Trzaski przy hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Annka
    Classic
    • 2010
    • 7

    Trzaski przy hamowaniu

    Zamieszczone przez Łukasz K
    Czesc ...
    Nie działaja mi także podgrzewanie lusterek. Też nie wiem co może być problemem bezpiecznik także sprawdziłem. Jest jakas inna puszka z bezpiecznikami? Podpowiedzcie coś Z góry dziękuje.
    Witam
    Kolego jak poradziłeś sobie z niedziałającym podgrzewaniem lusterek?
    Bo mam to samo.

    [ Dodano: Sob 28 Kwi, 12 20:25 ]
    Rozmontowałem swoje lusterka, okazało się, że u mnie prąd dochodzi, czyli styki są w porządku, ale maty grzewcze już przegnite. Po wyciągnięciu szkła, wkład rozpadł mi się na dwie części, szkło lustra i osobno mata wraz z plastykowym uchwytem.
    Próby działania instalacji przeprowadziłem za pomocą lampki podświetlania schowka pasażera. Łatwo się ją demontuje i ma takie same konektory / styki do podłączenia kabli.

    Tak dla ścisłości, bo wiele osób pisze w różnych forach, że lusterka działają tylko po załączeniu tylnej szyby - nieprawda! Przynajmniej u mnie nie ma to znaczenia. Co ciekawe po załączeniu lusterek mój "próbnik" (podłączona lampka) świeciła przez około minutę potem zgasła i świeciła pulsacyjnie, podejrzewam jakieś zabezpieczenie przeciw przegrzaniu?

    Wkłady nowe zamówione.
    Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że komuś pomoże mój temat.
  • darekwawapl11
    Classic
    • 2009
    • 19

    #2
    Trzaski przy hamowaniu

    Witam taki problem mam... podczas ostrego hamowania trzeszczy coś niemiłosiernie początkowo myślałem ze sprzedażna pękła ale nie.... skręcałem ostro podczas jazdy i jest ok
    trzaski występują tylko podczas hamowanie nawet przy 20 km/h jak ostro zahamuję
    w niedziele podniosę auto i oblejże jakieś sugestie na co szczególnie zwrócić uwagę?
    z góry dziękuje za pomoc
    Darek

    Komentarz

    • endryu
      RS
      • 2006
      • 3773
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      sprawdź wahacze, tuleje metalowo-gumowe.
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        darekwawapl11, pedał hamulca jak reaguje ( nieruchomy czy pulsuje podczas wciskania)? może abs się włącza - prosta do usunięcia usterka., sprawdź też stan tarcz i klocków hamulcowych
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • darekwawapl11
          Classic
          • 2009
          • 19

          #5
          Wahacze zmieniałem w zeszłym roku tj. dwa trzy puknięcia zgrzytnięcia jak ostro wcisnę pedał hamulca na pewno nie ABS odgłos jak metal o metal zgrzytał gumy na drążku stabilizacyjnym nowe, wahacze nowe, łączniki też łożyska w Macphersonie tez nowe
          Zacznę od oględzin tarcz i klocków,
          czytałem ze czasem prowadnice w jarzmie zacisku mogą tak zgrzytać podczas hamowania czy to prawda

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            czytałem ze czasem prowadnice w jarzmie zacisku mogą tak zgrzytać
            Może tak być, że gonią klocki. Zdejmij koła postukaj po zacisku i zobaczysz czy stuka. Jeżeli to jest przyczyną stukania możesz wsadzić blaszki które kupisz w motoryzacyjnym.

            Jak już będziesz na kanale to sprawdź sworznie wahacza one lubią czasem tak stukać.
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            • darekwawapl11
              Classic
              • 2009
              • 19

              #7
              Witam, już wszystko jasne przyczyną były zużyte tuleje wahacza te płaskie okrągłe



              Do wymiany również drążki kierownicze, klocki i tarcze hamulcowe.
              Ciekawe u mechniora był taksówkarz tez Octavia i mówi że co roku je wymienia i polecił żebym kupił oryginały
              Widzę że 220KM i ciskanie robi niezłe spustoszenie w zawieszeniu.... hmmmm w zeszłe lato wymieniłem całe zawieszenie...
              Dziękuje wszystkim za pomoc
              Pozdrawiam Darek

              Komentarz

              • phrix
                L&K
                • 2007
                • 1000
                • Audi
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Widzę że 220KM i ciskanie robi niezłe spustoszenie w zawieszeniu....
                W zawieszeniu nie ale w hamulcach owszem. Darek w twojej O1 jest 220 koni ??

                tez Octavia i mówi że co roku je wymienia
                jak kupuje tanie części to nie ma się co dziwić.
                Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                _

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3773
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  darekwawapl11, wymień na tuleje z seata cupra lub poliuretanowe i długo posłużą
                  bo pan taksówkarz to wymienia co roku chyba dlatego, że kupuje te elementy na "wagę" na bazarze :szeroki_usmiech
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • darekwawapl11
                    Classic
                    • 2009
                    • 19

                    #10
                    Tuleje brał z ASO Skody zaraz sprawdzę te od CoupryR
                    Jak hamowałem po programie było trochę coś OK 210KM na seryjnym zaworze upustowym BOSH który wytrzymał zaledwie kilka dni szaleństwa na Pb95 stary olej 10w-40 filtry i świece do wymiany
                    gościu twierdzi ze na Pb98 (mówił tez cos że po programie należy tylko taką lać bo coś tam... już nie pamiętam) i po pełnym serwisie na rzadkiej oliwie, powinno wysypać 220 bez problemu, twierdził też że zrobił mnóstwo vRS-ek na 220KM+ tylko programem a i zadrżały się takie które ledwo 200KM osiągnęły.
                    Silnik AUM
                    Dodam ze teraz auto po pełnym serwisie olej zmieniłem po dłuższym zastanawianiu i wertowaniu forów na 0W-30 MMOTUL Ester podobno najlepszy do silników BAM 225 i AMK 210
                    świece Denso IK22 i Bawełniany filtr
                    Wybieram się ponownie na hamownie i zobaczymy

                    Komentarz

                    Pracuję...