pozdrawiam kolegę, którego imienia niestety nie zapamiętałem spotkanego dziś O2 fl kombi SZ 8488A w Zabrzu na ul. Franciszkanskiej. Fajnie, że mieliśmy okazję zamienić kilka zdań.
Mam pytanie odnosnie wymiany dwumasy silnik BKD 2.0 ze skrzynia DSG HXS na internecie znalazlem informacje ze kolo o numerze 03g105266be bedzie pasowac tak samo jak dedykowane przez etke 03g105266bd czy ktos mial z tym stycznosc ewentualnie. Nastepne pytanie czey zna ktos dobry serwis ktory by to zrobil ASO powiedzialo mi okolo 4k wg mnie to troche cena przesadzona kolo mozna dostac za 2500 a z 1.9 jak tez podejdzie to nawet 2100. Zastanawiam sie zna ktos moze dobrych fachowcow co mogli by polecic w okolicach katowic zebym nie musial wymienic pozniej pol silnika i nowej skrzyni po naprawie bo nie ccialbym trafic do pseudo-fachowcow. Lub ewentualnie dobre zaufane ASO.
ganzal, nie chce mi się wierzyć że od 1.9 podejdzie :!:
Skąd jesteś? Uderz do kolegi maciejek w sprawie koła, do www.midparts.pl w sprawie wymiany (mnie krzykneli 700zł), albo do kolegi robekcool. Ja robiłem u Roberta obok Mińska Maz. i jestem bardzo zadowolony
ehhh juz sam nie wiem co myslec o tym wg etki tylko jedno pasuje ale jakie w rzeczywitsoci jest to nie wiem. Zostaje mi chyba tylko ASo najblizej i najmniejsze ryzyko ze zle zaloza, pojade w przyszlym tyg i zobaczymy ile zapiewaja.
Napisz do Łukasz. Mi w serwisie krzykneli za sprzęgło 2 masę i robotę 4,700zł. U łukasza kupiłem sprzęgło łożysko dociskowe i 2masę za 1,740zł ( LUK ) a za montaż w wawie wzieli 250zł.
ganzal, podjedź do serwisu lub do kogoś kto ma pojęcie żeby Ci sprawdził jakiem masz koło , robi się to przez szparkę między skrzynią a obudową . sachs różni się czymś od luka , ale nie pamiętam czym .u mnie tak robiono w aso w każdym bądź razie.
wczoraj był moj klient który z rok temu kupił sobie golfa IV 1.6 cr z dsg , klnie jak cholera , mówi że bardzo szybko/przy małych obrotach skrzynia przełącza na wyższe biegi i żeby poruszać się jako tako musi na S jeździć. poza tym spalanie w granicach 7l .
hmm u mnie sie tylko trzaska na P i N i jak jest silnik zimny juz 20k km tak zrobilem ale nie chce ryzykowac wiecej. W przyszlym tygodniu podjade do ASO i zobacze ile zaspiewaja dokladnie.
leszekmw, założyłem wątek o kalibracji skrzyni , ale nikt nie odpowiedział, czytałem, że przy każdej zmianie oleju powinno się przeprowadzić procedurę...
swoją drogą u mnie po zmianie koła, czyli odłączeniu skrzyni i po założeniu spowrotem, czyję, że trochę inaczej zmienia biegi, tzn. nie wiem jak to ująć, mogę ją bardziej kontrolować, jest bardziej przewidywalna, przy takim samym stylu jazdy... może odłączenie od napięcia coś zresetowało, sam nie wiem, ale jak tylko uda mi się spotkać z którymś z klubowiczów, to przeprowadzę kalibrację i zdam relację...
[ Dodano: Pią 29 Lip, 11 09:55 ] ganzal, założę się, że za to co krzykną w ASO, zrobiłbyś dwie dwumasy szkoda opisywał swoje przygody i pisał, że zapłacił 4500, mnie wyszło akurat połowę tego, część oryginalna LUK (produkcja kwiecień 2011 węgry)...
w każdym razie powodzenia i nie czekaj zbyt długo...
Interesuje mnie ten temat bo nie wykluczam, że też muszę zmienić 2M (w BKD+HXS).
Objawy: przy 1200-1300 obrotach na "P" buja autem jakby jechało po niewielkich kocich łbach (czy to dwumasa?).
W ASO dowiedziałem się, że to na 100% koło dwumasowe do wymiany a "optymanie" jest zmienić od razu: koło dwumasowe + sprzęgło + docisk.
Zestaw taki jest dedykowany pod ten silnik i skrzynię i ma numer 03G105266CH (prod. LUK).
Cena coś ponad 3200 PLN + 800 PLN robocizna.
Pytania:
1. co o tym sądzicie bo nigdzie nie mogłem znaleść części o takim numerze (główny problem: "CH", inne literki były :shock: )?
2. czy ktoś ma namiary na Łukasza, który ma niedrogie części (post picia136, trochę wyżej)
Komentarz