Robiłem całe zawieszenie przód tył to cos w hamulcu recznym - szczeki lub bęben :evil:
przekrzywiony ster
Zwiń
X
-
i zapewne w prawą strone... taka przywara... pojedz na zbieżność ale sądzę że to mało pomoże... TTTM... jak w nic nie przywalileś to dobry mechanik NIE Z ASO, Tobie to ustawi, ale ja mam podobnie i z tego co sie pojawia na wielu postach jest to standard. Jak przywalileś to albo ośki albo hmmm maglownica...
Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
podczas jazdy dokładnie na wprost ster jest lekko przekrecony a wczesniej bylo idealnie.
Przerabiałem ten temat . Wiadomo różne są przypadki. Ja miałem może bardziej przekręcone koło kier.
Ustawiłem zbieżność nawet, auto właściwie nie ściągało może delikatnie w prawo Ale i tak koło kier było lekko przekrzywione.
Wymieniłem następujące elementy tuleje wahaczy, sworznie , łączniki i gumy wahacza. Może któryś element był wymieniony na wyrost. Ale najdroższe są właściwe sworznie.
Tuleje TRW. Po wymianie koło kierownicy było znowu w innym położeniu. Ustawiłem zbieżność i koło kierownicy jest idealne. Dodam ,że to robiłem w Seacie Toledo z 2000 roku. Te same zawieszenie co w O1. Czyli przyczyna leżała albo po stronie tulei lub sworzni. Z tym, że tuleja po podniesieniu auta faktycznie wykazywała ślady zużycia.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz