[O II FL] Problem z szybami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maxianpl
    Classic
    • 2010
    • 29

    [O II FL] Problem z szybami

    A dziś miałem dobry dzień
    Pozdrowienia dla Czarnego obtrąbiony koło straży na Młodzieńczej :szeroki_usmiech
    I sebu który mnie pozdrowił na łodygowej
  • baca10
    RS
    • 2009
    • 6225

    #2
    [O II FL] Problem z szybami

    No właśnie, autko było w ASO (niestety, drobinka ale ja płacić z własnej kieszeni nie będe) udało im sie, to zrobić i przy okazji znowu coś spiep..... :!: :!: :!:
    Problem polega na tym, że jak wcześniej miałam opuszczone szyby i wyciągnełam kluczyk szyby zamykały sie, teraz szyby opadają w dół, a z tym do ASO już nie pójde, bo jak mi mają grzebać w kompie, to znając życie pewnie wykasują mi wszystko :twisted:
    Dlatego pytam się, czy może ktoś zetknął się z tym problemem.

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      no to ciekawą miałaś opcję, o której nikt nie słyszał jeszcze :szeroki_usmiech
      podeślij swoje kodowanie to się zobaczy.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • baca10
        RS
        • 2009
        • 6225

        #4
        Zamieszczone przez Enriquez
        no to ciekawą miałaś opcję, o której nikt nie słyszał jeszcze :szeroki_usmiech
        podeślij swoje kodowanie to się zobaczy.
        Bo może nikt tego nie używał, np. ma to że po przekręceniu kluczyka blokują mi się drzwi :szeroki_usmiech
        A w ogóle to od początku z autkiem mam jaja

        Komentarz

        • Enriquez
          RS
          • 2009
          • 7685
          • Superb III (3V3)

          #5
          po przekręceniu kluczyka, czy po przekroczeniu 20km/h ?
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • baca10
            RS
            • 2009
            • 6225

            #6
            Zamieszczone przez Enriquez
            po przekręceniu kluczyka, czy po przekroczeniu 20km/h ?
            po przekręceniu kluczyka

            Komentarz

            • Enriquez
              RS
              • 2009
              • 7685
              • Superb III (3V3)

              #7
              generalnie bez auto scana to możemy sobie rozmawiać ...
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • baca10
                RS
                • 2009
                • 6225

                #8
                Zamieszczone przez Enriquez
                generalnie bez auto scana to możemy sobie rozmawiać ...
                a na co mam szczególną uwage zwrócić, bo znajomy ma kabelek ale zaczyna dopiero z nim zabawe.

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Enriquez, mam wrażenie, że obie te dziwne funkcje obsługiwał jakiś dokładany alarm CAN-owy ( wygląda na wykrywanie pojawienia się/zaniku sygnału "S").

                  baca10, a co za "drobinka" była robiona w ASO? Może to podsunie nam jakiś trop?
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • baca10
                    RS
                    • 2009
                    • 6225

                    #10
                    Zamieszczone przez kowal 2002
                    Enriquez, mam wrażenie, że obie te dziwne funkcje obsługiwał jakiś dokładany alarm CAN-owy ( wygląda na wykrywanie pojawienia się/zaniku sygnału "S").

                    baca10, a co za "drobinka" była robiona w ASO? Może to podsunie nam jakiś trop?
                    Drobinka, to zatrzaski połamane przez pseudofachowców z ASO :!: :!: :!: i coś grzebali przy alarmie bo raz działał a raz nie :evil:

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #11
                      Zamieszczone przez baca10
                      ... i coś grzebali przy alarmie bo raz działał a raz nie :evil:

                      No i masz prawdopodobnie przyczynę. Albo pokombinowali z kablami, albo coś przeprogramowali. A jaki masz alarm ( dostałaś jakąś książeczkę, instrukcję itp )?
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • baca10
                        RS
                        • 2009
                        • 6225

                        #12
                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        Zamieszczone przez baca10
                        ... i coś grzebali przy alarmie bo raz działał a raz nie :evil:

                        No i masz prawdopodobnie przyczynę. Albo pokombinowali z kablami, albo coś przeprogramowali. A jaki masz alarm ( dostałaś jakąś książeczkę, instrukcję itp )?
                        Nazwa alarmu to LOGIC CAN

                        Komentarz

                        • jefry
                          Rider
                          • 2009
                          • 411

                          #13
                          z tego co wiem Cliford`y były programowane z zewnętrznego oprogramowania wiec podpięcie się pod CAN`a nic nie da...
                          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                          Komentarz

                          • kowal 2002
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 5161

                            #14
                            Dokładnie. Ciekawe, czy coś programowali, czy coś pokombinowali z kabelkami.
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz

                            • baca10
                              RS
                              • 2009
                              • 6225

                              #15
                              Zamieszczone przez kowal 2002
                              Dokładnie. Ciekawe, czy coś programowali, czy coś pokombinowali z kabelkami.
                              Tez bym chciała to wiedzieć, a alarm jak robił sobie psikusy, tak robi nadal

                              Komentarz

                              • jefry
                                Rider
                                • 2009
                                • 411

                                #16
                                Zamieszczone przez kowal 2002
                                Dokładnie. Ciekawe, czy coś programowali, czy coś pokombinowali z kabelkami.
                                IMHO raczej coś przeprogramowali... raczej biegunowości nie zmienili ( to już żartobliwie )

                                Zamieszczone przez Baca10
                                Tez bym chciała to wiedzieć, a alarm jak robił sobie psikusy, tak robi nadal
                                tylko do serwisu albo kogoś kto zna się na Cliford`ach bo inaczej to babranie się w kale
                                Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                                Komentarz

                                • baca10
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 6225

                                  #17
                                  jefry, raczej bede się starała o wymontowanie alarmu i zwrot kasy, bo mam juz po dziurki w nosie ich fachowość, jutro mam umówiona wizytę w ASO i bede im patrzyla na rece :twisted: bo bedzie to juz czwarta proba naprawy alarmu, wiec zgodnie z prawem przysluguje mi zwrot kasy lub wymiana na sprawny alarm.

                                  Komentarz

                                  • bzik13
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 514

                                    #18
                                    Dlatego też warto mieć zapisane kodowanie zdrowego samochodu i trzymać je gdzieś na kompie. Serwisy na wszelki wypadek przy awarii elektroniki robią ustawienia fabryczne i wszystkie dotychczas nabyte gadżety ulatniają się w niebyt.
                                    Mój liftback scout

                                    Komentarz

                                    • jefry
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 411

                                      #19
                                      Zamieszczone przez baca10
                                      jefry, raczej bede się starała o wymontowanie alarmu i zwrot kasy, bo mam juz po dziurki w nosie ich fachowość, jutro mam umówiona wizytę w ASO i bede im patrzyla na rece :twisted: bo bedzie to juz czwarta proba naprawy alarmu, wiec zgodnie z prawem przysluguje mi zwrot kasy lub wymiana na sprawny alarm.
                                      Niewiasto jak masz taką możliwość to pewnie... po co stwarzać sobie problem. Ale "Pseudo Magików" mamy co nie miara

                                      [ Dodano: Pon 22 Sie, 11 18:02 ]
                                      Zamieszczone przez bzik13
                                      Dlatego też warto mieć zapisane kodowanie zdrowego samochodu i trzymać je gdzieś na kompie. Serwisy na wszelki wypadek przy awarii elektroniki robią ustawienia fabryczne i wszystkie dotychczas nabyte gadżety ulatniają się w niebyt.
                                      eeeee a jak wyobrażasz sobie przeciętnego zjadacza chleba, który idzie do serwisu i mówi tak prosze pana poprosze zakodowanie tego smego i owego i prosze o zostawienie mi na epromie kodowania podstawowego. W przypadku GW tak zrobisz w przypadku alarmu już nie. Chyba że poprosisz żeby ktoś dał ci eprom z pierwotną konfigruracją - to odpowiem ci zapomnij jak by było to takie proste to niektórzy stracili by pracę.
                                      Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                                      Komentarz

                                      • bzik13
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 514

                                        #20
                                        Zamieszczone przez jefry
                                        eeeee a jak wyobrażasz sobie przeciętnego zjadacza chleba, który idzie do serwisu i mówi tak prosze pana poprosze zakodowanie tego smego i owego i prosze o zostawienie mi na epromie kodowania podstawowego. W przypadku GW tak zrobisz w przypadku alarmu już nie. Chyba że poprosisz żeby ktoś dał ci eprom z pierwotną konfigruracją - to odpowiem ci zapomnij jak by było to takie proste to niektórzy stracili by pracę.
                                        Ano panie dziejku, mało to ludzi ma VCDS'a? Jeśli już ktoś ma coś pokombinowane w sterowniku, to w zdecydowanej większości wypadków sprawcami tych kombinacji są forumowi czarodzieje. Myślę, że jeśli poprosisz na spocie o zrzut kodowania to koledzy zrobią Ci to bez problemu.
                                        ASO raczej mało kiedy bawi się w uruchamianie opcji, które nie są zakodowane w VIN.
                                        baca10, a Michał nie ma gdzieś Twojego wcześniejszego kodowania? Spytaj.
                                        Mój liftback scout

                                        Komentarz

                                        • Wojqba
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 230

                                          #21
                                          Z tego co wiem, do Clifforda jest specjalny "pilot do kodowania", a serwisy Skody łamią sobie na nim zęby. Znam to z obdukcji, ponieważ dwa ASO nie radziły sobie zaprogramowaniem automatycznego rozbrajania alarmu po otwarciu klapy bagażnika w Fabii i automatycznym uzbrajaniu po jej zatrzaśnięciu - pomógł mi telefonicznie w diagnozowaniu problemu serwis z Warszawy (AAC Clifford), a rozwiązał go autoryzowany serwis Clifforda w Poznaniu.

                                          pozdrawiam

                                          Komentarz

                                          • jefry
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 411

                                            #22
                                            Zamieszczone przez bzik13
                                            Zamieszczone przez jefry
                                            eeeee a jak wyobrażasz sobie przeciętnego zjadacza chleba, który idzie do serwisu i mówi tak prosze pana poprosze zakodowanie tego smego i owego i prosze o zostawienie mi na epromie kodowania podstawowego. W przypadku GW tak zrobisz w przypadku alarmu już nie. Chyba że poprosisz żeby ktoś dał ci eprom z pierwotną konfigruracją - to odpowiem ci zapomnij jak by było to takie proste to niektórzy stracili by pracę.
                                            Ano panie dziejku, mało to ludzi ma VCDS'a? Jeśli już ktoś ma coś pokombinowane w sterowniku, to w zdecydowanej większości wypadków sprawcami tych kombinacji są forumowi czarodzieje. Myślę, że jeśli poprosisz na spocie o zrzut kodowania to koledzy zrobią Ci to bez problemu.
                                            ASO raczej mało kiedy bawi się w uruchamianie opcji, które nie są zakodowane w VIN.
                                            baca10, a Michał nie ma gdzieś Twojego wcześniejszego kodowania? Spytaj.
                                            Chiba mnie kolega nie zrozumiał albo ja nie zroumiałem kolegi. Co ma VCDS do alarmu dla Cliforda NIC. Sprawa jest o Alarmie. Ale jak Kolega już wspomniał Jak mam szukać problemu z GW to jade do znajomego co ma samochód w podobnej wersji i ustawiamy GW i po problemie. Ale mówimy o alarmie wiec żeby było bez OT. Nie da ci nikt zakodowanego eproma bo 1. nie ma takiej możliwości. 2. jak byłoby to takie proste to Twój samochód ( nie życze tego ) został by podpierdzielony w ciągu chwili. Bo co to za problem ty masz taki ja mam taki to przepne ci "kostke" i pojedziemy na tym.
                                            Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...