[O2] brak pelnej mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Joy1978
    Classic
    • 2013
    • 39

    [O2] brak pelnej mocy

    Zamieszczone przez ZM
    dwaoka, ale Ty masz przed FL - już wtedy dawali takie słabe szyby?
    Tak szyby są takie same, co potwierdziłem zamawiając do mojej skody, po prostu szyba do O2.
    Szyby produkuje kilku producentów, którzy korzystają z tej samej technologii.
    Kolega kupił mitsu w kwietniu 2011. Nie pomyślał, żeby porzucić skrobaczkę, bo przecież astra 2 używał od wieków.
    Obecnie zastanawia się nad wymianą szyby. Polerka szyby nie umiejętna może spowodować efekty soczewkowe na szybie ponoć, z czym nie da się już jeździć i konieczna jest wymiana.

    Tak to niestety wygląda obecnie panowie. Nie zapominajcie, że nasze auto w większości jest ze śmieci. Kiedyś z surowców wtórnych to robili tylko papier toaletowy...
  • TomekRs
    RS
    • 2011
    • 1670

    #2
    [O2] brak pelnej mocy

    lecimy dalej, kolejny ewenement w samochodzie. Rozmyslam nad sprzedaza bo mam juz jej powoli dosc. Zawor n75 wymieniony na nowy oryginalny. Tydzien bylo idealnie a teraz znowu cos. Nie dosc , ze na luzie obroty trzyma na 1 tys/min to nie ciagnie tak jak powinien. Po wdepniecu na maxa obroty spadaja do 750/min i spalanie chwilowe stabilizuje sie. Wczesniej na luzie potrafi pokazywac 1-1.2l/h.
    Czy ktos mi moze powiedziec o co tu kurwa chodzi i co mam z tym zrobic i najlepiej gdzie?
    Po takim mocnym przegonieniu na krotkim odcinku osiagi w miare wrocily do normy ale to chwilowe znowu..
    :? :cry:

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      a masz filtr czastek stałych? sa jakies błedy zapisane w sterowniku
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • TomekRs
        RS
        • 2011
        • 1670

        #4
        filtr mam i wlasnie tak sie zastanawialem nad tym filtrem, wszelkie objawy by na to wskazywaly w sumie. Zaczalem lac verve teraz wiec moglo to przyspieszyc wypalania poprzez zwiekszenie temperatury i teraz czesciej sie bedzie wypalal?
        na komputer nie jade bo jak mam znowu 100zl wydac to na pi**e idzie dostac. Chyba zamowie sam ten kabel ktos ma jakis dobry link?
        ~
        przy wypalaniu filtra zawsze sie zapala kontrolka? bo wszystko wskazuje na filtr ale kontrolka nigdy sie nie zapalila
        ~
        interesuja mnie jeszcze objawy uszczelki pod glowica do wymiany... ? ktos sie orientuje?
        ~
        zapewne olej wygladajacy jak sraczka to uszczelka pod glowica? :cry:
        gdzie moge to jakos tanio zrobic, jaki koszt? taki jak przy wersji benzynowej w octavii II ?

        ~olej wyglada jak sraczka ale nalotu pod korkiem oleju nie ma, zbiornik od plynu chlodzacego zrobil "tsyyy" przy odkreceniu wiec.. cholera wie o co chodzi

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          co rozumiesz pod pojeciem olej jak sraczka (ma kolor kawy z mlekiem ?)ubywa ci płynu chłodniczego?jeli tak ja bym zaczoł od sprawdzenia chłodniczki oleju .zamow sobie kabel i sprawdz błedy i zrob logi wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • TomekRs
            RS
            • 2011
            • 1670

            #6
            tak, dokladnie ma kolor kawy z mlekiem, mega rozwodniony. Plynu chlodniczego chyba minimalnie ubylo ale to tak na pograniczu.

            Komentarz

            Pracuję...