wrrrrr w silniku tfsi 2.0 RS pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Salozonk
    Classic
    • 2013
    • 1

    wrrrrr w silniku tfsi 2.0 RS pomocy

    Mercury Cougar Eliminator Boss 302

    za dużo podpowiedzi na aucie :P
  • kuba1809
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    wrrrrr w silniku tfsi 2.0 RS pomocy

    Witam , mam problem z octavia 2.0 RS tfsi 200hp. wydobywa sie dziwny dzwięk od silnika, (chyba plastikowy dzwiek jak by cos drgało lub sie obracalo )od 2000 obr cały czas(na zimnym i ciełym) auto po zmianie rozrządu, pompy wody, wacum pompy, mechanicznej pompy paliwa i szklanik przy niej. wałki sprawdzone i igła. co jeszcze może grac??? jeżdzi na castrol EDGE 10 W 60. pomocy

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      jak łancuszek wałka rorzadu ? czy ma luz ?

      podjedz do www.comsport.pl
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        S3 CHRIS, myślisz że to napinacz?
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • maverick
          Drive
          • 2009
          • 73

          #5
          Re: wrrrrr w silniku tfsi 2.0 RS pomocy

          Zamieszczone przez kuba1809
          Witam , mam problem z octavia 2.0 RS tfsi 200hp. wydobywa sie dziwny dzwięk od silnika, (chyba plastikowy dzwiek jak by cos drgało lub sie obracalo )od 2000 obr cały czas(na zimnym i ciełym) auto po zmianie rozrządu, pompy wody, wacum pompy, mechanicznej pompy paliwa i szklanik przy niej. wałki sprawdzone i igła. co jeszcze może grac??? auto ma 200tkm przejechne i jeżdzi na castrol EDGE 10 W 60. pomocy
          Cześć. Napisałeś że jeździsz na Castrolu 10w60, jak długo na tym oleju śmigasz i jakie są twoje opinie na temat stosowania tego oleju?? Ja mam autko zalewane cały czas Motulem 5w30, bierze mi około 1,5 litra na 15tyś km. Myślałem o zmianie na castrola TWS 10w60 (mam dostęp do pewnego oleju w dobrej cenie). Niestety nie mogłem dotrzeć do nikogo kto by stosował tak "gesty" olej. Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne. Ile oleju zużywa twoja RS-ka??

          Pozdrawiam
          Tomek

          Komentarz

          • Psycho Dad
            Rider
            • 2009
            • 629

            #6
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            S3 CHRIS, myślisz że to napinacz?
            W TFSI nie ma problemu znanego z napinaczem TSI ...

            Jak od 2000obr to może turbinka ?
            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

            Komentarz

            • rkb
              RS
              • 2008
              • 2152
              • Rapid Spaceback (NH1)
              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez Psycho Dad
              Zamieszczone przez piotrek_gdy
              S3 CHRIS, myślisz że to napinacz?
              W TFSI nie ma problemu znanego z napinaczem TSI ...

              Jak od 2000obr to może turbinka ?
              Jak to nie ma?



              kolega mial wymioniony silnik na gwarancji
              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

              Komentarz

              • Psycho Dad
                Rider
                • 2009
                • 629

                #8
                Kolega ma 2.0 TFSI BWA a tam jest wpisany 2.0 TSI CCZA ...
                Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                Komentarz

                • adaś
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 876
                  • Volkswagen

                  #9
                  W TFSI nie ma problemu znanego z napinaczem TSI ...
                  To pewnie jest oficjalne stanowisko SAP/VW :diabelski_usmiech
                  Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                  a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                  Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                  O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Psycho Dad
                    Kolega ma 2.0 TFSI BWA a tam jest wpisany 2.0 TSI CCZA
                    Psycho Dad, to tak samo jak mit, że w BMN nie padają koła dwumasowe a w BKD tak :wink:

                    zobaczmy co się u kolegi kuba1809, zdiagnozuje
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Zamieszczone przez S3 CHRIS
                      jak łancuszek wałka rorzadu ? czy ma luz ?

                      podjedz do www.comsport.pl
                      tak jak Chris napisał, compsport ci to zdiagnozuje i pewnie naprawi
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • kuba1809
                        Classic
                        • 2011
                        • 6

                        #12
                        koledzy zawiozłem dziś autko do serwisu seat w bielsku bo audi skoda i vw nie maja doświadczena z takimi motorami. współwłaścicielem jest tam Pan Mikołajczyk . Podobno nie ma lepszego mechanik w Polsce .jutro tam zajrzę i bede cos wiedział

                        Komentarz

                        • tomek
                          L&K
                          • 2005
                          • 1078

                          #13
                          Może jakieś łożysko przy osprzęcie silnika ? Pod obciążeniem i bez jest jakaś różnica?

                          A CCZA i BWA czyli tsi i tfsi mają tyle ze sobą wspólnego co 2.0 z opla i 2.0 z vw, czyli pojemność.
                          BWA ma pasek, a CCZA łańcuch
                          O2FL RS | S2 | F2

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            No i to jest dobra decyzja. Jak Komot nie wymysli co jest nie tak, to raczej nikt wiecej tu w okolicy tego nie zrobi
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • kuba1809
                              Classic
                              • 2011
                              • 6

                              #15
                              Napinacz łańcuszka jest delikatnie wydarty 0,5 mm. różne źródła mówią co ile wymieniać łańcuch . 120tys, 180tys lub nie wymieniać. Ktoś wie??

                              [ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:25 ]
                              BWA ma pasek i łańcuch

                              Komentarz

                              • mirek_p11
                                RS
                                • 2010
                                • 6763
                                • Volkswagen
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez kuba1809
                                Napinacz łańcuszka jest delikatnie wydarty 0,5 mm. różne źródła mówią co ile wymieniać łańcuch . 120tys, 180tys lub nie wymieniać. Ktoś wie??

                                [ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:25 ]
                                BWA ma pasek i łańcuch
                                No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.

                                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                Fotki
                                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                Fotki

                                Komentarz

                                • kuba1809
                                  Classic
                                  • 2011
                                  • 6

                                  #17
                                  Nie ma różnicy czy przy obciążeniu czy nie . cały czas ten sam dźwięk

                                  [ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:40 ]
                                  Zamieszczone przez mirek_p11
                                  Zamieszczone przez kuba1809
                                  Napinacz łańcuszka jest delikatnie wydarty 0,5 mm. różne źródła mówią co ile wymieniać łańcuch . 120tys, 180tys lub nie wymieniać. Ktoś wie??

                                  [ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:25 ]
                                  BWA ma pasek i łańcuch
                                  No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.
                                  no zabaczymy . ale nawet nie robia jeszcze zamienników

                                  [ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:42 ]
                                  napinacz 400PLN łańcuch niecałe 200

                                  Komentarz

                                  • mirek_p11
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 6763
                                    • Volkswagen
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    #18
                                    kuba1809 masz info tutaj o rozrządzie

                                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                    Fotki
                                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                    Fotki

                                    Komentarz

                                    • piotrek_gdy
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 7723
                                      • Volkswagen
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #19
                                      mirek_p11, ale kuba1809, ma inny motor niż ty
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz

                                      • mirek_p11
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 6763
                                        • Volkswagen
                                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                        mirek_p11, ale kuba1809, ma inny motor niż ty
                                        ale link dotyczy jego silnika

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz

                                        • piotrek_gdy
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 7723
                                          • Volkswagen
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez mirek_p11
                                          link dotyczy jego silnika
                                          to wiem
                                          ale napisałeś:
                                          Zamieszczone przez mirek_p11
                                          No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.
                                          i tego tyczyła sie moja wypowiedź
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz

                                          • EŁ
                                            L&K
                                            • 2004
                                            • 1168
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                            #22
                                            a ja mam pytanko, mój RS jest z XII 2009, CCZA,w październiku jadę na przegląd do ASO i chciałbym zeby przy okazji sprawdzili mi ten problem tego sławnego napinacza :roll: ...jak najlepiej to rozegrac z nimi? Za chwile kończy mi sie gwarancja, potem planuję zrobienie programu itp......wolałbym wiedziec na czym stoje.....i że stoje a nie leżę :lol:
                                            Aha w moim silniku nic nie stuka i nie puka...przebieg 37 tys km.

                                            Komentarz

                                            • Mihau
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7461
                                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                              #23
                                              , nie ma jakiejś strategii. Ja pojechałem i powiedziałem, że mi hałasuje coś metalicznie i trzęsie budą po odpaleniu po dłuższym postoju, zostawiłem samochód w ASO i oczywiście wszystko ok. Więc się zapytałem ile by kosztowało jakbym im zlecić na mój koszt sprawdzenie numeru napinacza i powiedzieli, że coraz szybciej im to idzie i jakoś max. 300 PLN to będzie (Auto-Blak Farbiarska) więc jakieś 3m-ce przed końcem gwarancji odstawiam samochód i niech sprawdzają. Jak wyjdzie, że mam zły to piszę pismo do SAPu o wymianę i zwrot kosztów, jak nie będą chcieli oddać/zrobić to będę miał kwity po gwarancji jak się wysra (oby nie), że zlokalizowałem część obarczoną wadą konstrukcyjną i nie chcieli wymienić.
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz

                                              • TomekRs
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 1670

                                                #24
                                                jak juz masz zdiagnozowana usterke to podjedz do nich i powiedz, ze maja naprawic na gwarancji a jak nie chca to niech pisemna deklaracje odmowy naprawy gwarancyjnej napisza wraz z data i do kiedy obowiazuje gwarancja.

                                                Komentarz

                                                • Adam1974
                                                  Classic
                                                  • 2011
                                                  • 10

                                                  #25
                                                  Eł,
                                                  mam RS z tego samego miesiąca i tego samego roku, w zasadzie z identycznym przebiegiem. O moim przypadku możesz przeczytać na forum.
                                                  To co zdarzyło się mnie, wcale nie musi zdarzyć się Tobie, wiec jeśli wszystko jest ok, nie panikuj. Ale jeśli slyszysz cos niepokojacego bądz "nadostrożny" i żądaj od ASO stanowiska na piśmie, że pomimo Twoich uwag nic nie widzą. W razie czego, gdyby zaraz po gwarancji silnik sie sypnał, będziesz miał argument w sądzie.
                                                  Pozdr

                                                  [ Dodano: Pon 12 Wrz, 11 00:35 ]
                                                  Eł,
                                                  mam RS z tego samego miesiąca i tego samego roku, w zasadzie z identycznym przebiegiem. O moim przypadku możesz przeczytać na forum.
                                                  To co zdarzyło się mnie, wcale nie musi zdarzyć się Tobie, wiec jeśli wszystko jest ok, nie panikuj. Ale jeśli slyszysz cos niepokojacego bądz "nadostrożny" i żądaj od ASO stanowiska na piśmie, że pomimo Twoich uwag nic nie widzą. W razie czego, gdyby zaraz po gwarancji silnik sie sypnał, będziesz miał argument w sądzie.
                                                  Pozdr

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...