Witam,
Mam pytanko czy ktoś może wie czy taki sam intercooler jest do 90km i 110 i 130km. Mam octavie z silnikiem asz 130km ponieważ mój intercooler niestety puszcza to chciałbym wymienić na nowy ale jak wchodzę na allegro to tam jest tylko napisane że intercooler do 1.9 tdi i z tego co widzę wg sprzedających jest identyczny do 90km 110km i 130km mało tego pasuje też do benzynowych. Proszę o potwierdzenie czy jeśli kupię np intercooler z aukcji poniżej będzie mi pasował
krzysiek13, nie próbowałem ale chyba będę musiał znaleźć jakiś zakład w warszawie co to naprawią, wczoraj zobaczyłem że kapie z chłodnicy i dziś zobaczyłem ich ceny i się zdziwiłem. Myślałem że może ktoś kombinował z chłodnica od innego modelu i dokupił jakąś rurkę za parę zł i zamontował i jeździ. A koszt takiej reperacji chłodnicy nie będzie większy niż nowa?
[ Dodano: Czw 10 Lis, 11 14:07 ]
od razu spytam, ponieważ przewertowałem forum i nie widzę znacie może jakiś warsztat który wykona usługę naprawy takiej chłodnicy? w warszawie lub okolicach marek, ząbek wołomina
icki do wersji 90/110 KM sa wezsze (ciensze) niz do ASZ 130KM i to zauwazalnie.
ten IC z aukcji sobie odpusc - bedzie za cienki i bedziesz mial za cieplo w dolocie.
swego czasu widzialem na allegro IC do ASZ za jakies 350zl, wejscia i wyjscia na szybkozlaczki.
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
g4cek, mam IC "prawie" nowy z Fabii RS o numerze .... 804 E.
nie wiem czy spasuje, jest na szybkozłaczki i wygląda tak:
w RS-ce był chyba motor ASZ - tego nie wiem, do mojej byłej ATD nie pasował :/
trochę i się pośpieszyłem i na forum nie wchodziłem, już sobie nareperowałem ten swój zapłaciłem 270zł z wymontowaniem klejeniem i montażem, chyba troszkę za dużo z tego co widzę ale trudno jedyny plus taki że nareperowane i śmigam dalej nie dało się niestety u mnie zespawać i może ten klej taki drogi
Intercoolery z 1,8t i 1.9 TDI 90,110 i 101 PD nie pasują do silnika ASZ różnią się tym że ASZ ma szybkozłączki, dolot i wylot z IC jest szerszy oraz tym że w porównaniu np do 101 koni PD jest ten intercooler grubszy.
Niestety żeby się nie bawić w "druciarstwo" trzeba kupić zgodnie z kodem ze starego i jest to:
1J0145803m.
Przerabiałem ten temat osobiście tydzień temu, bo miałem pęknięcie na IC i puszczał powietrze bokiem. Nie ma sensu kleić starego bo i tak prędzej czy później pęknie
Na allegro szkoda szukać bo do ASZ to praktycznie nie ma a jak są to tak jak mi udało się znaleźć jakąś używke za ponad 400 zł jeszcze wygladającą na mocno zmęczoną i kto wie czy też nie puszczała powietrza...
Pozostaje zakup nowego. Ja za swojego IC nówkę sztuke dałem 380zł więc sami rozumiecie, dla spragnionych wrażeń miłośników "tjuningu" polecam zakup FMIC zestawu pod zderzak za ok 1000zł.
Tomasz76, teoretycznie jest to coś podobnego do cSMIC by Ali. na pewno daje więcej niż seria, ale o "sporcie" bym nie mówił. zrób do tego kratkę w nadkolu /jak u mnie/, to będzie lepsze chłodzenie. powodzenia w modach :wink:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tomasz76, każdy mod IC w naszych autach, powodujący zwiększenie powierzchni chodzącej jest na plus, bo to po prostu kpina. czy to będzie większy SMIC czy FIMC w wejściami z jednej strony, nie ma znaczenia i tak wszystko łączy się na silikon. btw, średnicę masz w opisie: Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x180x65mm, całkowitych: 660x180x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm :wink:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
tego to wiem miałem na myśli icka ala by Ali.
Osobiście wolałbym tego biga ale autko potrzebne na co dzień i nie mogę niestety sobie pozwolić na kilka dni u mechanika (oby tylko kilka dni)
Komentarz