Po wymianie swiec i przewodow nadal problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kazik19021
    Classic
    • 2012
    • 16

    Po wymianie swiec i przewodow nadal problem

    Mam do Was pytanie. Te święta (samochodowo) zaliczam do średnio udanych. Jechałem sobie z rodzinką w piątek na święta i na jednym z objazdów pod Wrocławiem pani potężną Toyotą Yaris jechała sobie 30km/h środeczkiem i zmusiła mnie do zjechania na krawędź jezdni gdzie w ładnej dziurze wysypany był gruz (jako element uzupełniający). Pech chciał, że dostałem kamieniem spod własnego koła w próg, od spodu. Skończyło się na tym, że kamień wybił dziurę w "baranku" od spodu progu zrywając przy tym trochę lakieru. Teraz mam ładnie świecącą izolację

    Macie doświadczenia z naprawami lakierniczymi we Wrocławskich ASO? Widziałem już w tym wątku, że ktoś był niezadowolony z GALL-ICM. Osobiście nie mam do nich zaufania więc tak czy inaczej ciężko było by mi odstawić tam samochód mimo, że samochody do napraw lakierniczych wysyłają do firmy zewnętrznej.

    Myślałem o odstawieniu samochodu do ASO Elcar. Ktoś miał z nimi do czynienia jeśli chodzi blacharkę? Wizyty do tej pory u nich raczej na plus, ceny Ok...

    Będę wdzięczny za info...
    Pozdrawiam
    kazik19021
  • luki1304
    Drive
    • 2010
    • 55

    #2
    Po wymianie swiec i przewodow nadal problem

    witam mam nastepujacy problem. Ostatnio octavia zaczela mi palic na 3 gary wiec podjechalem do mechanika i wymienilem swiece i przewody. mechanik sprawdzil tez bledy na kompie i byly 2 : przepustnica i sonda lambda. usunal je. Mialem tydzien spokoju i znowu mi silnik kuleje. co moze byc przyczyna? sonda a moze cewka? dodam ze problem jest odrazu po odpaleniu zarowno na pb jak i lpg. prosze o pomoc bo nie wiem juz co robic

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      A sprawdzałeś teraz błędy?
      Sprawdź przy sądzie czy OK połączenie (może słabo łączy lub kabelek uwalony)
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Re: Po wymianie swiec i przewodow nadal problem

        Zamieszczone przez luki1304
        sonda a moze cewka? dodam ze problem jest odrazu po odpaleniu zarowno na pb jak i lpg.
        sondy bym się nie czepiał, podmień cewkę i sprawdź stan przewodów oraz ich montaż.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • luki1304
          Drive
          • 2010
          • 55

          #5
          Przewody są nowe , zrobiłem na nich może z 300 km , firmy senteh wiec chyba nie najgorsze. A cewka to gdzie sie znajduje żeby ja sprawdzić??

          Komentarz

          • ruwado
            RS
            • 2009
            • 14885
            • Octavia IV (NX3)

            #6
            U mnie wychodził błąd wypadania zapłonów na 3 cylindrze. W końcu zaczęły padać przewody, ale wcale nie tylko na trzecim. Tylko np. na trzecim i jeszcze jednym. Kilkukrotna wymiana świec i przewodów. W końcu po wymianie cewki wszystko gra.
            pozdrawiam - Darek

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              luki1304, cewka na końcu przewodów wn (po przeciwnej stronie niż świece). wymieniałem nie dawno - zakładałem boscha ( coś koło 250 zeta).
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • luki1304
                Drive
                • 2010
                • 55

                #8
                Wczoraj wracając z pracy odpaliłem samochód , nadal chodził ma 3 gary , jednak przejechałem ok 3 km i były dwa odczuwalne szrpnięcia i zaczał chodzic normalnie , dziesiaj tez zero problemów a rano było dośc wilgotno...

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  polej wodą po cewce, się okaże czy to ona - najlepiej zrób to jak będzie ciemno , zobaczysz dlaczego :diabelski_usmiech
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • deviltomek
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 246

                    #10
                    Zamieszczone przez robekcool
                    polej wodą po cewce, się okaże czy to ona - najlepiej zrób to jak będzie ciemno , zobaczysz dlaczego :diabelski_usmiech
                    i przyszykuj sie ze po takim zabiegu do roboty jedziesz autobusem jesli cewka faktycznie była uszkodzona

                    Komentarz

                    • robekcool
                      RS
                      • 2009
                      • 2041
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez deviltomek
                      Zamieszczone przez robekcool
                      polej wodą po cewce, się okaże czy to ona - najlepiej zrób to jak będzie ciemno , zobaczysz dlaczego :diabelski_usmiech
                      i przyszykuj sie ze po takim zabiegu do roboty jedziesz autobusem jesli cewka faktycznie była uszkodzona
                      chyba chodzi o znalezienie przyczyny problemu :?: :P
                      www.k-mot.pl
                      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                      Autoholowanie.
                      Robert Kulma

                      Komentarz

                      • adrianst5
                        Drive
                        • 2009
                        • 68

                        #12
                        to lepiej takim spryskiwaczem jak do szyb mycia prysnąć i wtedy zobaczyć. nie lej z wiadra :]
                        Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...

                        Komentarz

                        • luki1304
                          Drive
                          • 2010
                          • 55

                          #13
                          postawilem auto do mechanika juz dzis zeby jutro od rana zaczal. mowil cos ze jego zdaniem to albo glowica albo pierscienie na tlokach? mozecie cos wiecej opisac i ewentualnie jakie sie z tym koszty wiaza?

                          Komentarz

                          • robekcool
                            RS
                            • 2009
                            • 2041
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            jak zmierzy ciśnienie sprężania będzie wiadomo :wink: od tego powinien zacząć. jeśli ciśnienia będą w normie , stawiam na cewkę
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz

                            • luki1304
                              Drive
                              • 2010
                              • 55

                              #15
                              Cewka jest dobra. Problemem powodowała zabrudzona olejem swieca , po wytarciu problem zniknął. Tylko skąd ten olej sie wziął??

                              Komentarz

                              • samii
                                Classic
                                • 2007
                                • 38

                                #16
                                Sprawdź uszczelkę pod głowicą,ja miałem tak samo w golfie i dobre pół roku z tym jeździłem,a uszczelka poszła między 2 a 3 garem i iskra przeskakiwała!
                                Czarny krążownik!

                                Komentarz

                                • luki1304
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 55

                                  #17
                                  no tylko że sprawdzenie uszczelki pod głowicą wiąże sie odrazu z generalnym remontem silnika (planowanie głowicy itp itd). Mechanik powiedział ze w granicach 800-1500 zł w zalezności co bedzie do roboty ...

                                  Komentarz

                                  • samii
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 38

                                    #18
                                    Gada Ci głupoty! Niech sprawdzi Ci cisnienie na garkach i od razu bedzie wiadomo!Mnie naprawa wyszł koło 450 pln!
                                    Czarny krążownik!

                                    Komentarz

                                    • robekcool
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 2041
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      luki1304, problem będzie wracał dopóki nie usprawnisz silnika.
                                      samii, za tyle to można samemu zrobić licząc tylko koszt części ( i to nie wszystkie) + sprawdzenie szczelności głowicy+ planowanie
                                      www.k-mot.pl
                                      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                      Autoholowanie.
                                      Robert Kulma

                                      Komentarz

                                      • jonson22
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 15

                                        #20
                                        Wymieniłem cewke bez problemu nie liczać urwania jednego z KAbli WN co mnie zmusiło do zakupu nowych, musiałem je nabyć na szybko wiec były tylko NGK ( co dziwne w ASO koszt jednego kabla WN to 75zł więc przystępnie biorąc pod uwagę ze NGK kosztują 280zł ) ale kable NGK wszystkie są dłuższe niż te orginalne i pytanie do speców czy jeśli mam trochę dłuższe nowe kable od starych to czy to nie jest źle? Po podpięciu VAGA spalanie mi pokazuje 2,5l/h na zimnym silniku jak dla mnie to dziwna sprawa bo wczesniej było 1,4-1,7l/h czy na to wpływ ma cewka i świece?
                                        www.toledoclubpolska.pl

                                        Komentarz

                                        Pracuję...