problem z zaplonem O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Joy1978
    Classic
    • 2013
    • 39

    problem z zaplonem O2

    Piotrek,

    czy możesz dokładniej. Co to jest złącze T10? i co mam z nim sprawdzić?

    Dzięki
  • TomekRs
    RS
    • 2011
    • 1670

    #2
    problem z zaplonem O2

    witam, blad jest taki:
    00 883 - Ignition Switch (D) Terminal S: elektryczny Awaria obwodu
    Ewentualne objawy

    Moc Zamki operacyjny losowo podczas jazdy.
    Radio nie wyłącza się, gdy klucz jest usuwany z ognia.
    Pobór prądu.
    Nie potwierdzenie informacji z rogu alarmu, gdy system alarmowy uzbrojenie
    Na Eos, przedniej szyby może spaść w dół niewiele zrolowane do końca.

    Możliwe przyczyny

    Uszkodzony przełącznik zapłonu (elektryczne porcji)
    Problem okablowania

    Możliwe rozwiązania

    Wymienić włącznik zapłonu (elektryczne części).
    Naprawa uszkodzonego okablowania.

    Uwagi specjalne

    Często ten znajduje się z jednej lub więcej z następujących kodów:
    00 576 - Terminal 15: Electrical Fault w obwodzie
    00 884 - Zapłon (D) Terminal X: Electrical Fault w obwodzie
    01 744 - Stacyjka zacisku P (D): Electrical Fault w obwodzie

    Ktos orientuje sie gdzie i za ile najlepiej sa dostepne w/w czesci?
    pozdrawiam

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      O jaką część dokładnie chodzi :?: może o coś takiego :?:
      Załączone pliki
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • TomekRs
        RS
        • 2011
        • 1670

        #4
        wlasnie problem w tym, ze nie wiem. Wyskakuje taki blad i auto nie ma mocy, jest przymulone, po zgaszeniu i odpaleniu po jakims czasie odzyskuje pelna moc. Probuje znalezc usterke

        [ Dodano: Nie 27 Lis, 11 00:59 ]
        dzisiaj zaj***alo mnie znowu jakimis bledami od elektroniki;

        -------------------------------------------------------------------------------
        Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
        Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
        Component: Bordnetz-SG H54 2202
        Revision: 00H54000 Serial number: 00000005063894
        Coding: E18A8F130004140000110D000000000000097F065C00000000 0000000000
        Shop #: WSC 73430 790 00000
        VCID: 71EDD1F7148D

        Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
        Component: Wischer 070707 022 0601
        Coding: 00055223
        Shop #: WSC 73430

        Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AF
        Component: RLS 311007 046 0204
        Coding: 00208933
        Shop #: WSC 73430

        1 Fault Found:
        02395 - Parking Light Right Front (M3)
        012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
        Freeze Frame:
        Fault Status: 00101100
        Fault Priority: 2
        Fault Frequency: 1
        Reset counter: 116
        Mileage: 134814 km
        Time Indication: 0
        Date: 2005.09.13
        Time: 31:63:63

        Freeze Frame:
        OFF
        Voltage: 12.35 V
        OFF
        ON
        OFF
        OFF
        OFF



        -------------------------------------------------------------------------------
        Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
        Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC
        Component: Lenksäulenmodul 036 0070
        Coding: 0000012
        Shop #: WSC 73430 790 00000
        VCID: 74E3D8E36B9F

        1 Fault Found:
        00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
        012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent


        -------------------------------------------------------------------------------

        -------------------------------------------------------------------------------
        Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl
        Part No SW: 1Z0 920 842 E HW: 1Z0 920 842 E
        Component: IMMO VD1 1612
        Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0G4367737
        Shop #: WSC 00000 000 00000
        VCID: 397D29D70C7D

        1 Fault Found:
        01176 - Key
        008 - Implausible Signal - Intermittent
        Freeze Frame:
        Fault Status: 00101000
        Fault Priority: 2
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 0 km
        Time Indication: 0


        -------------------------------------------------------------------------------
        Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
        Part No SW: 1T0 959 701 D HW: 1T0 959 701 D
        Component: Tuer-SG 006 1203
        Coding: 0000244
        Shop #: WSC 73430 790 00000
        VCID: 387B2CD33777

        1 Fault Found:
        00100 - Drivers Interior Locking Button (E308)
        008 - Implausible Signal - Intermittent
        pomoze i ktos to ogarnac?

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          octaviars1, do sprawdzenia stacyjka i jej styki wchodzące do modułu pod kierownicą. Nie masz nic przyczepionego do kluczyka ( np. inne klucze itp. ), czasem jak kluczyk w stacyjce jest dodatkowo "obciążony" to stacyjka się wyrabia i potem robią się takie rzeczy.

          Ten ostatni błąd to przełącznik ryglowania na tunelu środkowym. Może był czymś zalany?
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • TomekRs
            RS
            • 2011
            • 1670

            #6
            nie niee, sam kluczyk (scyzoryk) jest

            moze mi ktos powiedziec o co chodzi z tym bledem i jak temu zaradzic?
            Załączone pliki

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              octaviars1, napisałem wyżej. Do sprawdzenia sama stacyjka i ew. jej styki podłączone pod CE.
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • TomekRs
                RS
                • 2011
                • 1670

                #8
                Zaczyna mnie juz denerwowac ten samochod. Bylo wszystko ladnie pieknie, szedl jak burza i nagle przy 160km/h wywalilo tryb serwisowy. Odstal troche, tryb zniknal jezdzil. Po ok. 2tyg znowu wskoczyl tryb awaryjny. Znowu zgaszenie, kilka chwil i dziala. Co jechalem do serwisu to nie bylo bledu na komputerze a jak byl to przeladowanie itd. W koncu za 3 razem pojechalem na warsztat i od razu wymienilem zawor n75. Wymieniono jescze jakis krotki wezyk od tego zaworu chyba i od tego momentu nie ma problemow z trybem serwisowym. Ale problem jest gdy wcisne gaz do konca. Auto nie idzie tak jak powinno. Lapie jakiegos mula i przestaje ciagnac. Gdy wciskam gaz stopniowo przyspiesza lepiej. 1,2,3 bieg w miare, ale z 4 idzie mu bardzo oporonie a wlasciwie wogole. Przyspieszenie bardzo slabe jak na 170/350 natomiast predkosc 200km/h bez problemow rozwinie.
                Od jakiegos czasu na kompie wyskakuje blad o zaplonie, blad o elektryce, blad o imobilaizerze.
                Czy ktos madry jest w stanie powiedziec o co tu chodzi? Jednego razu idzie jak przecinak i wszystko dziala, jade po autostradzie i nagle przy 150km/h czuje, ze przestaje tak reagowac na pedal gazu. Tak jakby ten pedal byl nagle zdecydowanie "krotszy", krotszy jego zakres pracy.
                Zjazd, zgaszenie, odczekanie, samochod wraca do zycia.
                Ostatnio wzielem, zeby popatrzec czy wyskocza bledy, ale napatoczyla sie vectra 2.0 16V. Odjechalem mu ale nie bylo to to na co ten samochod stac. Nie stalo sie to co powinno sie stac z ta vectra przy wcisnietym pedale do konca.
                Przeszukalem juz liczne fora, glowkuje juz od dluzszczego czasu, ale nie chce zaprowadzic do mechanikow u mnie w miescie bo sa najzwyklej w swiecie slabi. Na pytanie o "logi dynamiczne" uslyszalem "a co to? po co to? przeciez statyczne to to samo. A pod obciazeniem to wcisniemy pedal gazu i bedzie tak samo" wiec rece mi opadly :|
                Czy byla opcja, ze przy wymianie tego zaworu n75 ktorys z nich zmienil polozenie gruszki?
                Czy ma na to zachowanie samochodu wplyw, ktoregos z czujnikow od zaplonu?
                Po tym ostrym przegonieniu samochodu dzieki vectrze (spalanie wyszlo 12.5l/100km :szeroki_usmiech ) dzisiaj auto zapie**ala jak głupie..
                Czy to zkorodowana gruszka?
                Czy zawiesza sie przeplywomierz?
                A moze slynne lopatki w turbinie?
                Ktos wie jakie sa objawy zepsutego zaplonu?
                Ktore grupy logow wykonac, co sprawdzic, a najlepiej to gdzie do warsztatu sie udac?

                Komentarz

                • wicher12
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 193

                  #9
                  octaviars1, czy ty czasami czytasz co ktoś do ciebie piszę, kowal 2002 podsunął ci możliwe rozwiązanie a ty dalej się użalasz. Sprawdź to co kowal 2002 zaproponował i ciesz się jazdą

                  Komentarz

                  • TomekRs
                    RS
                    • 2011
                    • 1670

                    #10
                    styki w stacyjce moga miec wplyw na spadek mocy auta?

                    Komentarz

                    • wicher12
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 193

                      #11
                      wydaje mi się że nie, ale komputer zgłasza problem więc musisz to naprawić. W awatarze nie ma informacji z jakiego jesteś miasta ale ja na twoim miejscu pojechałbym do firmy która zajmuje się chiptuningiem TDI i tam najprędzej ci pomogą.

                      przeczytaj to: http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak...-na-obroty-190

                      i jeszcze to: https://www.google.com/search?hl=pl&q=zaw%C3%B3r+n75

                      Komentarz

                      • TomekRs
                        RS
                        • 2011
                        • 1670

                        #12
                        wicher12-chyba nie przeczytales calego mojego wczesniejszego postu. Zawor n75 wymienilem juz jakis czas temu i od tego czasu problem z trybem awaryjnym ustal natomiast jest to co opisalem. Brak pelnej dymaniki, auto sie "zawiesza" co jakis czas na jakis czas. Myslalem, ze to wina dpf'a ale jezdzilem z podlaczonym kompem i kilka razy bylo to w momencie gdy dpf sie zaczynal wypalac itd ale teraz juz lapie zawiechy przy 20% zapelnieniu filtra np.

                        Komentarz

                        • Biszczu
                          RS
                          • 2011
                          • 5567

                          #13
                          octaviars1, na spadek mocy może sprawdź wszystkie kabelki idące od n75 czy się nie poprzecierały
                          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                          Komentarz

                          • wicher12
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 193

                            #14
                            Zamieszczone przez octaviars1
                            Zawor n75 wymienilem juz
                            na nowy ORYGINALNY czy jakiś regenerowany mada in Chiny.
                            Poczytaj te linki co wkleiłem i zobaczysz ze ludzie mają takie same objawy co ty a nie mieli żadnych błędów z kompa.

                            Komentarz

                            • TomekRs
                              RS
                              • 2011
                              • 1670

                              #15
                              oryginalny zawor kupilem.
                              Czytalem te watki ale no nie znalazlem tam odpowiedzi.
                              Dzisiaj od rana auto tez zamulilo sie, na wolnych obrotach spalanie 0.5l/h i po 3 minutach jak stanal i przestal sie trzasc to podskoczylo na 0.6l/h i moc wrocila

                              Komentarz

                              • abstinent
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 4842
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                octaviars1, a kopci przy tym albo coś w tym stylu
                                wtryski może leją, a jak nie to coś ze sterownikiem silnika może być, który chyba nawet odczytuje położenie pedału przyśpieszenia
                                więc może by się zgadzało :?

                                Komentarz

                                • TomekRs
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1670

                                  #17
                                  mam ogromna nadzieje, ze to nie wtryski...
                                  nie kopci bo mam dpfa..
                                  zrobilem dzisiaj logi od nowa:
                                  011
                                  Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady


                                  03
                                  Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady


                                  023
                                  Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady


                                  auto teraz na 3tys wchodzi i nie wiecej.. taki przedsmak trybu serwisowego bo kontrolka nie wyskoczyla jeszcze. Auto jest bardzo slabe na 4 biegu, z 5 juz idzie lepiej ;/
                                  Moze ktos obadac te logi?

                                  [ Dodano: Pią 02 Gru, 11 09:42 ]
                                  dzisiaj blad zwarcia do masy

                                  Komentarz

                                  Pracuję...