[O1] Szarpanie na PB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrzej1953
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O1] Szarpanie na PB

    Zamieszczone przez wkowal10
    Co daje zaślepienie zaworu egr? Czy są jakieś skutki uboczne w 1.9 TDI?
    zalety:
    - jedna rzecz mniej która sie może zepsuć
    - silnik nie przepala spowrotem spalin i lżej oddycha

    wady:
    - silnik wolniej się nagrzewa, widać to szczególnie w zimie

    Generalnie zaślepiając egr i wyłączając go w kompie nie ma to ubocznych skutków na pracę silnika

    P.S. przy usuwaniu egra najlepiej od razu wywalić katalizator :wink:
    AAA
  • dontak
    Rider
    • 2008
    • 586
    • Octavia III combi (5E5)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #2
    [O1] Szarpanie na PB

    Witam
    Proszę o pomoc w następującej kwestii. Wczoraj jak instrukcja przykazała po przejechaniu 5kkm na LPG przełączyłem Skodzinkę na benzynę. No i zaczęły się chocki. Podczas przyspieszania od około 2200 obr/min zaczyna dosyć mocno szarpać. :shock: Podczas gwałtownego przyspieszania nic nie czuć. Po przełączeniu na LPG objawy ustępują. Przegoniłem ją dosyć mocno ale nie przyniosło to żadnych efektów.
    Przebieg 31kkm
    Macie jakieś pomysły?
    Pozdrawiam
    OIII 1.2 TSI 105 KM

    Komentarz

    • jad
      Drive
      • 2009
      • 62

      #3
      Re: Szarpanie na PB

      Ile jest benzyny w baku? Kiedy ostatni raz tankowałeś? Na jakiej stacji?
      Pozdrawiam,
      Jacki

      Komentarz

      • dontak
        Rider
        • 2008
        • 586
        • Octavia III combi (5E5)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        jad, Tankowałem 2 dni temu na Orlenie (jedna z dwóch stacji na których zawsze tankuje), w baku nieco ponad 50%.
        OIII 1.2 TSI 105 KM

        Komentarz

        • jad
          Drive
          • 2009
          • 62

          #5
          dontak, szczerze to obstawiam wodę w baku, skoro na gazie jest ok. Po pierwsze, może się brać ze skraplania przy długim jeżdżeniu na niepełnym baku. Po drugie, syf w benzynie zdarza się nawet u najlepszych, kiedyś miałem tak po tankowaniu na stacji sh... w pewnym dużym mieście Zanim zaczniesz jeździć po mechanikach, zatankuj do pełna na innej stacji i zobacz, czy przejdzie. Mi wtedy przeszło.
          EDIT: wiesz co, na wszelki wypadek: nie wiem czy jeszcze sprzedają V-Power, bo dawno tego nie tankowałem, ale spróbuj zatankować V-Power i przejechać trochę. Jeśli to nie woda, tylko wtryski, to może pomoże
          Pozdrawiam,
          Jacki

          Komentarz

          • dontak
            Rider
            • 2008
            • 586
            • Octavia III combi (5E5)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            Odświeżę temat. Wczoraj okazało się że szarpie również na LPG Jednak tutaj zaczyna szarpać przy nieco wyższych obrotach tzn. około 2800.
            Macie jakieś pomysły?
            OIII 1.2 TSI 105 KM

            Komentarz

            • waldistan
              Drive
              • 2011
              • 61
              • Octavia II (1Z3)
              • BGU 1.6 MPI 102 KM

              #7
              A jak zachowuje się silnik na biegu jałowym (obroty) na LPG i PB ?
              Jakie błędy pokazuje VAG ?
              O1 1.6 SR BFQ Ambiente 2003

              Komentarz

              • dontak
                Rider
                • 2008
                • 586
                • Octavia III combi (5E5)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #8
                Na biegu jałowym wszystko ok. Niestety VAGa nie mam
                OIII 1.2 TSI 105 KM

                Komentarz

                • waldistan
                  Drive
                  • 2011
                  • 61
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BGU 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  A nie ruszałeś ostatnio przewodów od powietrza ?
                  Wydaje mi się, że łapie ci lewe powietrze gdzieś na łączeniach wężyków.
                  O1 1.6 SR BFQ Ambiente 2003

                  Komentarz

                  • dontak
                    Rider
                    • 2008
                    • 586
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Ja nie ruszałem ale może podczas przeglądu w ASO coś spaprali. Był wymieniany filtr powietrza to może tam coś nie halo?! Zerknę pod maskę.

                    [ Dodano: Sro 26 Paź, 11 21:02 ]
                    Przewody i filtr wyglądają ok. Jakieś inne pomysły?
                    OIII 1.2 TSI 105 KM

                    Komentarz

                    Pracuję...