[O1] Problem z odpaleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Boleslav Mlada
    Classic
    • 2011
    • 11

    [O1] Problem z odpaleniem

    Witam koledzy dawno mnie nie było ponieważ jestem kierowca i wiecie jak to jest 3tyg poza domem idt ale teraz mam trochę wolnego i teraz pytanie do was o jakaś glebę. Chce trochę gleby ale żeby to było praktyczne żeby był komfort jazdy ok i ładne to wygladalo a jestem zielony w tym temacie wiec proszę o opinie i o pomoc i pozdrawiam was serdecznie
  • SiwasMordas
    Drive
    • 2010
    • 44

    #2
    [O1] Problem z odpaleniem

    Auto nie chce odpalać w niskich temperaturach powietrza. Rozrusznik kręci bez problemu, czasami zapali za którymś razem ale po kilkunastu sekundach. Akumulator 100% ok, tak samo kable, świece, kopułka, palec. Wskazówką może być taka sytuacja: autko przez 3 dni stało na dworze, codziennie próbowałem je odpalić i nic, wepchnąłem je do ogrzewanego garażu i po 10 minutach odpalił na cyknięcie. Jeden z mechaników zgonił na immobilaizer ale coś mi się nie wydaje...

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz błedy i czujnik temp silnika czy nie oszukuje i jeszcze ewentualnie odczyt z czujnika temperatury w kolektorze ssacym
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • SiwasMordas
        Drive
        • 2010
        • 44

        #4
        Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zapomniałem dodać, że mam gaz sekwencyjny BRC.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          jak czujnik zawyrza lub zanirza temperature to komputer nie traktuje tego jako usterke .dlatego radze ci podłonczyc jeszcze raz autko pod kompa i sprawdzic temperatury rano przed opalenien auta powiny byc bardzo zblirzone do temp.powietrza na zewnacz .jesli bys miał problem z imobilajzerem to bys miał zapisany bład w sterowniku silnika(sterownik zablokowany)
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • SiwasMordas
            Drive
            • 2010
            • 44

            #6
            Panowie, sprawdzalem dzis bezpieczniki i po wyjeciu ktoregos nie slysze zeby przepustnica sie ustawiala po wlaczeniu zaplonu. Który bezpiecznik jest za to odpowiedzialny?

            Komentarz

            • ksf1
              Classic
              • 2011
              • 1

              #7
              sterownik silnika

              Komentarz

              • SiwasMordas
                Drive
                • 2010
                • 44

                #8
                dzieki ale sa 3 bezpieczniki od sterownika silnika, pamietasz moze nr?

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9


                  Jak tak będziesz wyjmował po bezpieczniku to dopiero Ci błędów nawali
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • SiwasMordas
                    Drive
                    • 2010
                    • 44

                    #10
                    Znalazlem, bezpiecznik nr 29, juz jest ok. Ale i tak ciagle nie chce odpalac. Pojawil sie tez problem z pilotem, musze otwierac drzwi z kluczyka. A podczas proby odpalania swieci sie kontrolka od ABS-u. No i jeszcze wycieraczki nawaliły. Chodzą jak chcą.

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      Czyli coś tu nie bangla z prądem..
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • SiwasMordas
                        Drive
                        • 2010
                        • 44

                        #12
                        Problem wycieraczek rozwiazany, wymiana czujnika temperatury nic nie dala, nadal nie chce odpalac. Zauwazylem jednak ze problem z odpalaniem jest tylko w deszczowe dni, wczoraj ani przedwczoraj nie chcial odpalic bo padalo, dzisiaj caly dzien bylo sucho i odpalil na cykniecie. A wiec moze jednak kopulka (cos w srodku), kable???

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          morzesz miec przebicie na kopułce ,przewodach ,cewce lub wypalony palec rozdzielacza
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • SiwasMordas
                            Drive
                            • 2010
                            • 44

                            #14
                            Juz jestem pewny, ze to wina wilgoci. Kiedy byly mrozy odpalal bez problemu. Dzis przyszla wilgoc i problem znowu sie pojawil.

                            [ Dodano: Sro 15 Lut, 12 18:17 ]
                            Mozna jakos sprawdzic co jest przyczyna? Bez sensu kupowac wszystko po kolei i wymieniac. Moge trafic od razu albo dopiero na koncu.

                            Komentarz

                            Pracuję...