Witam , mam problem z octavia 2.0 RS tfsi 200hp. wydobywa sie dziwny dzwięk od silnika, (chyba plastikowy dzwiek jak by cos drgało lub sie obracalo )od 2000 obr cały czas(na zimnym i ciełym) auto po zmianie rozrządu, pompy wody, wacum pompy, mechanicznej pompy paliwa i szklanik przy niej. wałki sprawdzone i igła. co jeszcze może grac??? jeżdzi na castrol EDGE 10 W 60. pomocy
Witam , mam problem z octavia 2.0 RS tfsi 200hp. wydobywa sie dziwny dzwięk od silnika, (chyba plastikowy dzwiek jak by cos drgało lub sie obracalo )od 2000 obr cały czas(na zimnym i ciełym) auto po zmianie rozrządu, pompy wody, wacum pompy, mechanicznej pompy paliwa i szklanik przy niej. wałki sprawdzone i igła. co jeszcze może grac??? auto ma 200tkm przejechne i jeżdzi na castrol EDGE 10 W 60. pomocy
Cześć. Napisałeś że jeździsz na Castrolu 10w60, jak długo na tym oleju śmigasz i jakie są twoje opinie na temat stosowania tego oleju?? Ja mam autko zalewane cały czas Motulem 5w30, bierze mi około 1,5 litra na 15tyś km. Myślałem o zmianie na castrola TWS 10w60 (mam dostęp do pewnego oleju w dobrej cenie). Niestety nie mogłem dotrzeć do nikogo kto by stosował tak "gesty" olej. Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne. Ile oleju zużywa twoja RS-ka??
koledzy zawiozłem dziś autko do serwisu seat w bielsku bo audi skoda i vw nie maja doświadczena z takimi motorami. współwłaścicielem jest tam Pan Mikołajczyk . Podobno nie ma lepszego mechanik w Polsce .jutro tam zajrzę i bede cos wiedział
Napinacz łańcuszka jest delikatnie wydarty 0,5 mm. różne źródła mówią co ile wymieniać łańcuch . 120tys, 180tys lub nie wymieniać. Ktoś wie??
[ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:25 ]
BWA ma pasek i łańcuch
No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.
Nie ma różnicy czy przy obciążeniu czy nie . cały czas ten sam dźwięk
[ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:40 ]
Zamieszczone przez mirek_p11
Zamieszczone przez kuba1809
Napinacz łańcuszka jest delikatnie wydarty 0,5 mm. różne źródła mówią co ile wymieniać łańcuch . 120tys, 180tys lub nie wymieniać. Ktoś wie??
[ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 22:25 ]
BWA ma pasek i łańcuch
No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.
no zabaczymy . ale nawet nie robia jeszcze zamienników
No to na pewno będzie wymiana napinacza. Jak miałem auto w ASO z powodu pęknięcia napinacza to poinformowano mnie, że łańcuch i napinacz sprawdzają na przeglądach co 60 tys. km i jak coś jest nie tak to go wymieniają.
i tego tyczyła sie moja wypowiedź
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
a ja mam pytanko, mój RS jest z XII 2009, CCZA,w październiku jadę na przegląd do ASO i chciałbym zeby przy okazji sprawdzili mi ten problem tego sławnego napinacza :roll: ...jak najlepiej to rozegrac z nimi? Za chwile kończy mi sie gwarancja, potem planuję zrobienie programu itp......wolałbym wiedziec na czym stoje.....i że stoje a nie leżę :lol:
Aha w moim silniku nic nie stuka i nie puka...przebieg 37 tys km.
EŁ, nie ma jakiejś strategii. Ja pojechałem i powiedziałem, że mi hałasuje coś metalicznie i trzęsie budą po odpaleniu po dłuższym postoju, zostawiłem samochód w ASO i oczywiście wszystko ok. Więc się zapytałem ile by kosztowało jakbym im zlecić na mój koszt sprawdzenie numeru napinacza i powiedzieli, że coraz szybciej im to idzie i jakoś max. 300 PLN to będzie (Auto-Blak Farbiarska) więc jakieś 3m-ce przed końcem gwarancji odstawiam samochód i niech sprawdzają. Jak wyjdzie, że mam zły to piszę pismo do SAPu o wymianę i zwrot kosztów, jak nie będą chcieli oddać/zrobić to będę miał kwity po gwarancji jak się wysra (oby nie), że zlokalizowałem część obarczoną wadą konstrukcyjną i nie chcieli wymienić.
jak juz masz zdiagnozowana usterke to podjedz do nich i powiedz, ze maja naprawic na gwarancji a jak nie chca to niech pisemna deklaracje odmowy naprawy gwarancyjnej napisza wraz z data i do kiedy obowiazuje gwarancja.
Eł,
mam RS z tego samego miesiąca i tego samego roku, w zasadzie z identycznym przebiegiem. O moim przypadku możesz przeczytać na forum.
To co zdarzyło się mnie, wcale nie musi zdarzyć się Tobie, wiec jeśli wszystko jest ok, nie panikuj. Ale jeśli slyszysz cos niepokojacego bądz "nadostrożny" i żądaj od ASO stanowiska na piśmie, że pomimo Twoich uwag nic nie widzą. W razie czego, gdyby zaraz po gwarancji silnik sie sypnał, będziesz miał argument w sądzie.
Pozdr
[ Dodano: Pon 12 Wrz, 11 00:35 ]
Eł,
mam RS z tego samego miesiąca i tego samego roku, w zasadzie z identycznym przebiegiem. O moim przypadku możesz przeczytać na forum.
To co zdarzyło się mnie, wcale nie musi zdarzyć się Tobie, wiec jeśli wszystko jest ok, nie panikuj. Ale jeśli slyszysz cos niepokojacego bądz "nadostrożny" i żądaj od ASO stanowiska na piśmie, że pomimo Twoich uwag nic nie widzą. W razie czego, gdyby zaraz po gwarancji silnik sie sypnał, będziesz miał argument w sądzie.
Pozdr
Komentarz