Widzę masz podobne "problemy" jak ja, tylko że ja koszykówka i obecnie I liga, ale posucha w firmach chętnych do reklamy przez sport straszna :?. Powodzenia!
logi do sprawdzenia
Zwiń
X
-
logi do sprawdzenia
pierwsza moja zabawa z kablem wiec nie wiem czy poszlo mi dobrze. Jak cos zle to prosze o mala pomoc. Od 3 biegu 1.5tys do konca.
Dodatkowo po przeskanowaniu wywalilo cos takiego:
16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
co to oznacza?
Kod:[url]http://www.sendspace.pl/file/73ef2ce93b006e265f51134[/url]
-
-
ze by wybrac te bloki normalnie wpisujesz 003 008 011 tylko loguj kazdy blok osobno nie tak jak teraz to zrobiłes ze wszystkie razem i logowanie zaczynasz na 3 biegu od 1,5 tys do 4,0 tys pózniej kaczysz logoanie .a co do twojego problemu sprawdz zapełnienie PDF-a w bloku 75 pozycia 3.sa jakies zapisane błedy w sterowniku silnika?diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
po wykonaniu autoscanu wyskoczyly 2 bledy:
jeden od imibolaizera a drugi cos steering wheel.
A to co na czerwono zaznaczone na logach jest o co w tym chodzi?
[ Dodano: Nie 13 Lis, 11 16:35 ]
3,8,11
Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady
Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady
Komentarz
-
-
pózne wsawanie turbiny to znaczy ze pózno osiaga wartosc zadana cisnienia doładowania u ciebie jesto dopiero przy ok. 2300 obr a powino przy 1800 obr a co do tych Nm to nie zwracaj za wiele uwagi .kazałem ci zlogowac kanał 8 z przyzwyczajenia bo ten kanał sie loguje w silnikach PD i VPpokazuje tam ograniczenie dawki paliwa a CR pokazuje Nm dla kontroli trakci .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
a mozna sprawdzic przez vaga czy wszystkie swiece grzeja? jak nie to jaki jest dobry sposob, zeby sprawdzic ich kondycje?
odnosnie filtra to wszystkie informacje jak to wykonac co znalazlem odnosza sie do wypalenia manualnego tego filtra ale czytalem, ze to jest niedobre dla filtra i nie wiem aktualnie gdzie sprawdzic ten poziom zapchania dpf. W tym bloku 3, pozycja 75? gdzie to dokladnie jest?
Komentarz
-
-
jesli bedziesz miał uszkodzone swiece to komp cie otym poiformuje .a co do sprawdzenia PDF-a nie chce zebyc go wypalał tylko sprawdził stan zapełnienia sprawdzasz to vagiem w blokach pomiarowych wpisujesz nr bloku 75 pozycia 3 .podaj wartosc jaka odczytasz w tym polu i bedziemy dalej myslec co ztym zrobic .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Odpalam rano, jade i nagle cos jakby strzelilo i dudni z tlumika -> wnioskuje, ze pewnie DPF. Potem jechalem w trasie mniejwiecej 150-160 km/h i wszystko bylo ok, a nagle zalapal mula. Przestal tak energicznie reagowac na pedal gazu. Dojechalem do miejsca docelowego, samochod odstal mniejwiecej godzine , odpalam i zupelnie inne auto. Wyrywal wrotki z kazdego biegu, na 3 robil przeciag jak za swoich lat swietlnosci. Po powrocie podlaczylem kabel i sprawdzilem filtr, wyskoczylo, ze zapelenienie na poziomie 11% -> wnioskuje, ze rano bylo wypalanie ale co bylo w trasie? Potem zaobserowwalem, ze na trasie mniejwiecej 6km zapelnienie wzroslo o 2%.
Moze to czujnik T3 (czujnik temperatury spalin chyba czy cos takiego) ?
Ma na to wplyw zalania verva on? Wczesniej na zwyklej zaczal slabnac, po zalaniu vervy zaczal jakby lepiej jezdzic i pedal gazu byl bardziej elastyczny. Wyczytalem, ze verva podnosi temperature spalin i jest niedobra dla silnika z DPF'em wiec juz sam nie wiem co mam lac.. ops: z jednej strony lanie zwyklej ropy jest troche ryzykowne (przynajmniej u mnie w miescie) a z drugiej strony na vervie tez juz zaczyna cudowac.
Komentarz
-
-
-----------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Control Module Part Number: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
Component and/or Version: Lenksäulenmodul 036 0070
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 74E3D8E36B9F
1 Fault Found:
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Tuesday,15,November,2011,17:21:08:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20110801
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl
Control Module Part Number: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
Component and/or Version: IMMO VD1 1612
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 397D29D70C7D
1 Fault Found:
01176 - Key
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Komentarz
-
-
na sztandze masz nakretke regulacyja nia regulujesz długosc sztangi .musisz rozkontrowac ta nakretke i skrucic w twoim przyppadku ja bym zaczoł od 1/2 obrotu nakretki regulacyjnej a nastepnie kontrujesz ta nakretke i robisz logi i jesli jest jeszcze za mało to powtarzasz oeraciediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz