[O1] bicie kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] bicie kierownicy

    A powiedzcie mi jeszcze cos nt. montażu: czy światła dzienne muszą być skierowane na wprost, cy też mogą być lekko odchylone "na zewnątrz"?
    I czy ktoś może zamontował sobie światełka tej firmy (diody Samsung): http://moto.allegro.pl/swiatla-do-ja...258437484.html
    (aukcja przykładowa)
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] bicie kierownicy

    witam,
    parę miesięcy temu kupiłem octavke. Wszystko było ok, idealnie hamowała, zero bicia czy ściągania przy hamowaniu. Jedynym problemem było wyjące łożysko w piaście.

    Zawiozłem do mechanika i okazało się że piasta była walnięta.

    założył jak się okazało chyba jakies badziewie. Od tego momentu mam duże bicie przy hamowaniu. szczególnie podczas jazdy po łuku/skrecona kiera/

    czy możliwe jest że mechanik mógł coś spieprzć przy zakładaniu? Czy to wina piasty - chyba Topran.

    nadmienie że wymieniłem tarcze i klocki po tym wszystkim/ łudziłem się że może przywalili młotkiemm w tarcze/ ale nic to nie dało.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • lisek516
      Drive
      • 2010
      • 77

      #3
      kolego bicie moze byc od przegłóbu moze cos byc nie dokrecone ale najpierw podjechał bym do wulkanizatora zeby wywazyc na nowo opony

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #4
        kolego, opony nie mają tu raczej nic do tego. jestem teraz we francji . jechałem przez niemieckie autostrady i przy 160-170 nic nie biło. ale o tej półosi to pomyśle.

        bije tylko przy hamowaniu.

        Komentarz

        • kokospeed
          Drive
          • 2010
          • 89

          #5
          Wiesz ja tak miałem w audi po prostu wygięło mi tarcze bo założyłem badziewie.
          Mogą być jeszcze felgi krzywe, ale to odczuwałbyś także podczas jazdy.
          "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
          A.M. Neville "Właściwości betonu"

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Zamieszczone przez chimek11
            bije tylko przy hamowaniu.
            Możliwe jest,że któraś tarcza,lub obie są krzywe,lub przy zakładaniu tarcz płaszczyzna piasty nie została dokładnie oczyszczona.
            Jeśli nie zmieniałeś hebli na 288/312 i masz 280 stawiam na krzywe tarcze.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • mikele4
              Drive
              • 2010
              • 46

              #7
              Tarcze na 100% !!! Ale można jeszcze sprawdzić TARCZE

              Komentarz

              • halabala_82
                Drive
                • 2010
                • 68

                #8
                A ja wywazalem opony w trakcie urlopu bo była taka potrzeba i co? po miesiącu jazdy po naszych drogach znowu czuję bicie przy hamowaniu więc:
                - wyważenie kół ma duży wpływ na bicie przy hamowaniu
                - zastanawiam się czy to ma sens w naszych realiach...
                pozdro
                Piłeś?-nie jedź!...nie piłeś?-wypij

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  ja miałem w O1 mocne bicia które ustały dopiero po wymianie silentblocków w przednich wachaczach - tak wiec przyczym może byc kilka

                  Komentarz

                  • chimek11
                    Rider
                    • 2007
                    • 482

                    #10
                    koledzy, tarcze wymieniłem na nowe, ponieważ myślałem że to coś pomoże ale nadal było tak samo jak przy ori tarczach.

                    przed wymianą piasty z łożyskiem było wszystko ok, tzn czasami przegoniłem auto z 5 osobami na pokładzie plus bagaż pod szybe i przy 170-180 zero bicia a teraz przy 60-80 kiera bije tak że nie można utzrymać.
                    przy wyższej predkości nawi odpadła od szyby........ :evil:

                    Komentarz

                    • jad
                      Drive
                      • 2009
                      • 62

                      #11
                      Jedź na owalizację piasty do jakiegoś ASO. A tego mechanika, to raczej już unikaj. Topran to bardzo kiepska marka.
                      Pozdrawiam,
                      Jacki

                      Komentarz

                      Pracuję...