[O1] 1,9 tdi 110 km 2001

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czak22
    Classic
    • 2012
    • 8

    [O1] 1,9 tdi 110 km 2001

    Golas27, Ten punto z pierwszego filmu to widać zero trakcji, jakby miał 200KM to do pierwszej setki doszedłby tak samo, dopiero później widać różnicę. Ciekawe co tam upchnęli
  • lolue
    Classic
    • 2010
    • 7

    #2
    [O1] 1,9 tdi 110 km 2001

    Witam
    Dziś wracając z pracy zauważyłem brak mocy, coś jakby nawalił przepływomierz który wymieniałem pół roku temu. Zjechałem na pobocze i odpaliłem auto ponownie. Samochód sam mi przegazował do ok 2,5 tyś obrotów i dzieje się tak po każdym ponownym odpaleniu a mocy wciąż brak. Nie mam pojęcia o co chodzi

    Komentarz

    • spanky
      Drive
      • 2008
      • 79

      #3
      zacznij od diagnozy Vag'iem , moze potencjometr pedalu gazu , moze cos innego
      www.edc-tuning.pl
      Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
      https://www.facebook.com/edctuning

      Komentarz

      • lukaszzie
        Ambiente
        • 2010
        • 103

        #4
        kolego moze byc juz turbo poprostu auto dostaje juz samozaplonu tzw. chyba ze sie myle ale ja bym obstawial turbine :shock:
        Skoda Forever jednak
        Vw Golf I II III
        Opel Omega C
        Peugeot 206 HDi
        Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
        Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
        Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
        Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
        VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
        Skoda Octavia II FL RS kombi

        Komentarz

        • kult0035
          Rider
          • 2011
          • 265
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Re: 1,9 tdi 110 km 2001

          Zamieszczone przez lolue
          Witam
          Dziś wracając z pracy zauważyłem brak mocy, coś jakby nawalił przepływomierz który wymieniałem pół roku temu. Zjechałem na pobocze i odpaliłem auto ponownie. Samochód sam mi przegazował do ok 2,5 tyś obrotów i dzieje się tak po każdym ponownym odpaleniu a mocy wciąż brak. Nie mam pojęcia o co chodzi
          Miałem podobnie. U mnie był to zawór N109 (inaczej zwany ELAP) na pompie wtryskowe. Możena go wykręcić kluczem bodajże 24 (choć nie tak łatwo, ze względu na dostęp). Przeczyścić o zamonotwać ponownie. U mnie pomogło na około pół roku. Później, po ponowych objawach kupiłem nowy i wymieniłem.

          Pzdr,

          Przemek

          PS - tu ktoś miał podobne objawy:

          Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


          a tu jest rysunek, gdzie jest ten zawór

          01237 - zawór N109 odcinajacy paliwo - usterka mechaniczna. Może być uszkodzony, nieszczelny lub zawieszony. Czy ktoś wie jak przeczyścić ten zawór (jakieś foty, instrukcja) lub gdzie szukać usterki w insalacji elektrycznej (bezpiecznik, przekaźnik) lub jak upewnić się że uszkodzony jest żawór a ...


          Powodzenia

          Komentarz

          • Krzylu
            Rider
            • 2008
            • 256

            #6
            prawdopodobnie jest to wina n109 w pompie wtryskowej vag prawdę powie

            Komentarz

            • giqus
              Ambiente
              • 2010
              • 102
              • Octavia III combi (5E5)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              raz przegazowuje do 2500 rpm i spada? czy ciągnie dalej?

              Komentarz

              • Krzylu
                Rider
                • 2008
                • 256

                #8
                giqus, pewnie przy odpalaniu jak zaskakuje to wchodzi na obroty tak jak byś trzymał nogę na gazie żeby szybciej zapalił.

                Komentarz

                • lolue
                  Classic
                  • 2010
                  • 7

                  #9
                  byłem dzisiaj na vagu i jest wina n109 poczytałem te wasze podpowiedzi i linki i już wiem za co się zabrać. Jutro biorę się za naprawę i zobaczymy

                  Komentarz

                  Pracuję...