założyłem pierwszy komplet cpc5 , klient twierdził że słabo trzymają na zakrętach i słabo wodę odprowadzają ,ale po paru słowach wyszło że chyba troche za szybko zapierdalał :twisted: , jak to wielu robi na letnich oponach na początku po zmianie z zimówek..
Problem z obrotami na biegu jałowym
Zwiń
X
-
Problem z obrotami na biegu jałowym
Witam!
Mam problem z moją Octavią 1.9 TDI 90KM.
Mianowicie na jałowym biegu, obroty wzrastają do 1100 obr/min. Przed pojawianiem się usterki obroty utrzymywały się na poziomie 900. Zdarza się że obroty wzrastają tylko na chwilę po czym spadają do właściwego poziomu. Dzieje się to często lecz nie zawsze.
Znajomy mechanik doradził mi wymianę czujnika temperatury, twierdzi że to jest przyczyna.
Co o tym myślicie, może ktoś miał już podobne problemy??
Dodam tylko że obrotu nie pływają, mają stałą wartość 900 bądź 1100 obr/min.
-
-
oczywiście ze czujnik temp. jest winny.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Doprecyzuję - czujnik temp. chłodziwa.
Po podłączeniu VAGa prawdopodobnie wskazałby to:
Wymiana nie jest trudna, trzeba kupić czujnik (w ASO ok 70PLN), oring (2PLN), plastikowa zatyczke (3PLN) i z litr borygo bo pewnie tyle Ci ucieknie przy wymianie
Ślad opisów znajdziesz :
tu i tu .
Ja sam dałem do mechanika przy okazji wymiany innego czujnika - 5minut roboty.Mój Skodillac
Komentarz
-
Komentarz