Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Falujace obroty na jalowym biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Falujace obroty na jalowym biegu

    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez sesik
    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez sesik
    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez LUKI
    jak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
    prawdopodobnie robi to samo
    Też się cieszy, że objechał 1.4TSI lub 1.6TDI ? :diabelski_usmiech
    zwłaszcza 1,4\1,6 :szeroki_usmiech

    no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?
    Na szczęście mam przewagę masy nad większością kierowców :diabelski_usmiech
    no ja też :twisted:
    Też należę do tego klubu :zlosnik1:

  • #2
    [O1] Falujace obroty na jalowym biegu

    Witam

    Panowie zdarza sie mojej octavii, kiedy np dojade do swiatel, ze obroty dziwnie faluja, w wyniku czego cale autko lekko wibruje. Wystarczy, ze lekko dodam gazu i falowanie ustaje. Nie dzieje sie to za kazdym razem, ale coraz czesciej.
    Czy to poczatek czegos grubszego? Co mozna sprawdzic ,zeby przeciwdzialac?

    Z gory dziekuje za pomoc :-))))

    Komentarz


    • #3
      Ja wymieniłem odmę - tj. przewód idący z filtra powietrza do przepustnicy (80zł). Samą przepustnicę przeczyściłem w środku preparatem do czyszczenia gaźnika, wymieniłem filtr powietrza i wszystko zaadopotowane zostało VAG-iem. Falowanie ustało.

      Komentarz


      • #4
        Ja bym wyczyścił przepustnice.

        Jak potrzebujesz to kolega ma warsztat a jak ją sam wyczyścisz to możesz podjechać do mnie na adaptacje.
        Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
        !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
        Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

        UNIDEN USER

        Komentarz


        • #5
          Mysle ze zaczne od filtra paliwa, powietrza i czyszczenia przepustnicy. Nie kumam o co chodzi z ta adaptacja? To sa jakies duze koszta?

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez fryta1979
            Mysle ze zaczne od filtra paliwa, powietrza i czyszczenia przepustnicy. Nie kumam o co chodzi z ta adaptacja? To sa jakies duze koszta?
            Po każdym odłączeniu przepustnica nie jest ustawiona odpowiednio do parametrów silnika. Po włączeniu na jałowym może być nawet 1500 obrotów. Dlatego podpina się VAG-a i adaptuje ją na 750 obrotów. Oczywiście istnieje prawdopodobieństwo, że po ~200km zaadoptuje się sama.

            A co do tego co chcesz wymienić - brudna przepustnica raczej niewiele wnosi do falowania obrotów jeżeli brud nie ma centymetra grubości na ściankach i przepustnica nie może się domknąć. Główną przyczyną falowania jest ciągnięcie lewego powietrza przez układ dolotowy tj. odmę i jej elementy, które połączone są z głowicą silnika (to one najczęściej się dziurawią, bo to jest wada tego elementu i obroty zaczynają falować.)



            Także wybierz się do auta, otwórz maskę i zrób zdjęcia tych dwóch przedmiotów odchodzących z odmy zaraz koło numeru seryjnego przedmiotu. Ocenimy czy kwalifikuje się do wymiany.

            Komentarz


            • #7
              W miedzyczasie dowiedzialem sie ze w TDI nie ma przepustnicy. Wiec chyba wymiana filtra apliwa i powiertza bedzie sensownym poczatkiem. Oczywiscie lookne tez na odme :-)))

              Czy moze w dieslach cos innego moze byc powodem owego falowania?

              Komentarz


              • #8
                A, Ty masz TDI. To w takim razie musisz przeczyścić przepływomierz.

                Komentarz


                • #9
                  Miałem bardzo podobną sytuację ostatnio. Obroty latały, aż kobieta na przejeździe do mnie podeszła i: "nie widzi Pan że się od pana z rury dymi i smród niemiłosierny". Oczywiście o tym nie wiedziałem ale że jako król ciętej riposty jestem odp: "Na wsi też śmierdzi i nikt nie narzeka". :twisted: Zjechałem na bok dałem mu konkretnego gazu i po chwili wróciło do normy. I stwierdzam że to chyba wina paliwa bo zawsze takie coś mam jak zatankuje w LukOil :P - zawsze się połaszczę na tanią bene.

                  Komentarz


                  • #10
                    Tankuje na Lotos ] i nic mi nie dymi jak falują ])) w ogole nie dymi ]))

                    A tak sobie myślę, czy może to być wina poduszek silnika e/w skrzyni biegów? może któraś jest przetyrana już i powoduje jakieś dziwne wibracje? Przy odpalaniu Skodziny faktycznie dość mocno trzęsie i przy przeglądzie koleś mówił ze chyba się poduszki konczą ]

                    Mozna jakoś sprawdzić w jakim stanie są te poduszki? W ogole gdzie one są?

                    Dodam tez ze dziś zauważyłem ze jak hamuje i jednocześnie zrzucam bieg to silnik tez dziwnie wibruje.

                    Komentarz


                    • #11
                      Można sprawdzić, ale na czuja. Wrzucasz ręczny, jedynkę i operujesz tylko sprzęgłem tak, jakbyś miał jechać na półsprzęgle z jedynki bez gadu. Odejmujesz sprzęgło i auto się podnosi - jeżeli są jakieś wibracje, silnik mocno skacze itp to poduchy.

                      Komentarz


                      • #12
                        MI czasami spada z obrotów przy dojeździe do skrzyżowania. Zatankowałem na orlenie i chwilowo przestało, ale dzisiaj widzę ze już znowu zaczyna. Byłem nawet u naszego forumowego mechanika Robekcool (pozdrawiam serdecznie ) ale akurat obroty nie spadały a błędów żadnych. Generalnie wszystko jest ok a jednak coś zawodzi

                        Komentarz


                        • #13
                          Zrobilem to z wstecznym i 1ka ale zadnych nienaturalnych szarpan nie bylo :-//// caly czas brak pomyslu czemu to sie trzesie :-////

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Mickul
                            odmę - tj. przewód idący z filtra powietrza do przepustnicy
                            Taka mała uwaga - odma to grumowa rurka między skrzynią korbową a fltrem powietrza!
                            I tak jak napisali poprzednicy - przepustnica do czyszczenia.

                            Komentarz


                            • #15
                              Podobno w Tdi nie ma przepustnicy?

                              [ Dodano: Pią 12 Sie, 11 19:38 ]
                              Panowie

                              A czy moze buc to zwiazane z iszkodzonym czujnikiem ABS bo ostatnio mi sie zapalil?

                              Komentarz


                              • #16
                                Trzesący silnik

                                Czy udało Ci sie zdiagnozować silnik.

                                Mam takie same objawy.


                                Pozdrawiam

                                Aleksander
                                O1 1,9 TDI AGR
                                O2 2,0 TDI CFHC

                                Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez fryta1979
                                  Podobno w Tdi nie ma przepustnicy?
                                  Niema przepustnicy w tdi ale za to jest nastawnik pompy.

                                  Jak pisałem żebyś wyczyścił przepustnice to myślałem że masz benzynę bo niemiałeś uzupełnionego pola silnik.
                                  Zamieszczone przez fryta1979
                                  A czy moze buc to zwiazane z iszkodzonym czujnikiem ABS bo ostatnio mi sie zapalil?
                                  Raczej nie.
                                  Możesz do mnie podjechać na komputer.
                                  Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                                  !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                                  Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                                  UNIDEN USER

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Panowie i jak w temacie jesteście? Doszliście do czegoś? Patrzyć na tą odme jednak? Oraz pytanie czy jak odme wywale to może mnie wtedy też zwolinić od tej rurki co pisaliście wyzej a zaślepie dolot?

                                    [ Dodano: Sro 30 Kwi, 14 22:33 ]
                                    Ps. Czy w agr 98 rok może być koło dwumasowe?

                                    [ Dodano: Czw 19 Cze, 14 11:04 ]
                                    Witam!

                                    Ponawiam temat. Co szukać dalej? Przepływka wyczyszczona,smok w baku też,filtr paliwa też,impulsator skrzyni sprawdzony i działa. Co szukać dalej do tych falujcych obrotów? Wyczytałem że może być problem zatartego łożyska sprężarki klimatyzacji czy to może być?

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X