z 8 może być mały problem ale postaram się uzupełnić ,
A DPF chyba jest dobry bo sprawdziłem zapełnienie to pokazał 34% a po każdej dłuższej trasie zawsze spada w granicach 10-20%
a czy normalny jest tak duży spadek ciśnienia w okolicach 4100 ? czy może mieć na to wpływ przepływka ? albo jej czujnik ? , a co z błędem , który vag wywala , ? tłumaczyłem go i pojawiało sie zwarcie do masy , Autko jeszcze łapie czasami zwieche że na biegu jałowym nie chce przekroczyć 3tyś obr ,
to cos normalnego ze powyzej 4000tys cisnienie spada tak jest napisany program przepływka jest ok .bład ktory ci vag wypluł dotycz sie najprawdopodoniej uszkodzonego bembenka pod stacyjka moga ci sie same otwierac szyby nie wyłanczc sie radio po wyjeciu kluczyka itd.
a te 3tyś , które auto trzyma na luzie ? nie mam pojęcia od kiedy tak jest bo ostatnio przez przypadek przytrzymałem gaz i okazało się że nie przekroczy 3tyś . , Samochód ogólnie łapie zwiechy czasami jeździ normalnie a czasami boje się nim wyprzedzać
A co do regulacji gruchy to ostatnim czasem był wymieniany zawór n75 czy mechanik mógł wtedy zamocno dokręcić ? albo pomylić jakieś przewody doładowania czy coś ?
zawor kombi nie ma zadnej regulaci jak by był zle podłonczony to bys miał przeładowanie albo by wogle nie pompowała turbina .a co tych obrotow to poderzewam ze mowisz o zabezieczeniu zebys czegos nie ukrecił
Dzięki za rozjaśnienie troche sytuacji i uspokojenie mnie . Jutro najprawdopodobniej będę oddawał auto do mechanika , mógłbyś mniej więcej napisać co zlecić mu żeby zrobił ? a jeszcze co do tego błędu z vaga to ten uszkodzony bembenek wywalał by vag za każdym razem ? bo ten błąd moge nazwać sporadycznym bo jeszcze nie doszedłem w jakich warunkach sie objawia ale na pewno nie jest to przy każdym odpaleniu auta .
Komentarz