Analiza Logów O2 (013)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gipson112
    Classic
    • 2013
    • 9

    Analiza Logów O2 (013)

    tomek_poznan, dzięki za rozwianie wątpliwości.
    Puchacz, zapraszam komisję do pomiarów .
    Pozdrawiam.
    Miłosz Nowak
  • Adamxa
    Drive
    • 2011
    • 57

    #2
    Analiza Logów O2 (013)

    Witam , ostatnio wykonałem logi grupy 13 , auto od pewnego czasu traci moc , można coś z nich ciekawego odczytać ? Pozdrawiam
    Strona miłośników Volkswagena Passata. Znajdziesz tutaj aktualne nowości ze świata motoryzacji, dane techniczne, porady

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz jakies błedy zapisane ?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Adamxa
        Drive
        • 2011
        • 57

        #4
        00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
        012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          wiecej by dało jak bys zrobił komplet logów z bloków 3 ,8 ,11 i sprawdził zapełnienie PDF-a
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • Adamxa
            Drive
            • 2011
            • 57

            #6
            http://vw-passat.pl/vaglog/4061 011
            http://vw-passat.pl/vaglog/4057 003

            z 8 może być mały problem ale postaram się uzupełnić ,
            A DPF chyba jest dobry bo sprawdziłem zapełnienie to pokazał 34% a po każdej dłuższej trasie zawsze spada w granicach 10-20%

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              z tego co widze w tych logach to turbo pozno osaga cisnie zadane ja bym skrucił sztange o 1 obrut
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • Adamxa
                Drive
                • 2011
                • 57

                #8
                a czy normalny jest tak duży spadek ciśnienia w okolicach 4100 ? czy może mieć na to wpływ przepływka ? albo jej czujnik ? , a co z błędem , który vag wywala , ? tłumaczyłem go i pojawiało sie zwarcie do masy , Autko jeszcze łapie czasami zwieche że na biegu jałowym nie chce przekroczyć 3tyś obr ,

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  to cos normalnego ze powyzej 4000tys cisnienie spada tak jest napisany program przepływka jest ok .bład ktory ci vag wypluł dotycz sie najprawdopodoniej uszkodzonego bembenka pod stacyjka moga ci sie same otwierac szyby nie wyłanczc sie radio po wyjeciu kluczyka itd.
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • Adamxa
                    Drive
                    • 2011
                    • 57

                    #10
                    a te 3tyś , które auto trzyma na luzie ? nie mam pojęcia od kiedy tak jest bo ostatnio przez przypadek przytrzymałem gaz i okazało się że nie przekroczy 3tyś . , Samochód ogólnie łapie zwiechy czasami jeździ normalnie a czasami boje się nim wyprzedzać
                    A co do regulacji gruchy to ostatnim czasem był wymieniany zawór n75 czy mechanik mógł wtedy zamocno dokręcić ? albo pomylić jakieś przewody doładowania czy coś ?

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      zawor kombi nie ma zadnej regulaci jak by był zle podłonczony to bys miał przeładowanie albo by wogle nie pompowała turbina .a co tych obrotow to poderzewam ze mowisz o zabezieczeniu zebys czegos nie ukrecił
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • Adamxa
                        Drive
                        • 2011
                        • 57

                        #12
                        Dzięki za rozjaśnienie troche sytuacji i uspokojenie mnie . Jutro najprawdopodobniej będę oddawał auto do mechanika , mógłbyś mniej więcej napisać co zlecić mu żeby zrobił ? a jeszcze co do tego błędu z vaga to ten uszkodzony bembenek wywalał by vag za każdym razem ? bo ten błąd moge nazwać sporadycznym bo jeszcze nie doszedłem w jakich warunkach sie objawia ale na pewno nie jest to przy każdym odpaleniu auta .

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          powiedz temu swojemu mechaniorowi niech skruci sztange na turbinie o jeden obrot nakretki .po tym zabiegu zrub jeszcze raz logi dynamiczne z bloku 11
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          Pracuję...