A mi Superb II sedan sie podoba zarówno z przodu jak i z tyłu i wlaśnie takowego zamierzam sobie sprawić pod koniec tego roku.
Z tym się nie zgodzę. Dla mnie S II to brzydki samochód. Przód jeszcze ujdzie ale tył -masakra. SII to tylko dobra jest jak się do niej wsiądzie bo nie widać co na zewnątrz
Za to O III jest ok, choć nie ma takiego dezajnu jak koreańce czy francuzy.
Jak O III wyjdzie to nawet część potencjalnych kupców S II weźmie oktawię.
Witam,
w czwartek odebrałem swoją starą skodę ( O1 TOUR 1,9 tdi AXR 2007, przebieg 180 000) z firmy ( przez 20 tys używał jej inny kierowca) celem zapewnienia wozidła Żonce.
Wcześniej auto miało zostać "przygotowane do dalszej bezproblemowej jazdy", tj. trafiło na warsztat, gdzie wymieniono sprzęgło + dwumas oraz jakieś elementy w zawieszeniu ( jeszcze nie znam pełnego zakresu napraw).
Przyjechałem nią z Wa-wy do Poznania i nic niepokojącego nie wychwyciłem, niestety moja percepcja była wtedy osłabiona zmęczeniem ( przeszło 5 h jazdy... i ponad 18h na nogach). W weekend zrobiłem autkiem kolejne 300 km i niestety słychać niepokojące dźwięki...
Przy hamowaniu słychać stuki i czasem delikatne skrzypienie z przodu auta dochodzące jakby z okolic kół (najwyraźniej jak się rusza i zaraz hamuje), tak jakby coś było luźne... kół jeszcze nie zdejmowałem ale widzę, że klocki są nowiutkie, siła hamowania jak najbardziej OK. Stukanie/skrzypienie słychać też podczas jazdy ok 50 km/h, np kiedy gwałtownie dodam gazu- tak żeby auto poderwało ryjek...
Podobny dźwięk wydaje moja O2fl przy hamowaniu podczas cofania ( ten problem był opisywany na forum i ponoć ten typ tak ma, a spowodowane to jest tym, że klocek przesuwa się w zacisku...)
Zastanawiam się, czy w warsztacie wszystko zrobili OK, tj. czy założyli właściwe klocki, lub czy nie ma problemów z blokującymi się tłoczkami...
Być może jutro dowiem się więcej na temat zakresu napraw dokonanych w aucie, tymczasem chciałbym się ukierunkować w poszukiwaniu przyczyny stuków.
Hmmm dziwna sprawa. Stuki miałem jak do wymiany była końcówka drażka kierowniczego. Zlych klockow raczej nie da sie zalozyc, bo po prostu nie wejda.
Pozdr.
Bartek
Radio:C90r+XDP210EQ Kable:Opt,Skyline,50 mm Wzm:XES M1+FP 1.800 Glosniki:SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz