[O2] Brak mocy, pełen zakres obrotów [LOGI]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kundziajnik
    Ambiente
    • 2012
    • 108

    [O2] Brak mocy, pełen zakres obrotów [LOGI]

    Piratka, ślicznie wypucowałaś perełkę Ja jak narazie tylko raz znalazłem wolne 3 godziny i podobnie wypucowałem... szkoda że po paru kilometrach nie było już tego widać.

    Poza tym szacunek dla Ciebie... ja zastanawiam się nad podniesieniem auta, bo u mnie na Podkarpaciu takie "piękne" drogi, a Ty jeszcze obniżasz...
  • natash
    RS
    • 2011
    • 2599

    #2
    [O2] Brak mocy, pełen zakres obrotów [LOGI]

    Zaczęło się chyba niewinnie. Miałem wrażenie, że na trasie co jakiś czas przy zmianie biegu i przyspieszeniu lekko szarpnie, ale było to bardzo sporadycznie, chociaż pasażer jak pytałem tego nie czuł, myślałem że tylko mi się wydaje. Dziś nagle duszę na gaz i mam wrażenie, że nie idzie jak powinna, dojechałem do pracy i faktycznie, dawałem gazu jest pełen zakres obrotów, ale przyspieszenie jest jak w czołgu w porównaniu do tego co było. Jakieś sugestię?

    Żadnych innych objawów, kontrolek itd. itp.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz weze od turbo jak sa całe to komp i logi
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • natash
        RS
        • 2011
        • 2599

        #4
        Zamieszczone przez german81
        sprawdz weze od turbo jak sa całe to komp i logi
        Czytałem coś o logach statycznych i dynamicznych co to znaczy?

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          logi jest to zapisanie parametrów pracy silnika w czasie pracy pod obciarzeniem .jesli bedziesz robił logi to zrób z bloku 3,8,11 dynamiczne i wlej na forum . http://www.clubtt.pl/vag-com/3335-za...styka-vag.html tu masz instrukcie jak zrobic logi .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • natash
            RS
            • 2011
            • 2599

            #6
            A można jakoś łopatologicznie sprawdzić przepływkę lub N75, bo z tego co poczytałem to może być to też, czy to wyjdzie z logów?

            Nie chce jechać do byle kogo z tym, tylko do kogoś kto się zna, polecacie kogoś z Kujawsko-Pomorskiego, bo z tego co poczytałem to może boleć długo portfel złe diagnozowanie :shock:, a wole zapłacić raz, a dobrze

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              natash, w OII N75 jest zamknięty razem z innymi elektrozaworami w module zaworów elektromagnetycznych. To taka prostokątna puszka nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego, do której dochodzi chyba 6 gumowych wężyków. Sprawdź czy ta "wtyczka" z wężykami siedzi szczelnie na tej puszcze i czy któryś z wężyków nie jest gdzieś pęknięty/załamany.

              BTW. Miałeś coś ostatni robione w aucie ( jakiś przegląd naprawa itp )?
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • natash
                RS
                • 2011
                • 2599

                #8
                Ostatnio to wymieniałem EGR, jakieś 1-2 miesiąca temu, czytałem teraz trochę tematów na forum i piszą, że uszkodzony EGR lubi mieć wpływ na N75.

                Pofatygowałem się zrobić zdjęcie mojego BXE N75 to nr 1, a przepływomierz to nr 2?

                [ Dodano: Czw 18 Sie, 11 12:08 ]
                Parę laickich pytań:

                Sprawdzić na trasie czy idzie powyżej 120 km/h czy lepiej tego nie robić?

                Jeżeli zgasiłem i go odpalę, a problem znika to na co wskazuje to bardziej? (jeszcze nie próbowałem)

                Czy z logów dynamicznych jestem lub ktoś z forumowiczów napisać gdzie tkwi problem (N75, przepływka, turbina, bóg wie co )?
                Załączone pliki

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  logi sa najszybszym i naj prostszym sposobem zlokalizowania usterki
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • natash
                    RS
                    • 2011
                    • 2599

                    #10
                    Ok. Umówiłem się ze znajomym, ale dopiero na poniedziałek, ma urządzenie które robi logi, ale w formie wykresu (jest to sprzęt stosowany do nauki uczniów szkołach samochodowych), czy taki wykres z bloku 3, 8 i 11 będzie wystarczający do analizy co dolega szkodnikowi, znajomy nie robił nigdy tego dla diesli tylko dla benzyny, dlatego wolałbym wiedzieć co i jak żeby mieć jasność?

                    1. Rozgrzany silnik
                    2. 3bieg, 1500 obrotów na blacie
                    3. Włączam logi, but w podłogę, aż do 4500.
                    4. Tak dla każdego z wymienionych bloków.

                    Pech chciał, że w sobotę chciałem wybrać się w trasę ok 200 km w jedną stronę, mogę jechać czy wrócę na lawecie? :twisted:

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      wsystko prawie dobrze napisałes tylko nie musisz krecic silnika do 4,5 tys wystarczy do 4 tys.te wykresy powiny byc wystarczajace do diagnozy . a moze łatwiej i szybciej pdjechac na spota w twojej okolicy jak nie masz vaga
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • natash
                        RS
                        • 2011
                        • 2599

                        #12
                        Po pracy odpalilem i do dzis objawy nie powrocily. Jedyne co zrobilem przed startem to wypiolem N75 uslyszalem "syk" zeszlo chyba troche cisnienia, wpiolem go ponownie. Czy logi dynamiczne cos wykaza jak niema juz notlauf'a?

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          jesli problem lezy wdoładowaniu lub przepływce to logujac bloki te które ci podałem to powinno byc to widoczne , chcesz to mozesz podłoczyc kompa i zczytac błedy to wiele wyjasni
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • marko.04.16@
                            Classic
                            • 2011
                            • 5

                            #14
                            witam mam problem ze spadkiem mocy i dużym spalaniem1.9tdi 90km byłem u kilku mechaników i za każdym razem każdy inaczej wymieniłem pare czesci i jak niema poprawy tak niema co robić

                            Komentarz

                            • czyzyk64
                              Elegance
                              • 2008
                              • 866

                              #15
                              marko.04.16@, zrób logi dynamiczne, to coś więcej będziemy mogli powiedziec,

                              Komentarz

                              • marko.04.16@
                                Classic
                                • 2011
                                • 5

                                #16
                                czyzyk64, wymieniłem turbine niewiem jak fachowo sie to nazywa to ten rozgalęznik gdzie dochodza do niego wezyki robiłem pomiary komputerem i wszystkie cisnienia sa okej jest to silnik 1.9 tdi 90km 98r niemam juz pojecia do kturego szpeniochy sie udac byłem u 5 i nic kazdy cos tam i kasa leci a efektu brak

                                Komentarz

                                • czyzyk64
                                  Elegance
                                  • 2008
                                  • 866

                                  #17
                                  a przepływkę sprawdzałeś?

                                  Komentarz

                                  • natash
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 2599

                                    #18
                                    Wklejam logi, z diagnozy wynika, że turbawka do czyszczenia, gdzie to najlepiej zrobić w kujawsko-pomorskim?

                                    Log (0 - 003,011)

                                    Komentarz

                                    • kowal 2002
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 5161

                                      #19
                                      natash, a sprawdzałeś ( ty lub mechanik ) "ręcznie" czy sztangą/łopatkami da się poruszać?
                                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                      Komentarz

                                      • natash
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 2599

                                        #20
                                        Nie, tylko komputer. Jak to sprawdzić, potrzebuje opis jak dla the bill'a , najlepiej ze zdjęciami.

                                        Komentarz

                                        • kapi
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1174
                                          • Fabia combi

                                          #21
                                          natash, Zobacz TUTAJ
                                          OII sprzedana


                                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                          Komentarz

                                          • natash
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 2599

                                            #22
                                            Teraz mi się przypomniało, że testowanie VAG-iem i sztanga się ruszała.

                                            [ Dodano: Sro 31 Sie, 11 13:11 ]
                                            Ktoś potwierdzi czy logi wskazują na zapieczone kierowniczki?

                                            Komentarz

                                            • innova
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 554

                                              #23
                                              Turbo Ci wykręca większe wartości ciśnienia niż oczekiwane a to już nie jest normalne. Dopatruje się problemu w sterowaniu a w zasadzie w podstawie tego sterowania czyli czujnikach i te bym przeczyściłl w pierwszej kolejności bo ECU trochę dziwnie się zachowuje (powinno momentalnie reagować i skręcać obroty turbiny przy przekroczeniu zadanej wartości jeżeli jest tam jakikolwiek układ regulacji a nie jedynie sterowanie bez pętli sprzężenia zwrotnego)
                                              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                              _______________________________________

                                              Komentarz

                                              • natash
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 2599

                                                #24
                                                To co zrobiłem wczoraj:


                                                1,2,3,4 do 4500 obr. 4-5 razy po 3-5 km. Trzymałem jak ruch na drodze pozwolił 120km/h lub 160km/h przez 2-3 km, aby obrotomierz był w zakresie 4000-4500 obr.

                                                innova - co radzisz posprawdzać? Jak było sprawdzane VAGiem wszystkie ciśnienie przy N75 były sprawdzane, jedyne co muszę jeszcze sprawdzić to wężyk z N75 do Turbiny czy jest ok.

                                                Komentarz

                                                • kapi
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1174
                                                  • Fabia combi

                                                  #25
                                                  w moim TDI miałem problem z utratą mocy, robiłem logi, nikt nie pomógł.
                                                  padnięta była gruszka - foto powyżej w linku. a niektórzy turbo chcieli wymieniać ...
                                                  OII sprzedana


                                                  Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...