Przyspeszenie umiera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • necvip
    Classic
    • 2013
    • 1

    Przyspeszenie umiera

    Zamieszczone przez Mihau
    LUKI, jak się zrealizuje to zdradzę
    no nie wytrzymałem!!

    "oszust RS" coming soon :yay: :yay: :yay: :yay:

  • Lupuz
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    Przyspeszenie umiera

    Witam wszystkich z OCP moj pierwszy post jak bym cos poknocil prosze o sprostowanie
    Zakupilem OCTAVIE 1 z silnikiem 1.9 tdi 90km
    po zakupie przystapilem do wymiany wszystkich filtrow olejow oraz plynow
    rozrzad i gumy stabilizatora
    zeby wszystko byl wadome tankuje na stacji SHELL normalne NO

    Problem zauwazyłem wczoraj dopiero (miesiac od zakupu) iz jak dodaje gazu
    przy 2000rpm zaczyna ładnie przyspieszac tak do 2500rpm
    od 2500rpm do 3000rpm jakos idzie powyzej miernie przyspiesza
    i pozniej gdzies okolo 3200rpm dostaje kopa ale tylko na chwle
    pozniej do odcinki idzie marne jak podpompuje gazu no w przerwach moc sie pokaze
    niewiem czy to tak ma byc czy nie

    ktos napewno stwerdzi ze idiota kreci do odcinki TDI
    ale mam nawyk z Hondy jak niewskoczylo 5000rpm auto niejechalo a konczyla sie zabawa do 9000rpm

    Prosze o pomoc co z tym przyspieszeniem moze cos trzeba przeczyscic?
    -,-

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Zrob logi dynamiczne i wklej.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • Lupuz
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Zamieszczone przez bradley
        Zrob logi dynamiczne i wklej.
        A jesli ozna zapytac jak cos takiego sie robi ??
        -,-

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          masz jakiś interfejs diagnostyczny? jesli masz to dostaniesz instrukcje albo znajdziesz w necie. Ja jak miałem taką przypadłość tylko powyżej ~3300obr/min to miałem poprzecierane wężyki pociśnieniowe. Też długo się głowiłem skąd to itd a przyczyna była prozaiczna jak w wiekszosci tdi. Nie ma co wyważać otwartych drzwi - sprawdź najpierw rzeczy najprostsze.
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • arkady
            Ambiente
            • 2010
            • 136
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Zamieszczone przez Lupuz
            Zamieszczone przez bradley
            Zrob logi dynamiczne i wklej.
            A jesli ozna zapytac jak cos takiego sie robi ??
            Trzeba autko podłączyć pod kompa. Zresztą kumaty mechanior z kompem bedzie wiedział o co chodzi.

            Komentarz

            • Lupuz
              Classic
              • 2011
              • 6

              #7
              Dzieki za wyrozumialosc wsumie zaczne od tych prostych rzeczy niebede dociekal ktory przewod podcisnienioy jest przetarty czy cos wymienie wszystke jakie sa auto jest z 2003 wiec guma ma prawo sie zestarzec
              nastepnym krokiem bedzie zakup kabla VAG? (OBD2??)
              znalazłem cos takego http://allegro.pl/kabel-vag-skoda-oc...898434598.html
              i znalazlem tez http://allegro.pl/interfejs-vag-skod...873674400.html
              ktory jest odpowiedni
              sadze ze z pomoca forum uda nam sie przywrocic zycie i sprawic zeby byla ekonomiczna
              jeszcze raz wielkie dzieki za pierwsze wskazowki
              -,-

              Komentarz

              Pracuję...