[O1] Po naprawie kolejne problemy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Po naprawie kolejne problemy

    lukas_jg, będziesz musiał za pewne wyjąć zamek jeszcze raz i go rozłożyć bo może gdy go składałeś język od rygla nie wszedł w odpowiednie miejsce , na pewno jest coś nie halo z mechanizmem zamka.ok

    pozdro
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Po naprawie kolejne problemy

    Odebrałem auto od mechanika regeneracja zatartej turbiny.
    Mam wrażenie ze auto po regeneracji turbiny ciągle tak jakby warczy( odgłos lecącego samolotu) wzrost prędkości głośniej spadek prędkości ciszej.
    Turbina mechaniczna bez żadnej elektroniki.
    Czy taka turbinę trzeba adaptować.?
    A może jest źle jest wyważona.?
    dodatkowo jadąc autem w środku podczas przyspieszania słychać szmer w środku auta a jadąc z otwartymi szybami zaobserwowałem jakby dziwna prace silnika pyrkotanie, pierdzenie.?

    Proszę doradźcie .?

    [ Dodano: Sro 14 Wrz, 11 20:03 ]
    Panie Panowie proszę pomóżcie.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jaką przyczynę zatarcia stwierdzono?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • fidodido
        Rider
        • 2010
        • 440

        #4
        zatkany przewód doprowadzający olej.
        Usterka w końcu wykryta i naprawiona ni z gruszki ni z pietruszki prawe łożysko kola przód
        a pierdzenie to nadgorliwość mechanika wyciął zardzewiała część rury tłumika wstawił łącznik tzn opaskę która nie zbyt dobrze trzyma. Trza będzie pospawać
        Auto: Skoda Octavia I
        Kolor: Srebrny
        Pojemność: 1,8T 20V
        Moc: 150KM
        Typ silnika: AGU
        Gaz: STAG-4

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          cóż, życie :wink:
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • fidodido
            Rider
            • 2010
            • 440

            #6
            a no zycie
            Auto: Skoda Octavia I
            Kolor: Srebrny
            Pojemność: 1,8T 20V
            Moc: 150KM
            Typ silnika: AGU
            Gaz: STAG-4

            Komentarz

            Pracuję...