Logi po czyszczeniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • NOVY N
    Classic
    • 2013
    • 7

    Logi po czyszczeniu

    a co tam jest kalibracji:?
  • klawik85
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    Logi po czyszczeniu

    Witam panowie jestem po czyszceniu kolektora dolotowego, egr oraz w turbo zmiennej geometri troche bylo czyszczenia i pomoglo zamieszczam moje logi do obejrzenia i skomentowania cos z tym egr mi nie gra na basic settings on off za mala roznica cisnien...


    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      z egr mozesz miec zmienione wartosci w adaptaciach co wiarze sie z mniejszym przepływem spalin .a co do turbiny to ladnie trzyma doładowanie jedyne do czego mozna miec jakies zastrzerzenia to to ze troszke pózno zaczyna pompowac ale to jest minimalnie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • spanky
        Drive
        • 2008
        • 79

        #4
        Re: Logi po czyszczeniu

        Zamieszczone przez klawik85
        cos z tym egr mi nie gra na basic settings on off za mala roznica cisnien...
        nie roznica cisnienie tylko masy powietrza ... a spowowodowane jest tym ze sie poporstu nie domyka , akurat w dobrym kierunku bo wpuszcza wiecej powietrza niz spalin
        www.edc-tuning.pl
        Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
        https://www.facebook.com/edctuning

        Komentarz

        • klawik85
          Classic
          • 2011
          • 12

          #5
          Re: Logi po czyszczeniu

          Zamieszczone przez spanky
          Zamieszczone przez klawik85
          cos z tym egr mi nie gra na basic settings on off za mala roznica cisnien...
          nie roznica cisnienie tylko masy powietrza ... a spowowodowane jest tym ze sie poporstu nie domyka , akurat w dobrym kierunku bo wpuszcza wiecej powietrza niz spalin
          Poczekajcie panowie wychodzi na to ze za slabe podcisnienie jest i nie podnosi tego grzybka do gory calkowicie przez co dostaje sie wiecej powietrza niz spalin w trybie on czyli 350 ,gdzie powinno byc okolo 180 dobrze tlumacze??to by sie zgadzalo bo turbo tez pozno wstaje jakby za slabe podcisnienie bylo.....czekam na wypowiedzi

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            tak dobrze główkujesz .sprawdz przewody podcisnieniowe ,zaworki n75 i n18 no i sama vacumpompe .czesto zdarza sie ze ten kruciec na vacumpompie sie obruszy i zaciaga lewe powietrze co skutkuje problem z wysterowaniem n18 i n75
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            Pracuję...