[O1] Problem z odpaleniem

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Boleslav Mlada
    Classic
    • 2011
    • 11

Witam koledzy dawno mnie nie było ponieważ jestem kierowca i wiecie jak to jest 3tyg poza domem idt ale teraz mam trochę wolnego i teraz pytanie do was o jakaś glebę. Chce trochę gleby ale żeby to było praktyczne żeby był komfort jazdy ok i ładne to wygladalo a jestem zielony w tym temacie wiec proszę o opinie i o pomoc i pozdrawiam was serdecznie
  • SiwasMordas
    Drive
    • 2010
    • 44

Auto nie chce odpalać w niskich temperaturach powietrza. Rozrusznik kręci bez problemu, czasami zapali za którymś razem ale po kilkunastu sekundach. Akumulator 100% ok, tak samo kable, świece, kopułka, palec. Wskazówką może być taka sytuacja: autko przez 3 dni stało na dworze, codziennie próbowałem je odpalić i nic, wepchnąłem je do ogrzewanego garażu i po 10 minutach odpalił na cyknięcie. Jeden z mechaników zgonił na immobilaizer ale coś mi się nie wydaje...

Komentarz

• german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

sprawdz błedy i czujnik temp silnika czy nie oszukuje i jeszcze ewentualnie odczyt z czujnika temperatury w kolektorze ssacym
      diagnostyka vag 602-614-253

Komentarz

• SiwasMordas
        Drive
        • 2010
        • 44

Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zapomniałem dodać, że mam gaz sekwencyjny BRC.

Komentarz

• german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

jak czujnik zawyrza lub zanirza temperature to komputer nie traktuje tego jako usterke .dlatego radze ci podłonczyc jeszcze raz autko pod kompa i sprawdzic temperatury rano przed opalenien auta powiny byc bardzo zblirzone do temp.powietrza na zewnacz .jesli bys miał problem z imobilajzerem to bys miał zapisany bład w sterowniku silnika(sterownik zablokowany)