problem z turbo TDI AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Eidos71
    RS
    • 2011
    • 2050
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    problem z turbo TDI AGR

    mam dziwny dzwiek ( stukanie ) jak jade dziurami . po lewej stronie w tyle... panowie co to moze byc ? stablizator wybity hmm?
    Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
    MOJA FURKA

    Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

    Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
  • grzesiek022
    Classic
    • 2010
    • 22

    #2
    problem z turbo TDI AGR

    Witam ostatnio miewam problem z moja Skodzianą...a mianowicie po przekroczeniu 2500/3000 tys obrotów nagle traci moc jakby sie turbina wyłączała spalanie ma na poziomie jak zawsze w granicach trasa miasto 5,3 lubie sobie czasami wkręcić silnik na obroty a tu nie ma jak...pozdrawiam wszystkich Skodziarzy...

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Zrób logi dynamiczne. Podejrzewam przepływomierz. (ew. podmiana innej, sprawnej przepływki).
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • Ruget
        Ambiente
        • 2010
        • 186

        #4
        dokladnie jak pisze kolega wyzej jedz do mechanika i niech podlaczy szkodnika pod kompa i bedzie wiadomo

        Komentarz

        • grzesiek022
          Classic
          • 2010
          • 22

          #5
          niedawno byłem bo ustawiałem kąt wtrysku...robiłem osobiście rozrząd po wszystkim miał "twardszą" prace gość ustawił i niby na WAGU wszystko ok.i jakos po tym sie tak dzieje...musze jechac bo juz mnie wkurza.pozdrawiam.

          Komentarz

          • looker
            RS
            • 2008
            • 1886
            • Octavia II (1Z3)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            To może lepiej podjedź na spota we Wrocławiu i Ci koledzy sprawdzą VAG-iem ustawienie kąta wtrysku również.
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz

            • grzesiek022
              Classic
              • 2010
              • 22

              #7
              w poniedziałek podjade tam gdzie byłem od lat jezdze gosc ma czesci na chwile wrzuci swoje szkoda na darmo wydawac siano

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Zloguj grupy 003,008,011 oraz 000BS na rozgrzanym silniku
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • grzesiek022
                  Classic
                  • 2010
                  • 22

                  #9
                  Witam byłem u znajomego na WAGU i wszystko gitarka parametry sa ok i fachura polecił aby filterek paliwa zobaczyc na początek.wymieniłem odrazu i nie to auto wkoncu wrócił na swoje obroty...a co ciekawe wymieniałem filter jakies 2 miechy temu niecałe 2tys kilometrów...nie tankuje na ogół na cpnie sprawdzone źródełko i zawsze było ok.a ostatnio zmuszony byłem zatankowac na orlenie za jelenia górą i od tego czasu cuda sie działy.pozdrawiam

                  Komentarz

                  Pracuję...