Hiv Czy udało ci sie nabyć taką kierownicę jak dałeś zdjęcie? długo szukam i nic nie mogę znależć na rynku w jakich cenach one oscylują i czy będzie się nadawała do manuala ?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
check engine 1.8T AUM
Zwiń
X
-
check engine 1.8T AUM
Witam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Z góry dziękuję za pomoc.Paweł
-
Re: check engine 1.8T AUM
Zamieszczone przez PKZWitam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinlomza83Northeusz może wiesz jakie roczniki obejmuje akcja serwisowa ?Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Re: check engine 1.8T AUM
Zamieszczone przez PKZWitam szanownych forumowiczów.
W drodze zapalił się "check"
Po podłączeniu do VAGA wyskoczyły następujące błędy:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem katalizatora mam już rozwiązany.
Pytam o ten zapłon. Czy problem leży w świecach? A może to cewki? Jeśli tak to czy powinienem wymienić wszystkie 4 cewki czy mogę tylko 2? Czy opłaca się kupić używane cewki na allegro po 50zł a nie oryginały po 100zł?
Z góry dziękuję za pomoc.
Co do Cewek to jest w ASO akcja wiec tak jak koledzy piszą podjedz i niech wymieniają za free.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Dzięki koledzy za pomoc. Sprawdziłem VIN i łapię się na tą akcje Umówiłem się na wizytę w serwiesie.
Jeśli chodzi o katalizator to tutaj (none) za 800zł założyłem nowy sportowy. Jest bardzo ciężko dostać do tego modelu katalizator nowy lub zamiennik a używkom nie ufam.
Zakładałem w maju. Już dzwoniłem do gościa i powiedział mi że w ramach gwarancji oszuka drugą sonde tak żeby check się nie zapalał.
Jeszcze raz dzięki za pomoc wszystkim i pozdrawiam.Paweł
Komentarz
-
Taka akcja żebyś dał piątaka
Ale serio, nie dotyczy roczników tylko konkretnych aut po nr VIN. Jak w Audi mi powiedzieli że podlegają pod tą akcję auta które które całkiem niedawno wyjechały z salonu to aż nie chciałem wierzyć. No ale może obejmowąć auta między 1999 a 2009 nawet.
Jeżeli masz cewki z nr 06A905115M lub 06A905115F to pewnie są do wymiany ale rok produkcji cewki musi być zgodny z rokiem prod auta. Najprościej dzwoń do ASO, pytaj, podaj VIN i zobaczysz
Komentarz
-
Zamieszczone przez PKZDzięki koledzy za pomoc. Sprawdziłem VIN i łapię się na tą akcje Umówiłem się na wizytę w serwiesie.
Jeśli chodzi o katalizator to tutaj (none) za 800zł założyłem nowy sportowy. Jest bardzo ciężko dostać do tego modelu katalizator nowy lub zamiennik a używkom nie ufam.
Zakładałem w maju. Już dzwoniłem do gościa i powiedział mi że w ramach gwarancji oszuka drugą sonde tak żeby check się nie zapalał.
Jeszcze raz dzięki za pomoc wszystkim i pozdrawiam.
Co do Cewek to ja juz po wymianie . Różnicy nie widac ale skoro są nowe to napewno lepsze niz te co mialem po 200 000kmOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez skalarczy darmowa wymiana cewek jeszcze jest w serwisach???OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez skalarZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez skalarczy darmowa wymiana cewek jeszcze jest w serwisach???OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Dobre nie dobre, jeżeli się kwalifikuje po VINie i cewki nie są z literką D lub R na końcu to kwalifikuje się do wymiany jeżeli rok prod. cewek jest zbieżny z rokiem prod. samochodu.
Dzwonić trzeba do ASO i nie błądzić po forum, pytać czy aby na pewno. Do ASO i już.
Mi po wymianie dodatkowo wkleili jakąś naklejkę w bagażniku koło wlepki identyfikacyjnej. Nawet jej nie oglądałem
Komentarz
-
Zamieszczone przez SevDobre nie dobre, jeżeli się kwalifikuje po VINie i cewki nie są z literką D lub R na końcu to kwalifikuje się do wymiany jeżeli rok prod. cewek jest zbieżny z rokiem prod. samochodu.
Dzwonić trzeba do ASO i nie błądzić po forum, pytać czy aby na pewno. Do ASO i już.
Mi po wymianie dodatkowo wkleili jakąś naklejkę w bagażniku koło wlepki identyfikacyjnej. Nawet jej nie oglądałemPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Zamieszczone przez mikele4Byłem w ASO i stwierdzili że trzy cewki są nieoryginalne i nie podlegają wymianie a czwarta oryginalna ma oznaczenie które nie kwalifikuje jej do wymiany. :cry:Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Zamieszczone przez skalarjestem umówiony na 12.07
Zamieszczone przez mikele4Byłem w ASO i stwierdzili że trzy cewki są nieoryginalne i nie podlegają wymianie a czwarta oryginalna ma oznaczenie które nie kwalifikuje jej do wymiany. :cry:
Komentarz
Komentarz