wyciek płynu wspomagania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dantes2
    Classic
    • 2011
    • 8

    wyciek płynu wspomagania

    Zamieszczone przez conan

    ps: pierwszy raz jechałem jako pasażer na tylnej kanapie odkąd mam to auto :szeroki_usmiech
    kiedys musiało to nastapic :szeroki_usmiech
    dantes
  • rafal0110
    Drive
    • 2010
    • 52

    #2
    wyciek płynu wspomagania

    witam wszystkich w mojej octavi mam problem z wyciekiem płynu wspomagania ,zaczeło sie to tak ze usłyszałem buczenie przy skręcaniu i odrazu pomyslałem ze moge nie miec płynu, odkreciłem i faktycznie nie było , dolałem do pełna i było wporządku, za dwa dni problem sie znowu pojawił i wtedy probowałem zlokalizowac wyciek przewody są ok i kapie z tej gumy co jest na drążku kierowniczym nad lewym wahaczem, czy do roboty jest maglownica???czy mozna to jakoś uszczelnic.

    Komentarz

    • KiePeK
      Classic
      • 2010
      • 38

      #3
      Prawdopodobnie obrałeś trafny trop-maglownica. Przerabiałem temat w kwietniu. Też zaczęło sie podobnie i niestety trzeba było regenerować. Prawdopodobną przyczyną u mnie były źle założone opaski na gumach przy wymianie drążków no niestety poszły koszty. Za błędy trzeba płacić. Nie zwlekaj zbyt długo bo jak całkiem puści to raczej Ci pompy nikt gratis nie zrobi. Chociaż istnieje jeszcze optymistyczna wersja że uszczelniacz tylko puścił ale...
      NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

      Komentarz

      • maro21
        Drive
        • 2007
        • 78

        #4
        Na pewno maglownica. Przerabiałem temat w ubiegłym roku w lipcu, też zaczęło kapać po lewej stronie z maglownicy aż do całkowitego wycieku płynu od wspomagania. całe szczęście że nie uszkodziła się pompa bo byłby jeszcze większy koszt naprawy. Nie zastanawiaj się tylko napraw to wcześniej żeby nie było niespodzianki.

        Komentarz

        • grzegorzp
          Drive
          • 2008
          • 90

          #5
          na 99% maglownica, stały motyw w tych samochodach.
          nie polecam regenerowania, jest to zbyt istotny i mający wpływ na bezpieczeństwo element, szukaj oryginału nowego nie regenerowanego

          Komentarz

          • rafal0110
            Drive
            • 2010
            • 52

            #6
            ok dzięki wszystkim,przez pomyłke źle napisałem cieknie na prawy wahacz od strony pasażera i cieknie z tej gumy niewiem czy to nie jest przegób a i dodam ze caały zbiorniczek ucieka w 2 dni.

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              rafal0110, na 100% masz uszkodzony uszczelniacz w maglownicy,jeżeli jeszcze nie leje się jak ze świni to kupuj nową i wymieniaj, regenerowane to jak toto lotek chybi trafił jedni jeżdżą a drudzy po miesiącu 2-3 lub pół roku ponownie ją wymieniają bo szlak je trafia, ja kupowałem dobrej jakości zamiennik za 1400zł w porównaniu do ory 2500zł i śmigam,

              jak zdecydujesz to już twoja sprawa kolego,ok

              pozdro
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              • fidodido
                Rider
                • 2010
                • 440

                #8
                Miałem to samo miesiąc temu tylko w przeciągu doby auto całkowicie pozbyło się płynu od wspomagania.
                Demontaż regeneracja i montaż około 720 zł. Gwarancja 12 miesięcy.
                Póki co jestem zadowolony.
                Auto: Skoda Octavia I
                Kolor: Srebrny
                Pojemność: 1,8T 20V
                Moc: 150KM
                Typ silnika: AGU
                Gaz: STAG-4

                Komentarz

                • hates
                  Classic
                  • 2011
                  • 17

                  #9
                  Jeśli nie masz kasy to możesz spokojnie jeździć,ale żeby pompy szlak nie trafił musisz ściągnąć pasek z alternatora do napędu pompy. Taki cienki pasek poniżej paska alternatora( on napędza pompę wspomagania). Ściągasz i jeździsz spokojnie nic nie męcząc i uszkadzając. Problem to brak wspomagania )) problem z parkowaniem i skręcaniem,ale jeśli nie ma się kasy na już to tak trzeba zrobić
                  pozdro! A do wymiany jest cała ta listwa chyba...nie pamiętam bo mnie się tak w Passacie stało...

                  Komentarz

                  Pracuję...