Wyciek w klimatyzacji Skoda Octavia 2 kombi 2007

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wlodzimierz2008
    Classic
    • 2012
    • 3

    Wyciek w klimatyzacji Skoda Octavia 2 kombi 2007

    Eeeee tam.Przez te mecze "Klanu" nie bylo.
  • hakarotto
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    Wyciek w klimatyzacji Skoda Octavia 2 kombi 2007

    Witam
    Pierwszy raz pisze na forum i jeśli chodzi o auta to jestem laikiem w tych sprawach. Od ok. sierpnia mam problem z klimatyzacja w skodzie octavi 2 kombi z 2007.Pod koniec maja była ona czyszczona i załadowana. Niestety po powrocie do Anglii zauważyłem ze dziwnie mi syczy w kabinie. Podjechałem do serwisu i tym razem załadowali mi klimę wraz z barwnikiem i wszystko było ok. Po 3 tygodniach pojawiło się syczenie, podjechałem do mechanika, sprawdzili wyciek lampa oraz urządzeniem pod maska oraz w kabinie i nigdzie nie mogli znaleźć wycieku. Dopiero jak odkręcili zawory pod maska ( dokładnie za światłem od strony kierowcy - auto to anglik) to na jednym z zaworów zauważyli po naślinieniu ze pojawiają się bąbelki mimo ze silnik i Klima była wyłączona. Było to na zaworze od cienkiej rury. Mechanicy zaoferowali mi ze mi to wymienia, tylko musze zamówić ta cześć w salonie skody. W skodzie spytałem się o sam zawór, ale gościu pod krawatem tłumaczył mi ze trzeba tą pokrzywiona rurkę z zaworem zamówić i to może mnie kosztować ok. 170 funtów. Pan pod krawatem powiedział tez ze to powinno babelkowac, bo zawór służy do regulacji cieśnienia i ze najlepiej jak bym go zostawił u nich na sprawdzenie. Pan pod krawatem nie specjalnie chciał mi pomoc a domyślam się ze cala naprawa u nich była by dwukrotnie większa no i musiałbym zostawić auto na jakiś czas, co nie jest mi na rękę. Teraz jestem w kropce, bo cześć nie jest tania a nie chciałbym ryzykować zakupu części, która jest dobra tak jak mi to tłumaczył Pan anglik w serwisie, a z drugiej strony, mechanicy nie znaleźli nigdzie wycieku i jedyne miejsce t