Hiv Czy udało ci sie nabyć taką kierownicę jak dałeś zdjęcie? długo szukam i nic nie mogę znależć na rynku w jakich cenach one oscylują i czy będzie się nadawała do manuala ?
Witam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Witam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Z góry dziękuję za pomoc.
Kolego zanim kupisz nowe cewki podjedź do ASO i niech Ci sprawdzą w ramach akcji naprawczej dotyczącej właśnie cewek w tym silniku. Muszą sprawdzić numer każdej cewki i wtedy powiedzą Ci wszystko. Być może będziesz miał wymienione wszystkie na koszt Skody, a to już kilka stówek jest do wykorzystania inaczej . Ja wczoraj byłem w ASO i będę miał wstawione wszystkie cztery nowe.
Northeusz może wiesz jakie roczniki obejmuje akcja serwisowa ?
Szczegółów nie znam jeśli chodzi o roczniki, ale jak zadzwonisz do dowolnego ASO i podasz VIN to powiedzą Ci, czy się łapiesz (ja tak sprawdziłem dla mojego samochodu). Później jeszcze dokładne sprawdzenie nr cewek i wszystko będzie jasne .
Witam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak rozwiązałeś problem kata?
Co do Cewek to jest w ASO akcja wiec tak jak koledzy piszą podjedz i niech wymieniają za free.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dzięki koledzy za pomoc. Sprawdziłem VIN i łapię się na tą akcje Umówiłem się na wizytę w serwiesie.
Jeśli chodzi o katalizator to tutaj http://www.el-tec.pl/pl/index.html za 800zł założyłem nowy sportowy. Jest bardzo ciężko dostać do tego modelu katalizator nowy lub zamiennik a używkom nie ufam.
Zakładałem w maju. Już dzwoniłem do gościa i powiedział mi że w ramach gwarancji oszuka drugą sonde tak żeby check się nie zapalał.
Jeszcze raz dzięki za pomoc wszystkim i pozdrawiam.
Ale serio, nie dotyczy roczników tylko konkretnych aut po nr VIN. Jak w Audi mi powiedzieli że podlegają pod tą akcję auta które które całkiem niedawno wyjechały z salonu to aż nie chciałem wierzyć. No ale może obejmowąć auta między 1999 a 2009 nawet.
Jeżeli masz cewki z nr 06A905115M lub 06A905115F to pewnie są do wymiany ale rok produkcji cewki musi być zgodny z rokiem prod auta. Najprościej dzwoń do ASO, pytaj, podaj VIN i zobaczysz
Dzięki koledzy za pomoc. Sprawdziłem VIN i łapię się na tą akcje Umówiłem się na wizytę w serwiesie.
Jeśli chodzi o katalizator to tutaj http://www.el-tec.pl/pl/index.html za 800zł założyłem nowy sportowy. Jest bardzo ciężko dostać do tego modelu katalizator nowy lub zamiennik a używkom nie ufam.
Zakładałem w maju. Już dzwoniłem do gościa i powiedział mi że w ramach gwarancji oszuka drugą sonde tak żeby check się nie zapalał.
Jeszcze raz dzięki za pomoc wszystkim i pozdrawiam.
To zadzwon i popros żeby Ci 2 ga sonde wylaczyl w programie i wtedy check przestanie Ci sie zapalac. I problem zniknie .
Co do Cewek to ja juz po wymianie . Różnicy nie widac ale skoro są nowe to napewno lepsze niz te co mialem po 200 000km
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dobre nie dobre, jeżeli się kwalifikuje po VINie i cewki nie są z literką D lub R na końcu to kwalifikuje się do wymiany jeżeli rok prod. cewek jest zbieżny z rokiem prod. samochodu.
Dzwonić trzeba do ASO i nie błądzić po forum, pytać czy aby na pewno. Do ASO i już.
Mi po wymianie dodatkowo wkleili jakąś naklejkę w bagażniku koło wlepki identyfikacyjnej. Nawet jej nie oglądałem
Dobre nie dobre, jeżeli się kwalifikuje po VINie i cewki nie są z literką D lub R na końcu to kwalifikuje się do wymiany jeżeli rok prod. cewek jest zbieżny z rokiem prod. samochodu.
Dzwonić trzeba do ASO i nie błądzić po forum, pytać czy aby na pewno. Do ASO i już.
Mi po wymianie dodatkowo wkleili jakąś naklejkę w bagażniku koło wlepki identyfikacyjnej. Nawet jej nie oglądałem
Już jestem po . Samochód po wymianie dostaje dwie naklejki: jedna do samochodu, druga do książki serwisowej. Na naklejkach data i oznaczenie akcji.
Byłem w ASO i stwierdzili że trzy cewki są nieoryginalne i nie podlegają wymianie a czwarta oryginalna ma oznaczenie które nie kwalifikuje jej do wymiany. :cry:
Byłem w ASO i stwierdzili że trzy cewki są nieoryginalne i nie podlegają wymianie a czwarta oryginalna ma oznaczenie które nie kwalifikuje jej do wymiany. :cry:
Dla własnego spokoju podjedź do innego ASO jeszcze . Wszystkie numery muszą się zgadzać bardzo dokładnie. Najwidoczniej u Ciebie cewki były już wymieniane na jakieś zamienniki.
Byłem w ASO i stwierdzili że trzy cewki są nieoryginalne i nie podlegają wymianie a czwarta oryginalna ma oznaczenie które nie kwalifikuje jej do wymiany. :cry:
Znaczy to tylko to że już ktoś je wymieniał i możesz być raczej spokojny.
Komentarz