[O1] Szarpanie na wysokich obrotach silnik AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Prezes20
    Classic
    • 2013
    • 1

    [O1] Szarpanie na wysokich obrotach silnik AHF

    Kupię zadbany egzemplarz skody Octavii 2 model RS TDI lub zwykłe 2.0Tdi po wirusie, TYLKO w wersji KOMBI.
    Rocznik od 2007r. do 2010r.
    Cena do uzgodnienia w zależności od propozycji sprzedającego.

    Kontakt. Priv lub mail [email protected]
  • Krzysztof_ICE
    Classic
    • 2011
    • 7

    #2
    [O1] Szarpanie na wysokich obrotach silnik AHF

    Chciałbym prosić o fachowe uwagi - mam kłopot. W drodze, pod górę, na wysokich obrotach nagle silnik -diesel AHF - zaczął okrótnie szarpać. Nie dało się jechać powyżej 1800 obrotów. Kontrolka świec żarowych zaczęła migać. W warsztacie VAG powiedział, że "niezrozumiały sygnał z czujnika iglicy wtrysku" czy coś takiego. Po odłączeniu złącza wtrysku silnik wkręcał się spokojnie do 3-4 tys. obrotów, po ponownym podłączeniu szarpał obrotami powyżej 1800. mechanik wymienił mi wtrysk na podobno dobrą "używkę" odpowiednik o numerze zaczynającym się od 028 - wyjęty wtrysk miał numer zaczynający się od 038. Pomogło na tyle, że silnik pracuje stabilnie do ok. 3200 obr, potem nie ma jazdy, bo straszliwie szarpie. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Nie mam zaufania do warsztatów, gdyby nie forum to już bym wymienił turbinę, zegary i jeszcze parę kosztownych elementów a usterki były gdzie indziej. I na koniec ciekawostka - mechanik w Zakopanem w warsztacie na Mrowcach 28 po wymianie wtrysku nie wziął ani grosza, bo "jak usterka nie usunięta, to nie biorę" A ja do Warszawy jakoś dojadę. Jeszcze raz proszę o jakieś wskazówki, bo Warszawa to nie Zakopane...........
    z góry dziękuję.
    krzysztof_ice
    KK

    Komentarz

    • Damian_krk
      Classic
      • 2011
      • 33

      #3
      a VAG coś powiedział po wymianie tego wtrysku???

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Krzysztof_ICE, miałem taki przypadek. wymiana wtryskiwacza nie jest rozwiązaniem
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • Krzysztof_ICE
          Classic
          • 2011
          • 7

          #5
          Damian_krk: Zaraz po wymianie VAG zgłaszał taki sam błąd, ale po kilkukrotnym resecie przestał go wyświetlać. W tej chwili nic nie mruga, samochód jeździ dobrze do ok. 3200 obr, na drugim biegu trochę wyżej - do 3600, potem szarpie, ale poza tym brak błędów.
          robekcool: a co może być rozwiązaniem?

          Poza tym mam kłopoty z prędkościomierzem/drogomierzem i na 99% winne jest złącze J14 - chyba tak się nazywa - wiązki silnika, pod akumulatorem z prawej strony. Złącze się rozhermetyzowało i niedawno wylałem z niego wodę. Czy to może mieć wpływ na to szarpanie?
          KK

          Komentarz

          Pracuję...