Żeby nie zakładać nowego wątku po złożeniu wszystkiego odnośnie autopoziomowania xenonów wystąpił brak komunikacji ze sterownikiem.
W ELSA wyczytałem, że kable do CAN-a muszą być poskręcane. Czy to ma jakiś wpływ na poprawne działanie i komunikację ze sterownikiem?
Gdzie wg was najlepiej się podłączyć do CAN-a? Myślę o wpięciu się w jakąś wtyczkę by nie rozcinać izolacji, czy nawet kabli.
W ELSA wyczytałem, że kable do CAN-a muszą być poskręcane. Czy to ma jakiś wpływ na poprawne działanie i komunikację ze sterownikiem?
Gdzie wg was najlepiej się podłączyć do CAN-a? Myślę o wpięciu się w jakąś wtyczkę by nie rozcinać izolacji, czy nawet kabli.
Przy okazji były wymienione amortyzatory na Excel-G i teraz komfort na tylnej kanapie znaaacznie ucierpiał (chociaż dla mnie to bez znaczenia), natomiast prowadzenie jest nieporównywalnie lepsze. Na dziurawych zakrętach tył przestał "przesuwać" się w bok i auto dużo lepiej się prowadzi.
Komentarz