Witam wszystkich z OCP moj pierwszy post jak bym cos poknocil prosze o sprostowanie
Zakupilem OCTAVIE 1 z silnikiem 1.9 tdi 90km
po zakupie przystapilem do wymiany wszystkich filtrow olejow oraz plynow
rozrzad i gumy stabilizatora
zeby wszystko byl wadome tankuje na stacji SHELL normalne NO
Problem zauwazyłem wczoraj dopiero (miesiac od zakupu) iz jak dodaje gazu
przy 2000rpm zaczyna ładnie przyspieszac tak do 2500rpm
od 2500rpm do 3000rpm jakos idzie powyzej miernie przyspiesza
i pozniej gdzies okolo 3200rpm dostaje kopa ale tylko na chwle
pozniej do odcinki idzie marne jak podpompuje gazu no w przerwach moc sie pokaze
niewiem czy to tak ma byc czy nie
ktos napewno stwerdzi ze idiota kreci do odcinki TDI
ale mam nawyk z Hondy jak niewskoczylo 5000rpm auto niejechalo a konczyla sie zabawa do 9000rpm
Prosze o pomoc co z tym przyspieszeniem moze cos trzeba przeczyscic?
masz jakiś interfejs diagnostyczny? jesli masz to dostaniesz instrukcje albo znajdziesz w necie. Ja jak miałem taką przypadłość tylko powyżej ~3300obr/min to miałem poprzecierane wężyki pociśnieniowe. Też długo się głowiłem skąd to itd a przyczyna była prozaiczna jak w wiekszosci tdi. Nie ma co wyważać otwartych drzwi - sprawdź najpierw rzeczy najprostsze.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Dzieki za wyrozumialosc wsumie zaczne od tych prostych rzeczy niebede dociekal ktory przewod podcisnienioy jest przetarty czy cos wymienie wszystke jakie sa auto jest z 2003 wiec guma ma prawo sie zestarzec
nastepnym krokiem bedzie zakup kabla VAG? (OBD2??)
znalazłem cos takego http://allegro.pl/kabel-vag-skoda-oc...898434598.html
i znalazlem tez http://allegro.pl/interfejs-vag-skod...873674400.html
ktory jest odpowiedni
sadze ze z pomoca forum uda nam sie przywrocic zycie i sprawic zeby byla ekonomiczna
jeszcze raz wielkie dzieki za pierwsze wskazowki
Komentarz