mam problem z moim licznikiem. prawdopodobnie zimne luty. wszystkie wskazowki leżą.
zastanawiam sie nad podmienieniem licznika na inny
Te 2gie sprawne zegary pochodza z samochodu o rok starszego. ten sam silnik - 1.6 akl
Co z przebiegiem które wskazuja zegary ??
Czy wymiana zadziala na zasadzie P&P czy trzeba bedzie kodowac immo ?
Do każdego licznika mam tylko jeden kluczyk i nie znam PIN wiec pewnie bedzie problem
Co można sprawdzić VAGiem dla pewnosci przed demontazem zegarów ??
Wszystko da się ogarnąć i przebieg i kodowanie immo (znaczy przegrać wsady ze starych do nowych), ale trzeba zainwestować w VAG K+CAN Commandera. Jakieś 5 minutek z lapkiem i gotowe.
Jak masz jakieś pytania to wal śmiało, jestem po wymianie zegarów na Maxi-dot.
zgodnie z poradami podjalem sie proby naprawy. 45 minut roboty max z lutowaniem.
do poprawy kilka lutów, wszystko do znalezienia na forum. poki co licznik dziala.
p.s najwieksze problemy byly z ustawieniem spowrotem wskazowek. sprawdzalem vag-iem i wyglada na to ze juz jest ok
To co powiesz o odpowiedzi Biszczu na moje pytanie? To nie jest raczej miejsce na takie żarciki. Chciałem się dowiedzieć gdzie można wymienić te zegary i tyle...
Mongołom dziękuję za odpowiedzi. Niestety ich nie rozumiem.
Zamieszczone przez Nikos25
To co powiesz o odpowiedzi Biszczu na moje pytanie? To nie jest raczej miejsce na takie żarciki. Chciałem się dowiedzieć gdzie można wymienić te zegary i tyle...
to Ci "mongole" napisałem odpowiedni temat do zadania pytania - jest też opcja szukaj :evil: Dla Twojej wiadomości O1 oznacza oznaczenie Skody Octavii 1 a Twoje pytanie odnosi się do Skody Octavii 2 więc całkowicie innego samochodu - zegary są całkowicie inne!!!
I napiszę Ci tak "mongole" żebyś spasował i ogarnął się z odzywaniem, bo może szybko zakończyć się Twoja przygoda z forum :diabelski_usmiech
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz