Wymiana klocków - cofanie tłoczków hamulcowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • duko
    Classic
    • 2012
    • 15

    Wymiana klocków - cofanie tłoczków hamulcowych

    to mialo byc moje auto, no ale trafila sie Octavia. Mnie sie podoba mimo ze stylistycznie nie zachwyca. dla jednego "lajno" moim zdaniem bardzo dobry samochod, praktycznie bezawaryjny. Najwieksze problemy jesli chodzi o benzyne to cewki, ale nie w kazdej wersji, diesel juz nie pamietam, chyba wada taka ze jest troche za slaby. Generalnie chyba lepiej w benzynie bo DITD nie maja specjalnych opinii, aczkolwiek nie wyczytalem na forum duzo narzekan na nie.
    Jesli chodzi o stylistyke to dla jednego nieciekawa dla drugiego ladna, mnie sie podoba nawet przed liftowa wersja, wlasciwie to rozni sie tylko lampami przod i tyl.
    Jezdzilem na probe starsza wersja z dieslem 90 KM i calkiem przyjemne autko, powiem wiecej w srodku duuuzo przestronniejsze niz Octavia. Wiecej miejsca na szerokosc, duzo wiecej miejsca z tylu na nogi (mam 190 cm) bagaznik tez przestronny. Po lifcie juz srodek ladniejszy ciekawszy chociaz wiele nie zmienili, doslownie detale, w wersji z climatroniciem i radiem cd jak w ogloszeniu wyglada calkiem wspolczesnie bo niestety w mazdach po 2000 potrafili jeszcze chale odstawiac.
  • kult0035
    Rider
    • 2011
    • 265
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Wymiana klocków - cofanie tłoczków hamulcowych

    Witam,

    ponieważ lubię sobie pogrzebać przy aucie, a proste czynności wykonywać sam więc mam następujące pytanie.

    Przy wymianie tylych klocków hamulcowych w Octavii Tour 2 trzeba tłoczki wkręcić najlepiej specjalnym przyrządem takim jak na przykład:

    link

    pytanie brzmi, czy tłoczki z lewej i prawej "wkręca" się w tą samą stronę, czy może jedne w lewo, a drugie w prawo?

    Bo są też takie zestawy, tyle że droższe, a czy potrzebne?


    linki 2

    Ktoś wie na pewno?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Wkreca sie tak samo.

      Ja mam taki zwykly prosty za 30zl i dziala juz kilka lat w kilku autach sie przydal.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • kult0035
        Rider
        • 2011
        • 265
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Maicroft, dzięki za szybką odpowiedź....chyba zdecyduję się zatem na ten zestaw za 55 złotych....będzie do kilku aut pewnie pasował

        Komentarz

        • richi9
          Rider
          • 2011
          • 427

          #5
          na upartego ścisk stolarski i żabka .Uwaga na usczelkę tłoczka.

          Komentarz

          • sion
            Classic
            • 2011
            • 37

            #6
            idealnie pasuje klucz od szlifierki kątowej

            Komentarz

            Pracuję...