dotarły do mnie moje nssc 510
właśnie robiłem przymiarki na aucie
fizycznie to chyba przyczepię tak, że zasłonię czujnik temp. powietrza, ale wrzucę tam jakiś kawałek plastiku, który będzie kierował wpadające powietrze w bok, aby leciało ono na ten czujnik. w ogóle to chyba zakupię jakiś siatex-drutex i wrzucę go zamiast zaślepek, bo nie chce mi się dłubać w ori plastiku - gruby jakiś jest. zaraz uderzam do pobliskiego motoryzacyjnego pytać o tjuningowy drobny siatex
kolega romman podrzucił zdjęcie skrzyneczki z przekaźnikami, gdzie znajdziemy "+" po zapłonie. dziś polatałem z próbnikiem i mam dokładnie, na którym pinie pojawia się plus po stacyjce - na zdjęciu poniżej. sam przekaźnik, który na tym zdjęciu nie wystąpił, bo został wyjęty, ma nr czterysta cośtam - przynajmniej w moim BFQ. sprawdzałem po szybkim wpięciu się tam, do masy i pod postojówki na szybko - dzienne zapalają się i gasną zgodnie z przepisami - czyli włączają się wraz z przekręceniem kluczyka w stacyjce i gasną wraz z włączeniem postojówek
właśnie robiłem przymiarki na aucie
fizycznie to chyba przyczepię tak, że zasłonię czujnik temp. powietrza, ale wrzucę tam jakiś kawałek plastiku, który będzie kierował wpadające powietrze w bok, aby leciało ono na ten czujnik. w ogóle to chyba zakupię jakiś siatex-drutex i wrzucę go zamiast zaślepek, bo nie chce mi się dłubać w ori plastiku - gruby jakiś jest. zaraz uderzam do pobliskiego motoryzacyjnego pytać o tjuningowy drobny siatex

kolega romman podrzucił zdjęcie skrzyneczki z przekaźnikami, gdzie znajdziemy "+" po zapłonie. dziś polatałem z próbnikiem i mam dokładnie, na którym pinie pojawia się plus po stacyjce - na zdjęciu poniżej. sam przekaźnik, który na tym zdjęciu nie wystąpił, bo został wyjęty, ma nr czterysta cośtam - przynajmniej w moim BFQ. sprawdzałem po szybkim wpięciu się tam, do masy i pod postojówki na szybko - dzienne zapalają się i gasną zgodnie z przepisami - czyli włączają się wraz z przekręceniem kluczyka w stacyjce i gasną wraz z włączeniem postojówek
Komentarz