notlauf inaczej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gizmo78
    Classic
    • 2007
    • 13

    notlauf inaczej

    Zamieszczone przez bzyq_74
    Bez dotacji FOŚ lub samorządu nie ma co wchodzić w solary.
    Dotacja z FOŚ do/lub 45% to nie jest też jakoś specjalnie atrakcyjna. Aby ją dostać to musisz wziąć na nią kredyt w wyznaczonych bankach (prowizja + odsetki) potem składasz wniosek i jeżeli załapałeś się jeszcze na dany rok to ją dostaniesz i np. spłacisz wcześniej kredyt. Jeżeli nie to spłacasz kredyt do następnego roku. 45% dofinansowania jest tylko na kwotę wydaną na inwestycję, a nie na odsetki i koszty kredytu. Do tego jeszcze trzeba pamiętać że kwota dotacji stanowi przychód i trzeba ją wykazać w rozliczeniu rocznym w US.
  • daroo
    Rider
    • 2006
    • 315

    #2
    notlauf inaczej

    Witam być może odgrzewam kotleta ale w szukajce jest za dużo postów na ten temat żeby w jakimś rozsądnym czasie znależć właściwą podpowiedz.Otóż mam ostatnio jazdy z trybem awaryjnym na 3000 obrotów i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że po wymianie N-75 nie ma zmiany.Pytanie brzmi czy poprostu kupiłem wadliwy N-75? czy może przyczyną jest odma która wylądowała pod samochodem bo zadużo oleju szło w dolot a czas pojwienia się problemu dziwnie koreluje.Dodam że żadnych błędów nie wyrzuca
    AGR'00 123KM/264Nm

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Zamieszczone przez daroo
      Dodam że żadnych błędów nie wyrzuca
      To raczej niemozliwe jesli wchodzi w tryb awaryjny. Blad jakis zostac musi w sterowniku.
      Przydaloby sie zrobic logi dynamiczne by ocenic prace zaworka n75.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        jest taka mozliwosc ze trafiłes na wadliwy n75 a w jakim stanie masz rurki cisnieniowe dochodzace do n75 ?jakies błedy sa zapisane ?a morzesz miec jeszcze walnieta gruche
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • jefry
          Rider
          • 2009
          • 411

          #5
          gruszka, n75, łopatki na wlocie / wylocie - sądzę żebyś zrobił logi dynamiczne wstawił na forum i odrazu dostaniesz odpowiedz
          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

          Komentarz

          • daroo
            Rider
            • 2006
            • 315

            #6
            Zamieszczone przez jefry
            gruszka, n75, łopatki na wlocie / wylocie - sądzę żebyś zrobił logi dynamiczne wstawił na forum i odrazu dostaniesz odpowiedz
            turbo było sprawdzane w serwisie w Warszawie ul. Piotra Skargi nie było zastrzeżeń gruszka po wymianie jakieś 2 lata temu więc zostaje wadliwy N-75 :evil: BTW jak ogarnąć temat logów dynamicznych bo nie bardzo kumam o co COME ON :?: co do rurek ciśnieniowych to możliwe że tam może być problem bo od nowości nie ruszane a wózek ma 11 lat no i 302kkm.
            AGR'00 123KM/264Nm

            Komentarz

            • kabanos
              RS
              • 2011
              • 4544
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez daroo
              Zamieszczone przez jefry
              gruszka, n75, łopatki na wlocie / wylocie - sądzę żebyś zrobił logi dynamiczne wstawił na forum i odrazu dostaniesz odpowiedz
              turbo było sprawdzane w serwisie w Warszawie ul. Piotra Skargi nie było zastrzeżeń gruszka po wymianie jakieś 2 lata temu więc zostaje wadliwy N-75 :evil: BTW jak ogarnąć temat logów dynamicznych bo nie bardzo kumam o co COME ON :?: co do rurek ciśnieniowych to możliwe że tam może być problem bo od nowości nie ruszane a wózek ma 11 lat no i 302kkm.
              Wbij na spota gdzieś w twojej okolicy to koledzy pomogą z logami. U mnie jak autko przechodziło na awaryjny właśnie przy 3000 obr to się okazało, że turbawka do czyszczenia, ale tobie to nie grozi, bo masz AGR.

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                daroo, wydaje mi sie ze zaczales z dupy strony. Wymieniles cos co moglo byc sprawne.
                W AGR pierwsze co idzie na odstrzal to sprawdzenie szczelnosci wezykow cisnieniowych a raczej ich wymiana na nowe bo moga byc sparciale albo zapchane olejem co tez powoduje dziwne "akcje" w sterowaniu n75.
                Druga sprawa przy wymianie n75 to poprawne podlaczenie. Wezyk A do wejscie A B do B C do C
                Logi zrobisz jak bedziesz mial kabel vag/vcds. Instrukcje "how to" sa wszedzie.

                Bez logow to mozna polaczyc wkladem z dlugopisu zelowego wezyk idacy od turbiny do gruszki wastegate-u omijajac n75. Wtyczka n75 zostaje podlaczona dalej do zaworu.
                Auto bedzie podkapcalo ale nie ma prawa wejsc w notlaufa pomimo nizszego doladowania.
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • daroo
                  Rider
                  • 2006
                  • 315

                  #9
                  Zamieszczone przez bradley
                  Druga sprawa przy wymianie n75 to poprawne podlaczenie. Wezyk A do wejscie A B do B C do C
                  Dzięki za podpowiedż tyle że to nie pierwszy raz wymieniałem ten zaworek bo jak się jeżdzi na overboście to niestety ale jest to koszt z którym się trzeba pogodzić 8) więc zawsze mam jeden w zapasie i kolejność wężyków to akurat dobrze znam. kabel posiadam ale samym kablem logów nie zrobię więc pozostaje podjechać albo do znajomego elektryka albo na spota natomiast wężyki są definitywnie do sprawdzenia/wymiany, tak czy inaczej dzięki jak tylko ogarnę temat nie omieszkam zameldować :| BTW czy zna ktoś rozmiary tych wężyków to się kupuje jako kpl. szt. czy z metra?
                  AGR'00 123KM/264Nm

                  Komentarz

                  • bradley
                    L&K
                    • 2008
                    • 1465

                    #10
                    daroo, kup sobie takie wezyki jak ida do wtryskiwaczy (przelewow). Maja 3,2mm srednicy i pasuje idealnie.
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz

                    • delanopl
                      Elegance
                      • 2009
                      • 831

                      #11
                      daroo, z metra raczej wężyki się kupuje daj znać co wyszło

                      Komentarz

                      • daroo
                        Rider
                        • 2006
                        • 315

                        #12
                        No i po temacie.BRADLEY byłeś blisko na tyle ze zarobiłes punkt faktycznie problem był w przewodach a dokładnie urwał się przewód podciśnienia od strony turbo więc nic nie było widać dopiero na "macanego" to wykryłem zeszło się trochę bo czasu nie było co by się pobawić :evil: za to mam w zapasie sprawny N-75
                        AGR'00 123KM/264Nm

                        Komentarz

                        Pracuję...