolegliwości u siebie i podzieli się wiedzą co było powodem usterki ?




        Po sprawdzeniu z Kolegą wyszło tak:
        Uszkodzony jest czujnik G450 (czujnik ciśnienia spalin)
        Uszkodzenie jest dość dziwne - jest w nim jakiś podzespół piezometryczny i reaguje na docisk,
        Jednak próba gospodarczej naprawy nie powiodła się. Podłożenie podkładki i zaciśnięcie opaski wystarczyło na 100 km. Zatem czujnik mam do wymiany.

        Czujnik wymieniony- kupiłem w ASO za 191 zł - w Zakręcie - wymiana 5 minut plus kasowanie błędu - we własnym zakresie. I wszystko wróciło do normy.

        Temat do zamknęcia

        [ Dodano: Pon 01 Sie, 11 12:37 ]
        Z góry przepraszam że nie edycja tylko nowa odpowiedź ale chciałem na górę temat przesunąć z zapytankiem a nie chciałem nowego wątku zakładać.

        Zatem - jak pisałem wyżej powodem mojej usterki okazał się czujnik G450 i teraz :
        Mam zainstalowany 038 906 051 A
        A jak dzwoniłem do serwisu to po Vinie powiedział mi że powinienem mieć 038 906 051 B

        Różnica jest w literce na końcu. Czy ktoś wie czy ma to znaczenie ? W serwisie nie miał facet zadnego pojęcia a kolega co by wiedział jest na urlopie.

        Jak powinno być ?
        Grunge is not death

        Komentarz

        Pracuję...