[O1] Czy to już przepływka? VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fis
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] Czy to już przepływka? VAG

    Witam

    jako ze mam blizniaczy silnik do CDAA, mianowicie CCZB mysle ze wada tego napinacza tez mnie dotyczy
    przejechane 29tys, na razie cisza, ale...

    tylko powiedzcie mi prosze, bo sie pogubilem, raz piszecie o napinaczu nr4 z rys etki, raz o napinaczu nr5 . o ktory w koncu chodzi




    wole dmuchac na zimne i wymienic, a co ciekawe wedlug tego linku, byla jakas akcja serwisowa na to : http://www.auto-swiat.pl/1-czy-vw-ro...uchow-rozrzadu hmmm

    w przypadku nr4, najnowszy etka dla mojego VIN podaje AE
    a w przypadku nr5, nic nowszego niz T (aktualizacje najnowsze)


    pzdr
  • shados
    Drive
    • 2009
    • 41

    #2
    [O1] Czy to już przepływka? VAG

    Od początku: auto jeździło jak to seria. Było mi mało. Zrobiłem chipa. Auto odżyło - czuło się ten przyrost momentu...

    Długo się nie cieszyłem. Po miesiącu auto zaczęło jeździć znowu jak seria. Początkowo bałem się, że zaszkodziło mu dodanie do paliwa dodatku do czyszczenia wtrysków STP. Ale zacząłem czytać w necie, po różnych forach i wyszło na to, że:
    - dodatek STP w najgorszym razie nie pomoże, ale też nie zaszkodzi (może sam sobie wmawiam podbudowując się, że tak jest czytając kilka opinii na ten temat)
    - spadek mocy spowodowany może być uszkodzeniem przepływomierza (zjawisko stałe, nie nagłe - nie ma objawów jak w przypadku N75 i zapieczenia sterowania łopatek spalin)

    Diagnosta ze mnie żaden, ale podpiąłem vaga, zrobiłem test według gdzieś znalezionej instrukcji:
    auto w teren. vag podpięty. jak kolega pisze blok pomiarowy 003 pozycja 3(wartość wymagana) i 4(wartość rzeczywista). 3 bieg, na obrotomierzu około 1400 obr/min i but do końca aż do około 3000 obr/min. wartość z pola 2(wymagana) i 3(rzeczywista) ma się mniej więcej zgadzać
    Zrobiłem jak pisało i oto wykres jak to u mnie wygląda:


    Proszę Was o zerknięcie i ocenę, czy przepływomierz pracuje dopuszczalnie, czy po prostu już pada i to on stoi za spadkiem mocy.
    Załączone pliki
    www.microworks.pl

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zrob normalne logi od 1500 do4000 tys na 3 biegu z blokow 3 8 11 wtedy bedzie moza cos powiedziec
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • shados
        Drive
        • 2009
        • 41

        #4
        Proszę o analizę logów i pomoc w temacie:
        Log (0 - 003,008,011)

        *mam nadzieję, że dobrze to zrobiłem
        www.microworks.pl

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          odczyt z przepływki nie jest taki zły .ale bardziej zastanawiajace jest tak mała dawka paliwa w bloku 8 albo miałes nie wcisniety gaz do opru albo pedał jest uszkodzony.mozesz jeszcze spróbowac weliminowac przepływke jak w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/showthread...mierz?p=444181
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • shados
            Drive
            • 2009
            • 41

            #6
            To prawda - nie wcisnąłem pedału do oporu. Uświadomiłem sobie swój błąd już po wklejeniu linka na forum (pierwszy raz robiłem takie testy i logi - vaga mam od niedawna).
            Chciałem spróbować jeszcze inaczej: wprowadzić przepływomierz w ustawienia fabryczne - wypiąłem wtyczkę, ale auto zupełnie straciło jakikolwiek wigor.
            Moja pani mówi, że jestem przewrażliwiony bo w jej odczuciu auto jeździ dobrze. No nie wiem - jak znajdę chwilę zrobię jeszcze raz test, tym razem z "pedałem do dechy" i poproszę po raz ostatni o analizę logu.
            www.microworks.pl

            Komentarz

            Pracuję...