logi do sprawdzenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Joy1978
    Classic
    • 2013
    • 39

    logi do sprawdzenia

    Widzę masz podobne "problemy" jak ja, tylko że ja koszykówka i obecnie I liga, ale posucha w firmach chętnych do reklamy przez sport straszna :?. Powodzenia!
  • TomekRs
    RS
    • 2011
    • 1670

    #2
    logi do sprawdzenia

    pierwsza moja zabawa z kablem wiec nie wiem czy poszlo mi dobrze. Jak cos zle to prosze o mala pomoc. Od 3 biegu 1.5tys do konca.
    Dodatkowo po przeskanowaniu wywalilo cos takiego:
    16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
    co to oznacza?
    Kod:
     [url]http://www.sendspace.pl/file/73ef2ce93b006e265f51134[/url]

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      wklej swoje logi tu http://vw-passat.pl/vaglog/
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • TomekRs
        RS
        • 2011
        • 1670

        #4
        Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          zrób jeszcze raz logi ale teraz z 3,8,11 bloku .puki co przepływka mierzy dobrze .cos złego dzieje sie z autem?
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • TomekRs
            RS
            • 2011
            • 1670

            #6
            A jak wybrac te logi 3,8,11? bo jak podlaczam kabel to mam 3 okienka i pierwsze jest : 001, drugie : 002, a trzecie jest: 003 to zamiast np. 001 mam wpisac 3?
            Auto czasami lapie jakiegos bloka i slabiej idzie z 2 biegu

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              ze by wybrac te bloki normalnie wpisujesz 003 008 011 tylko loguj kazdy blok osobno nie tak jak teraz to zrobiłes ze wszystkie razem i logowanie zaczynasz na 3 biegu od 1,5 tys do 4,0 tys pózniej kaczysz logoanie .a co do twojego problemu sprawdz zapełnienie PDF-a w bloku 75 pozycia 3.sa jakies zapisane błedy w sterowniku silnika?
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • TomekRs
                RS
                • 2011
                • 1670

                #8
                po wykonaniu autoscanu wyskoczyly 2 bledy:
                jeden od imibolaizera a drugi cos steering wheel.
                A to co na czerwono zaznaczone na logach jest o co w tym chodzi?

                [ Dodano: Nie 13 Lis, 11 16:35 ]
                3,8,11
                Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

                Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

                Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  z tego co ja widze w tych logach to turbo pózno wstaje . sprawdz jeszcze zapełnie PDF-a tak jak pisałem w poprzednim poscie moze to pomoze w diagnozie
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • TomekRs
                    RS
                    • 2011
                    • 1670

                    #10
                    z filtrem bylo juz kilka akcji i dosc czesto sie zapycha/wypala. Zaraz zejde z kablem do garazu i zobacze jak wyglada sprawa z filtrem. Pozno wstaje turbo tzn? A ostatnia wartosc [Nm] odnosni sie do momentu obrotowego? wychodzi, ze jest 440Nm ?

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      pózne wsawanie turbiny to znaczy ze pózno osiaga wartosc zadana cisnienia doładowania u ciebie jesto dopiero przy ok. 2300 obr a powino przy 1800 obr a co do tych Nm to nie zwracaj za wiele uwagi .kazałem ci zlogowac kanał 8 z przyzwyczajenia bo ten kanał sie loguje w silnikach PD i VPpokazuje tam ograniczenie dawki paliwa a CR pokazuje Nm dla kontroli trakci .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • Adamxa
                        Drive
                        • 2011
                        • 57

                        #12
                        german81, a czy tutaj przypadkiem turbo nie wstaje w granicach 2000 obr ?

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          zle sie wyraziłe cisnienie przy 1800 obrotów powino pokrywac z cisnieniem zadanym przez sterownik a u kolegioctaviars1, jest to przy 2176 obr i jest to za wysoko
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • TomekRs
                            RS
                            • 2011
                            • 1670

                            #14
                            co moze byc tego powode? jak mozna to ewentualnie wyeliminowac?
                            pytanie z innej beczki-co to jest "wspomaganie sprzegla" ?

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              sa dwie mozliwosci .zapchny PDF dlatego chce zebys sprawdził zapełnienie albo zle wyregulowana sztanga na turbinie
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • TomekRs
                                RS
                                • 2011
                                • 1670

                                #16
                                a mozna sprawdzic przez vaga czy wszystkie swiece grzeja? jak nie to jaki jest dobry sposob, zeby sprawdzic ich kondycje?
                                odnosnie filtra to wszystkie informacje jak to wykonac co znalazlem odnosza sie do wypalenia manualnego tego filtra ale czytalem, ze to jest niedobre dla filtra i nie wiem aktualnie gdzie sprawdzic ten poziom zapchania dpf. W tym bloku 3, pozycja 75? gdzie to dokladnie jest?

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  jesli bedziesz miał uszkodzone swiece to komp cie otym poiformuje .a co do sprawdzenia PDF-a nie chce zebyc go wypalał tylko sprawdził stan zapełnienia sprawdzasz to vagiem w blokach pomiarowych wpisujesz nr bloku 75 pozycia 3 .podaj wartosc jaka odczytasz w tym polu i bedziemy dalej myslec co ztym zrobic .
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • TomekRs
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 1670

                                    #18
                                    Odpalam rano, jade i nagle cos jakby strzelilo i dudni z tlumika -> wnioskuje, ze pewnie DPF. Potem jechalem w trasie mniejwiecej 150-160 km/h i wszystko bylo ok, a nagle zalapal mula. Przestal tak energicznie reagowac na pedal gazu. Dojechalem do miejsca docelowego, samochod odstal mniejwiecej godzine , odpalam i zupelnie inne auto. Wyrywal wrotki z kazdego biegu, na 3 robil przeciag jak za swoich lat swietlnosci. Po powrocie podlaczylem kabel i sprawdzilem filtr, wyskoczylo, ze zapelenienie na poziomie 11% -> wnioskuje, ze rano bylo wypalanie ale co bylo w trasie? Potem zaobserowwalem, ze na trasie mniejwiecej 6km zapelnienie wzroslo o 2%.
                                    Moze to czujnik T3 (czujnik temperatury spalin chyba czy cos takiego) ?
                                    Ma na to wplyw zalania verva on? Wczesniej na zwyklej zaczal slabnac, po zalaniu vervy zaczal jakby lepiej jezdzic i pedal gazu byl bardziej elastyczny. Wyczytalem, ze verva podnosi temperature spalin i jest niedobra dla silnika z DPF'em wiec juz sam nie wiem co mam lac.. ops: z jednej strony lanie zwyklej ropy jest troche ryzykowne (przynajmniej u mnie w miescie) a z drugiej strony na vervie tez juz zaczyna cudowac.

                                    Komentarz

                                    • german81
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1414
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      sprawdz czy sa jakies błedy
                                      diagnostyka vag 602-614-253

                                      Komentarz

                                      • TomekRs
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1670

                                        #20
                                        -----------------------------------------------------------------------------
                                        --------------------------------------------------------------------------------


                                        Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
                                        Control Module Part Number: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
                                        Component and/or Version: Lenksäulenmodul 036 0070
                                        Software Coding: 0000012
                                        Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                                        VCID: 74E3D8E36B9F
                                        1 Fault Found:

                                        00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
                                        012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
                                        Tuesday,15,November,2011,17:21:08:10074
                                        VCDS Version: Beta 11.3.0
                                        Data version: 20110801


                                        Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl
                                        Control Module Part Number: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
                                        Component and/or Version: IMMO VD1 1612
                                        Software Coding:
                                        Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                                        VCID: 397D29D70C7D
                                        1 Fault Found:

                                        01176 - Key
                                        008 - Implausible Signal - Intermittent
                                        Freeze Frame:
                                        Fault Status: 00101000
                                        Fault Priority: 2
                                        Fault Frequency: 1
                                        Mileage: 0 km
                                        Time Indication: 0

                                        Komentarz

                                        • german81
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1414
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          te błedy nie maja wpływu na złapania zadyszki .co do czujnika t3 raczej to nie jest to bo gdyby było cos nie tak to bys mial zapisany bład .jedyne co bym zrobił to skrucił sztange od turbiny zeby turbina wczesniej wstawała
                                          diagnostyka vag 602-614-253

                                          Komentarz

                                          • TomekRs
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 1670

                                            #22
                                            mozesz wytlumaczyc laikowi jak to zrobic?
                                            troche to dziwne bo auto tak z niczego dostaje czasem mula a po odpoczynku znowu ma pelna moc

                                            Komentarz

                                            • german81
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1414
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                              #23
                                              na sztandze masz nakretke regulacyja nia regulujesz długosc sztangi .musisz rozkontrowac ta nakretke i skrucic w twoim przyppadku ja bym zaczoł od 1/2 obrotu nakretki regulacyjnej a nastepnie kontrujesz ta nakretke i robisz logi i jesli jest jeszcze za mało to powtarzasz oeracie
                                              diagnostyka vag 602-614-253

                                              Komentarz

                                              Pracuję...