Zamieszczone przez bzyq_74
notlauf inaczej
Zwiń
X
-
notlauf inaczej
Dotacja z FOŚ do/lub 45% to nie jest też jakoś specjalnie atrakcyjna. Aby ją dostać to musisz wziąć na nią kredyt w wyznaczonych bankach (prowizja + odsetki) potem składasz wniosek i jeżeli załapałeś się jeszcze na dany rok to ją dostaniesz i np. spłacisz wcześniej kredyt. Jeżeli nie to spłacasz kredyt do następnego roku. 45% dofinansowania jest tylko na kwotę wydaną na inwestycję, a nie na odsetki i koszty kredytu. Do tego jeszcze trzeba pamiętać że kwota dotacji stanowi przychód i trzeba ją wykazać w rozliczeniu rocznym w US.Tagi: Brak
-
-
notlauf inaczej
Witam być może odgrzewam kotleta ale w szukajce jest za dużo postów na ten temat żeby w jakimś rozsądnym czasie znależć właściwą podpowiedz.Otóż mam ostatnio jazdy z trybem awaryjnym na 3000 obrotów i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że po wymianie N-75 nie ma zmiany.Pytanie brzmi czy poprostu kupiłem wadliwy N-75? czy może przyczyną jest odma która wylądowała pod samochodem bo zadużo oleju szło w dolot a czas pojwienia się problemu dziwnie koreluje.Dodam że żadnych błędów nie wyrzucaAGR'00 123KM/264Nm
-
-
To raczej niemozliwe jesli wchodzi w tryb awaryjny. Blad jakis zostac musi w sterowniku.Zamieszczone przez darooDodam że żadnych błędów nie wyrzuca
Przydaloby sie zrobic logi dynamiczne by ocenic prace zaworka n75.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
turbo było sprawdzane w serwisie w Warszawie ul. Piotra Skargi nie było zastrzeżeń gruszka po wymianie jakieś 2 lata temu więc zostaje wadliwy N-75 :evil: BTW jak ogarnąć temat logów dynamicznych bo nie bardzo kumam o co COME ON :?: co do rurek ciśnieniowych to możliwe że tam może być problem bo od nowości nie ruszane a wózek ma 11 lat no i 302kkm.Zamieszczone przez jefrygruszka, n75, łopatki na wlocie / wylocie - sądzę żebyś zrobił logi dynamiczne wstawił na forum i odrazu dostaniesz odpowiedzAGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
-
Wbij na spota gdzieś w twojej okolicy to koledzy pomogą z logami. U mnie jak autko przechodziło na awaryjny właśnie przy 3000 obr to się okazało, że turbawka do czyszczenia, ale tobie to nie grozi, bo masz AGR.Zamieszczone przez darooturbo było sprawdzane w serwisie w Warszawie ul. Piotra Skargi nie było zastrzeżeń gruszka po wymianie jakieś 2 lata temu więc zostaje wadliwy N-75 :evil: BTW jak ogarnąć temat logów dynamicznych bo nie bardzo kumam o co COME ON :?: co do rurek ciśnieniowych to możliwe że tam może być problem bo od nowości nie ruszane a wózek ma 11 lat no i 302kkm.Zamieszczone przez jefrygruszka, n75, łopatki na wlocie / wylocie - sądzę żebyś zrobił logi dynamiczne wstawił na forum i odrazu dostaniesz odpowiedz
Komentarz
-
-
daroo, wydaje mi sie ze zaczales z dupy strony. Wymieniles cos co moglo byc sprawne.
W AGR pierwsze co idzie na odstrzal to sprawdzenie szczelnosci wezykow cisnieniowych a raczej ich wymiana na nowe bo moga byc sparciale albo zapchane olejem co tez powoduje dziwne "akcje" w sterowaniu n75.
Druga sprawa przy wymianie n75 to poprawne podlaczenie. Wezyk A do wejscie A B do B C do C
Logi zrobisz jak bedziesz mial kabel vag/vcds. Instrukcje "how to" sa wszedzie.
Bez logow to mozna polaczyc wkladem z dlugopisu zelowego wezyk idacy od turbiny do gruszki wastegate-u omijajac n75. Wtyczka n75 zostaje podlaczona dalej do zaworu.
Auto bedzie podkapcalo ale nie ma prawa wejsc w notlaufa pomimo nizszego doladowania.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Dzięki za podpowiedż tyle że to nie pierwszy raz wymieniałem ten zaworek bo jak się jeżdzi na overboście to niestety ale jest to koszt z którym się trzeba pogodzić 8) więc zawsze mam jeden w zapasie i kolejność wężyków to akurat dobrze znam. kabel posiadam ale samym kablem logów nie zrobię więc pozostaje podjechać albo do znajomego elektryka albo na spota natomiast wężyki są definitywnie do sprawdzenia/wymiany, tak czy inaczej dzięki jak tylko ogarnę temat nie omieszkam zameldować :| BTW czy zna ktoś rozmiary tych wężyków to się kupuje jako kpl. szt. czy z metra?Zamieszczone przez bradleyDruga sprawa przy wymianie n75 to poprawne podlaczenie. Wezyk A do wejscie A B do B C do CAGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
-
No i po temacie.BRADLEY byłeś blisko na tyle ze zarobiłes punkt
faktycznie problem był w przewodach a dokładnie urwał się przewód podciśnienia od strony turbo więc nic nie było widać dopiero na "macanego" to wykryłem zeszło się trochę bo czasu nie było co by się pobawić :evil: za to mam w zapasie sprawny N-75
AGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
Komentarz