Witam, jestem świeżym użytkownikiem tego forum mam pytanko na temat mojej octavii auto miało uszkodzony licznik został naprawiony jednak podejrzewam ze przekłamuje przed naprawom pokazywać wyższe wskazania jak i według VAG-u na teście również. Według warsztatu jest ok ale wskazówkę od wody to się w białe pole nie mieści przy 90C i jaki powinny znajdować się wskazówki gdy auto mam wyłączonym silnik bo są poniżej zera na pre kości jak i obrotach? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
1. napisz jeszcze raz i po naszemu bo cieżko zrozumieć o co "zapytowywujesz"
2. VAG o ile nie był kręcony licznik wykaże stan aktualny przebiegu.
3. na wyłączonym silniku to wskazówki pokażą ci wartość aktualną - tzn rozgrzany silnik to zostanie to wykazane na wskaźnikach. Wyłączysz stacyjne wszystko przejdzie do poziomu "0" ZERO.
jaki powinny znajdować się wskazówki gdy auto mam wyłączonym silnik bo są poniżej zera na pre kości jak i obrotach? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Jak samochód jest wyłączony, to wskazówki powinny być lekko poniżej zera (tak na grubość wskaźnika) , po włączeniu silnika, u mnie na prędkościomierzu wskazówka ustawia się idealnie na zero.
Jak podłączysz VAGa to jest tam opcja test liczników. Wtedy wskazówki (każda po kolei) przechodzą cały zakres - wracają się - ustawiają się na środku. Jeżeli ten test będzie pokazywać jakieś dziwne rzeczy (np. temp płynu wskaże poniżej lub powyżej środka) to znaczy że licznik ma jeszcze jakiś błąd.
Miałem kiedyś innego VAGa, gdzie na licznikach działy się cuda. Wskazywał mi prędkość od 40km. tzn wskazówka podczas postoju stała na 40km/h. jak jechałem 20km/h to pokazywało na liczniku 60km/h Pomogła dopiero wymiana licznika.
Zamieszczone przez jefry
2. VAG o ile nie był kręcony licznik wykaże stan aktualny przebiegu.
Dla ścisłości VAG po wejściu w zegary pokaże taki przebieg jaki jest akurat zapisany w liczniku, także czy był kręcony czy nie nie ma to żadnego znaczenia.
Komentarz