[O1] CZASAMI NIE ODPALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • witekzakrz
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] CZASAMI NIE ODPALA

    zeby pokazywało czujniku an radiu to musi byc ori. dotykowe to bolero i columbus. columbus juz z nawi. u miska wro masz po 2600 nowke sztuke i jak blisko wrockamieszkasz to ci pomoze zamontować pewnie. moc mozna podnieść programem ale gwarancje niby sie w tedy traci. chyba ze program zrobi ci salon skody o ile jakis robi. wiem ze np w seacie robia programy w aso i gwarancja zostaje.
  • octavia20
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    [O1] CZASAMI NIE ODPALA

    POMOCY!!!!!!!!!
    Mam taki problem!!!! Moja octavia raz na jakiś czas kręci normalnie nie chce zapalić sytuacja powtórzyła się już kilka razy. Pod deską słychać jakiś przekaźnik co próbuje zaskoczyć a nie może. Odwiedziłem kilka warsztatów jedni twierdzą że czujnik położenia wału inni że pompa paliwa do wymiany a nawet już komputer jedni chcieli wymieniać dodam że po podłączeniu komputera nic zero błędów. co robić gdzie jechać może ktoś miał podobny problem
    2.0 115km 99r.

    Komentarz

    • spiderxxx1990
      Classic
      • 2011
      • 2

      #3
      Miałem taki problem, jest to bezpiecznik od świec żarowych, znajduje się pod deską rozdzielczą, radzę kupić nowy, nie pamiętam numeru seryjnego ale jak odkręcisz osłony i przekręcisz kluczyk to będzie słychać który nie łączy i charczy.
      Niepoprawny fanatyk motoryzacji.

      Komentarz

      • słoń
        Elegance
        • 2010
        • 777

        #4
        spiderxxx1990, a gdzie w dwulitrowej benzynie są świece żarowe :?: :shock: :shock:

        Komentarz

        • bobolino
          Rider
          • 2010
          • 392

          #5
          Nie ważne, czy są, czy nie są. Ważne, żeby ustawił początek wtrysku! (nie mylić z końcem).
          Tutaj można się więcej dowiedzieć:

          Komentarz

          • huberto44
            Rider
            • 2011
            • 333

            #6
            A czy przy otwieraniu drzwi słyszysz pompę? Ten sam dźwięk co przy zapłonie. Jeśli nie, to przekaźnik pompy- koszt od 40 do 90 zł w zależności od silnika. U mnie tak było


            __________________________________
            Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?

            Komentarz

            • octavia20
              Classic
              • 2010
              • 2

              #7
              Witam czy słychać pompę szczerze to nie wiem nie zwróciłem uwagi jeżeli ponownie będę miał problem to posłucham. A jeśli chodzi o ustawienie wtrysku byłem na kąpie i twierdzą że wszystko ok.

              [ Dodano: Wto 01 Lis, 11 18:17 ]
              witam panowie wymieniłem wczoraj przekaźnik odwiedziłem mechanika podpiął kąpa przejrzał wszystko i skorygował tylko kąt otwarcia przepustnicy czy coś w tym stylu i dziś problem powrócił :cry: :cry: jeszcze jakieś propozycje ????????????

              Komentarz

              • PanBrowar
                Classic
                • 2014
                • 7

                #8
                Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu bo praktycznie mam ten sam problem co kolega @octavia20 z tym że nasze octavki różnią się silnikiem (1.8T AUQ). Otóż nie ma reguły: zimny, ciepły, upał, wilgoć czy jakiekolwiek inne czynniki zewnętrzne które mogły by wpływać na kaprysy skody nie mają wpływu na to czy odpali czy nie. Zdarzyło mi się że pojechałem samochodem do sklepu, za 10 minut wracam i muszę sporo kręcić żeby zaskoczyła. Z kolei raz zdarzyło mi się że nie chciała odpalić rano po kilkunastu godzinach pod chmurką. Lecz jeszcze innym razem jak zostawiłem ją i pojechałem w trasę drugim samochodem to po powrocie po 2 tygodniach odpaliła od strzała. Uprzedzam że nie ma takiego zjawiska że się zbiera, chodzi na jednym, drugim, potem trzecim garze aż w końcu odpala. Jak nie pali, to nie pali, rozrusznik sobie kręci a silnik nawet nie zaskoczy. Ostatnio już myślałem że będzie laweta jak po 15 minutach kręcenia nie odpaliła. Odczekałem pół godziny, cyk i zaskoczyła od pierwszego (inna sprawa że zaświecił się check engine bo nagoniło paliwa do cylindrów i jak odpalił to sonda lambda zgłupiała i wywaliło błąd). Więc co to może być panowie? Paliwo dochodzi na sto procent, filtr paliwa zmieniony, pompa sprawdzona, cewki i świece były sprawdzane i są raczej tip top, akumulator nówka, więc co? Jakiś przekaźnik? Może jakiś moduł sterujący? Czujnik położenia wału? No dla mnie to ewidentna wina zapłonu, najgorsze tylko że żadnego błędu nie wywala w tej kwestii. Nadmieniam że mam jeszcze problem z szarpaniem przy delikatnym przyspieszaniu (ale to wina zaworu upustowego lub n249 więc nie sądze czy to ma jakiś wpływ). Może ktoś z was wie o co chodzi, ja to całe swoje najlepsze lata przesiedziałem w temacie diesli i w tym momencie już nie wiem co to może być :P

                Komentarz

                • Eponimos
                  Classic
                  • 2005
                  • 23

                  #9
                  Re: CZASAMI NIE ODPALA

                  Zamieszczone przez octavia20
                  POMOCY!!!!!!!!!
                  Mam taki problem!!!! Moja octavia raz na jakiś czas kręci normalnie nie chce zapalić sytuacja powtórzyła się już kilka razy. Pod deską słychać jakiś przekaźnik co próbuje zaskoczyć a nie może. Odwiedziłem kilka warsztatów jedni twierdzą że czujnik położenia wału inni że pompa paliwa do wymiany a nawet już komputer jedni chcieli wymieniać dodam że po podłączeniu komputera nic zero błędów. co robić gdzie jechać może ktoś miał podobny problem
                  2.0 115km 99r.
                  Witam . Miałem ten sam problem w TDI . Kreci silnik nie odpala czasem potrafi zgasnąć w czasie jazdy . Zero błędów w kompie. Winny był przekaźnik nr 109 zasilający kompa. On dosyć mocno się grzeje i z czasem pomimo że słychać ze pyka to nie łączy.

                  Komentarz

                  • rwyzga
                    Classic
                    • 2010
                    • 9

                    #10
                    a czujnik temperatury płynu sprawdzony? bo też potrafi podobny nr wyciąć - koszt 20-30zł

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Wartosci mierzone dla silnika, nie dla licznika, bo to ten sam czujnik, ale dwa rozne kable moga podawac rozna wartosc.
                      Trzeba sprawdzic na zimnym cieplym, po jezdzie, bo wtedy mozna wykluczyc bledy
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • PanBrowar
                        Classic
                        • 2014
                        • 7

                        #12
                        U mnie problem został ogarnięty. W moim przypadku przyczyną był przekaźnik 409. Jak się trafi używkę 20-30 złotych, nówka z salonu 270 złotych.

                        Komentarz

                        Pracuję...