Więc dziesięć dni i kontakt ze strony n-ki. Przystałem na dotychcasowe warunki, czyli 6 pakietów tematycznych za 48,00 PLN/m-c i multiroom premium w cenie 20,00 PLN/M-c. Dodatkowo w promocji dostałem pakiet nPremium od dzisiaj do końca sierpnia. Umowę mogłem przedłużyć na 12 lub 18 miesięcy. Wybrałem 18 miesięcy. Na święta zawsze jakąś promocję dają.
[O2] Octavia 1.9TDI BKC Kilka problemów
Zwiń
X
-
[O2] Octavia 1.9TDI BKC Kilka problemów
Witam wszystkich
Mam dwa problemy z octavia:
1.
Ten błąd wywala mi w sieci pokładowej. Nie mam pojęcia skąd się bierze. Chociaż włączyłem dziś tryb skandynawski i dziwnie zachowuje się włącznik świateł.
W położeniu 0 - kontrolki w aucie nie świecą (podświetlania itd) a światła mijania świecą.
W położeniu śwaiteł postojowych - kotrolki świecą, mijania nie świecą
W położeniu świateł mijania świecą i kontrolki i światła mijania.
Może problem tkwić w tym?
2.
Bład raz się pojawia częściej, raz rzadziej. Dodam tylko iż po ostatnich roszadach warsztatowych wymieniona jest przepustnica i zawór EGR.. więc nie wiem w czym szukać przyczyny.
3.
Auto nie może zaskoczyć na zimno (pisałem o tym w innym wątku)
Auto ma problem zeby zapalić na zimno, trzeba go długo kręcić zanim zaskoczy a wygląda to tak jakby brakowało paliwa i dopiero pompa mu dorzucała powoli powoli aż da na tyle że zaskoczy.
Po pierwszym zapaleniu problem znika - chwileczka i auto pali.. no od strzała.
Wymieniłem dziś filtr paliwa na początek, stary nie był zły dlatego raczej w tej kwestii problemu poszukiwał nie będe.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
-
-
Do problemu zapalania jest chyba połowiczne rozwiązanie. Po wymianie filtra oraz oringu uszczelniającego - stary był pęknięty, poprawiło się. Coprawda auto kręci chwile ale jak już łapie to silnik kręci odrazu nie ma tego objawu jakby mu paliwa brakowało.
Nie wiem czy jest do osiągnięcia taki stan jak w mojej oct 1 1.9tdi alh że rozrusznik jeszcze dobrze kręcić nie zacznie i auto pali. Nie miałem doczynienia z innymi silnikami jak w tej więc nie mam porównania jak palić powinnaVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alxxxW położeniu 0 - kontrolki w aucie nie świecą (podświetlania itd) a światła mijania świecą.
czym ty logujesz auto? bo jakieś dziwne te komunikaty
[ Dodano: Sob 22 Paź, 11 12:48 ]
ale zaraz zaraz, z jaką octavią?
bo w profilu masz O1, a pytasz o co?!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
W profilu mam moją oct 1a pytam o oct 2 brata. Mam taki program VAG CAN PRO, taki jakiś wynalazek. Dochodze do wniosku że łatwiej było kupić prosty kabel i podpinać przez VAG-COMa :/
Program stąd:
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
oki
to w trybie skandynawskim tak ma być w O2, jak nie masz włącznika świateł AUTO
EGR zapchany, albo zawór podciśnienia źle steruje
EGR wymieniany widzę był - hm dziwna sprawa
co do zapalania to sprawdź świece żarowe - zdejmij listwę i każdą omomierzem zmierz (0,5-1,5 oma)
co do bordnetza - to wydaje mi się, że jest błąd ma magistrali LIN
czyli albo sterownik wycieraczek, albo sterownik czujnika światła/deszczu (jeśli posiadasz)
W VCDS byłby chyba lepiej opisany błąd->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
sprawdź i zobaczymy, to nie kosztuje, a wykluczy jedną możliwość->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81podłacz vag-a i wejdz w NS(BS) blok 3 wartosci przepływu powietrza powiny sie zmienac od 250mg/r przy otwartym egr-rze do prawie 500mg/r przy zamknietym i procety wysterowania powiny sie zmieniac 0-100% jesli jest inaczej to zaworek jest uszkodzony
Zaworek do wymiany?;/
Zaraz postaram się sprawdzić świece
edit.
Rurka podciśnieniowa przy zbiorniczku podciśnienia była rzeźbiona, i ciągnie powietrze jak sie nią rusza. Ale to nie ma wpływu raczej na prace zaworu.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alxxxRurka podciśnieniowa przy zbiorniczku podciśnienia była rzeźbiona, i ciągnie powietrze jak sie nią rusza. Ale to nie ma wpływu raczej na prace zaworu.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, masz rację w O1 zaworki od turbo,egr i chyba jeszcze jest coś sterowane jest podciśnieniem, jeżeli któryś wężyk jest już leciwy -popękany jest prawdopodobieństwo zaciągania lewego powietrza przez co zaburzona zostaje prawidłowe działanie danego zaworka tak że kolegoalxxx, po sprawdzaj wszystkie wężyki i najlepiej po wymienia średnica wew to 3,5mm. ok
pozdro :szeroki_usmiechBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Ok koledzy dzieki wam za zainteresowanie tematem.
Ten tłumik podciśnienia niedroga sprawa to pojdzie nowy.
Aaale.. ale (jak zwykle musi takie byc):P po odpięciu ten wężyk cały czas zasysał powietrze no i wyrzuciło mi max % przesterowania czyli tam te ~96-97% zaślepiłem palcem no to spadło do tych 15%.
Kwestia czemu nie do 0? inne węże wyglądaja ok i nie widać tam problemów. auto nie wywala check'a jak się jezdzi dynamicznie. Ale jak sie włączy tryb może nie dziadkowania, ale ekonomiczny to odrazu wywala ze za mały przepływ.
W mojej O1 pracuje tak jak powino po wymianie wężyków nie ma notlaufa itd. ale tutaj auto nie traci mocy..VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81nigdy nie uzyskasz 0 i 100% poniewarz program jest tak napisany->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam was.
Prawdopodobny powód kiepskiego palenia po dlugim postoju wydaje się być dość prozaiczny. Szybkozłączki łączące przewody paliwowe idące od filtra do zasilania i powrotu (czarna i niebieska) się roszą więc zapewne ciągną lewe powietrze. Nie mogę nawet znaleźć w etce numerów tego :/ więc zapewne pojdzie zakup nowych węży i skręcenie na zwykłych opaskach. Kupno bo te oryginalne jak ściągne szybkozłączki będą przykrótkawe...VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
węże paliwowe o odpowiedzniej średnicy i dobre opaski zaciskowe
W swojej poprzedniej O1 całą instalację tak zmieniałem i było miodzik
podciśnieniową zresztą też...->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Samo długie kręcenie zostało wyeliminowane przez wymiane węży. Ale dalej nie pali od strzała na zimno... obawiam się, że to już wina wtryskiwaczy. Nagram filmik jak wygląda palenie rano to stwierdzicie co może być nie tak..
A tak pozatym to @krzynol wielkie dzieki za aktywność w temacie!VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
a co w końcu z żarowymi świecami....?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
synchronizacia nie jest taka zła tu masz instrukcie jak to poprawic http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ighlight=k%B1t a z którego bloku zczytałes ten czas wtrysku ? najproscie to zdejmuszesz fajki ze swieczek i kawełek przewodu dajesz do + i do swiecy jak iskrzy to dobra jak nie to wymianadiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz