witam, blad jest taki:
00 883 - Ignition Switch (D) Terminal S: elektryczny Awaria obwodu
Ewentualne objawy
Moc Zamki operacyjny losowo podczas jazdy.
Radio nie wyłącza się, gdy klucz jest usuwany z ognia.
Pobór prądu.
Nie potwierdzenie informacji z rogu alarmu, gdy system alarmowy uzbrojenie
Na Eos, przedniej szyby może spaść w dół niewiele zrolowane do końca.
Możliwe przyczyny
Uszkodzony przełącznik zapłonu (elektryczne porcji)
Problem okablowania
Często ten znajduje się z jednej lub więcej z następujących kodów:
00 576 - Terminal 15: Electrical Fault w obwodzie
00 884 - Zapłon (D) Terminal X: Electrical Fault w obwodzie
01 744 - Stacyjka zacisku P (D): Electrical Fault w obwodzie
Ktos orientuje sie gdzie i za ile najlepiej sa dostepne w/w czesci?
pozdrawiam
wlasnie problem w tym, ze nie wiem. Wyskakuje taki blad i auto nie ma mocy, jest przymulone, po zgaszeniu i odpaleniu po jakims czasie odzyskuje pelna moc. Probuje znalezc usterke
[ Dodano: Nie 27 Lis, 11 00:59 ]
dzisiaj zaj***alo mnie znowu jakimis bledami od elektroniki;
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
Component: Bordnetz-SG H54 2202
Revision: 00H54000 Serial number: 00000005063894
Coding: E18A8F130004140000110D000000000000097F065C00000000 0000000000
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 71EDD1F7148D
Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
Component: Wischer 070707 022 0601
Coding: 00055223
Shop #: WSC 73430
Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AF
Component: RLS 311007 046 0204
Coding: 00208933
Shop #: WSC 73430
1 Fault Found:
02395 - Parking Light Right Front (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 116
Mileage: 134814 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
OFF
Voltage: 12.35 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
Component: Lenksäulenmodul 036 0070
Coding: 0000012
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 74E3D8E36B9F
1 Fault Found:
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
octaviars1, do sprawdzenia stacyjka i jej styki wchodzące do modułu pod kierownicą. Nie masz nic przyczepionego do kluczyka ( np. inne klucze itp. ), czasem jak kluczyk w stacyjce jest dodatkowo "obciążony" to stacyjka się wyrabia i potem robią się takie rzeczy.
Ten ostatni błąd to przełącznik ryglowania na tunelu środkowym. Może był czymś zalany?
Zaczyna mnie juz denerwowac ten samochod. Bylo wszystko ladnie pieknie, szedl jak burza i nagle przy 160km/h wywalilo tryb serwisowy. Odstal troche, tryb zniknal jezdzil. Po ok. 2tyg znowu wskoczyl tryb awaryjny. Znowu zgaszenie, kilka chwil i dziala. Co jechalem do serwisu to nie bylo bledu na komputerze a jak byl to przeladowanie itd. W koncu za 3 razem pojechalem na warsztat i od razu wymienilem zawor n75. Wymieniono jescze jakis krotki wezyk od tego zaworu chyba i od tego momentu nie ma problemow z trybem serwisowym. Ale problem jest gdy wcisne gaz do konca. Auto nie idzie tak jak powinno. Lapie jakiegos mula i przestaje ciagnac. Gdy wciskam gaz stopniowo przyspiesza lepiej. 1,2,3 bieg w miare, ale z 4 idzie mu bardzo oporonie a wlasciwie wogole. Przyspieszenie bardzo slabe jak na 170/350 natomiast predkosc 200km/h bez problemow rozwinie.
Od jakiegos czasu na kompie wyskakuje blad o zaplonie, blad o elektryce, blad o imobilaizerze.
Czy ktos madry jest w stanie powiedziec o co tu chodzi? Jednego razu idzie jak przecinak i wszystko dziala, jade po autostradzie i nagle przy 150km/h czuje, ze przestaje tak reagowac na pedal gazu. Tak jakby ten pedal byl nagle zdecydowanie "krotszy", krotszy jego zakres pracy.
Zjazd, zgaszenie, odczekanie, samochod wraca do zycia.
Ostatnio wzielem, zeby popatrzec czy wyskocza bledy, ale napatoczyla sie vectra 2.0 16V. Odjechalem mu ale nie bylo to to na co ten samochod stac. Nie stalo sie to co powinno sie stac z ta vectra przy wcisnietym pedale do konca.
Przeszukalem juz liczne fora, glowkuje juz od dluzszczego czasu, ale nie chce zaprowadzic do mechanikow u mnie w miescie bo sa najzwyklej w swiecie slabi. Na pytanie o "logi dynamiczne" uslyszalem "a co to? po co to? przeciez statyczne to to samo. A pod obciazeniem to wcisniemy pedal gazu i bedzie tak samo" wiec rece mi opadly :|
Czy byla opcja, ze przy wymianie tego zaworu n75 ktorys z nich zmienil polozenie gruszki?
Czy ma na to zachowanie samochodu wplyw, ktoregos z czujnikow od zaplonu?
Po tym ostrym przegonieniu samochodu dzieki vectrze (spalanie wyszlo 12.5l/100km :szeroki_usmiech ) dzisiaj auto zapie**ala jak głupie..
Czy to zkorodowana gruszka?
Czy zawiesza sie przeplywomierz?
A moze slynne lopatki w turbinie?
Ktos wie jakie sa objawy zepsutego zaplonu?
Ktore grupy logow wykonac, co sprawdzic, a najlepiej to gdzie do warsztatu sie udac?
octaviars1, czy ty czasami czytasz co ktoś do ciebie piszę, kowal 2002 podsunął ci możliwe rozwiązanie a ty dalej się użalasz. Sprawdź to co kowal 2002 zaproponował i ciesz się jazdą
wydaje mi się że nie, ale komputer zgłasza problem więc musisz to naprawić. W awatarze nie ma informacji z jakiego jesteś miasta ale ja na twoim miejscu pojechałbym do firmy która zajmuje się chiptuningiem TDI i tam najprędzej ci pomogą.
wicher12-chyba nie przeczytales calego mojego wczesniejszego postu. Zawor n75 wymienilem juz jakis czas temu i od tego czasu problem z trybem awaryjnym ustal natomiast jest to co opisalem. Brak pelnej dymaniki, auto sie "zawiesza" co jakis czas na jakis czas. Myslalem, ze to wina dpf'a ale jezdzilem z podlaczonym kompem i kilka razy bylo to w momencie gdy dpf sie zaczynal wypalac itd ale teraz juz lapie zawiechy przy 20% zapelnieniu filtra np.
na nowy ORYGINALNY czy jakiś regenerowany mada in Chiny.
Poczytaj te linki co wkleiłem i zobaczysz ze ludzie mają takie same objawy co ty a nie mieli żadnych błędów z kompa.
oryginalny zawor kupilem.
Czytalem te watki ale no nie znalazlem tam odpowiedzi.
Dzisiaj od rana auto tez zamulilo sie, na wolnych obrotach spalanie 0.5l/h i po 3 minutach jak stanal i przestal sie trzasc to podskoczylo na 0.6l/h i moc wrocila
octaviars1, a kopci przy tym albo coś w tym stylu
wtryski może leją, a jak nie to coś ze sterownikiem silnika może być, który chyba nawet odczytuje położenie pedału przyśpieszenia
więc może by się zgadzało :?
Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady
auto teraz na 3tys wchodzi i nie wiecej.. taki przedsmak trybu serwisowego bo kontrolka nie wyskoczyla jeszcze. Auto jest bardzo slabe na 4 biegu, z 5 juz idzie lepiej ;/
Moze ktos obadac te logi?
[ Dodano: Pią 02 Gru, 11 09:42 ]
dzisiaj blad zwarcia do masy
Komentarz